2006-06-09, 20:02
Medlem
NoTruces avatar
Finns Jihde-fri zon? Skulle mycket hellre ha Andersson/Runheim (ja, jag vet att han jobbar på TV3).
Citera
2006-06-09, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drulovic
Vem fan tog in den där kråkan? usch går inte att lyssna juh

går hon på helium eller?
Citera
2006-06-09, 20:07
Medlem
Rocky69s avatar
Medioker klass

Denna öppningsmatch innehöll visserligen 6 mål men annars så var det en djävla skitmatch. Två lag som inte håller direkt hög klass med riktigt dåligt försvarsspel. Kan bli så att Polen och Equador går vidare från denna grupp. Om Tyskarna går vidare så är det bara att hoppas på att Sverige får dem i åttondelen. Då är vi vidare till kvarten utan problem.
Citera
2006-06-09, 20:14
Medlem
Solstolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Denna öppningsmatch innehöll visserligen 6 mål men annars så var det en djävla skitmatch. Två lag som inte håller direkt hög klass med riktigt dåligt försvarsspel. Kan bli så att Polen och Equador går vidare från denna grupp. Om Tyskarna går vidare så är det bara att hoppas på att Sverige får dem i åttondelen. Då är vi vidare till kvarten utan problem.

Jag skulle inte vara så säker på det. När de väl får upp farten så är tyskarna jävligt tunga! Kom ihåg att inte Ballack var med idag.

Nej, jag tror faktiskt Tyskland kommer gå långt. De är bra när det väl gäller, till skillnad från Spanien till exempel.
Citera
2006-06-09, 20:15
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drulovic
Vem fan tog in den där kråkan? usch går inte att lyssna juh
Ja hon har en riktigt jobbig röst. Hon är säkert kompetent, men så fort hon öppnar munnen börjar handen instinktivt leta efter fjärrkontrollen.
Citera
2006-06-09, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corduner
Från Officiella:

Gross Capacity: 65,982
Total Seating Capacity: 60,285 (*)
Purchasable Ticket Capacity (**)

* Group stage: 50,768
* Round of sixteen: 50,276
* Semi-finals: 49,876

Borussia hade 80.200 på säsongens sista match (mot Eintracht Frankfurt 6 maj) så toppkapaciteten är intakt. Med andra ord har Fifa skalat bort 37,5% av platserna.

Ok det var skönt det att jag inte var helt ute och cyklade då.
Men fan vad trist att så mycket platser går åt till det "fina folket" och pöbeln medans det finns hundratusentals fotbollsälskare som sitter hemma och inget hellre vill än att få vara på plats!

Riktigt trevlig öppning på det här VM-slutspelet ialla fall, ingen lysande fotbollsmatch egentligen men dock var den underhållande och många mål och det räcker för mig för tillfället
Citera
2006-06-09, 20:30
Medlem
Vobblers avatar
Blä och fy! TV4 lägger ribban direkt vad gäller reklamavbrott. En minuts försnack följt av tre minuters reklam, nyheter och annat skit!

Edit: Oj, tillbaka redan? *Startar klockan*
Citera
2006-06-09, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Blä och fy! TV4 lägger ribban direkt vad gäller reklamavbrott. En minuts försnack följt av tre minuters reklam, nyheter och annat skit!

Edit: Oj, tillbaka redan? *Startar klockan*

Kan varmt tipsa om sida 194 i TV4:s texttv. Där står när alla reklamavbrott är, exakt på sekunden hur långa de är och så vidare.

http://www.tv4.se/tv4/sites/texttv/texttv.aspx?page=192
Citera
2006-06-09, 20:48
Medlem
icys avatar
Hur fan tänker egentligen Argentinas Coach!? Bänkar Messi. Och vem får spela Saviola!? Saviola, killen som inte ens platsade i Barcelonas trupp. Tycker verkligen inte att killen är en toppspelare. Är Messi verkligen helt skadefri?
Nåja, då går det väl åt helvete för Argentina i detta VM också. Tycker faktiskt det är värre att välja Saviola, än att bänka Messi. Messi kanske inte är helt fulltränad, men att välja Saviola, killen har verkligen inget att göra i ett Argentinskt lag, inte ens i truppen.
Citera
2006-06-09, 20:49
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icy
Hur fan tänker egentligen Argentinas Coach!? Bänkar Messi. Och vem får spela Saviola!? Saviola, killen som inte ens platsade i Barcelonas trupp. Tycker verkligen inte att killen är en toppspelare. Är Messi verkligen helt skadefri?
Nåja, då går det väl åt helvete för Argentina i detta VM också. Tycker faktiskt det är värre att välja Saviola, än att bänka Messi. Killen har verkligen inget att göra i ett Argentinskt lag.

Kanske är en smart taktik att tagga Messi så han är redo att släppas in i typ den 57:e minuten när det står 1-1 eller så.
Citera
2006-06-09, 20:51
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Kanske är en smart taktik att tagga Messi så han är redo att släppas in i typ den 57:e minuten när det står 1-1 eller så.

Är Messi hel tycker jag ändå det vore bättre att starta med honom. Men det förklarar inte det värdelösa valet och starta med Saviola. Argentina måste ha bättre forward, eller har de forward problem, jag trodde de hade en bra bänk.
Citera
2006-06-09, 20:55
Medlem
Tyskland kommer garanterat gå till kvartsfinal, sen får vi se efter det. Tyskarna har en förmåga att "växa" allt eftersom turneringen fortskrider. Tänk på att Ballack inte spelade.

Skulle nog vara mer orolig för sverige som inte imponerat i sina för VM matcher
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in