2020-06-14, 03:16
Medlem
Nihiliserads avatar
av arabiska krigsherrar:

[Föreläsningen börjar 8:20 minuter in]

https://youtu.be/ZZE_TXn3qxw

Mecka var pytteliten kultplats för några ökenbeduiner, som inte existerade på uråldriga kartor som märkte ut Medina och andra städer i närheten.

Muhammed tycks inte ha existerat och var okänd för de arabiska jihadkolonisatörer, som ockuperade Mellanöstern.

Kaban med sin svarta sten, stod förmodligen ursprungligen i Petra (dit alla moskéers Qibla/böneriktning pekade de första 200 åren i islam).

Och Koranen, eller koranerna (det finns över 30 olika versioner), verkar ha varit påhittad för att hålla ihop detta ockuperade område från deras rättmätiga ägare (kristna, judar etc).

... Snart faller denna skitreligion. Du kommer förstå om du tittar på videon. Kom sen tillbaka och diskutera hur islam ska överleva dessa fakta.
Senast redigerad av Nihiliserad 2020-06-14 kl. 03:42.
Citera
2020-06-14, 03:38
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihiliserad
av arabiska krigsherrar:

https://youtu.be/ZZE_TXn3qxw

Mecka var pytteliten kultplats för några ökenbeduiner, som inte existerade på uråldriga kartor som märkte ut Medina och andra städer i närheten.

Muhammed tycks inte ha existerat och var okänd för de arabiska jihadkolonisatörer, som ockuperade Mellanöstern.

Kaban med sin svarta sten, stod förmodligen ursprungligen i Petra (dit alla moskéers Qibla/böneriktning pekade de första 200 åren i islam).

Och Koranen, eller koranerna (det finns över 30 olika versioner), verkar ha varit påhittad för att hålla ihop detta ockuperade område från deras rättmätiga ägare (kristna, judar etc).

... Snart faller denna skitreligion. Du kommer förstå om du tittar på videon.

Är videon riktad till 5-åringar, jag klarade ungefär 4 sekunder? Men jag håller med Islam är inte räddningen!
Citera
2020-06-14, 03:40
Bannlyst
Islam är Satans religion och koranen en demonisk skrift från helvetet. det är en inverterad helig bibel, som en läxa i att bli en falsk profet. en mördare, tjyv och förstörare.

korsets fiender varnas det om i den heliga bibeln.
Citera
2020-06-14, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Är videon riktad till 5-åringar, jag klarade ungefär 4 sekunder? Men jag håller med Islam är inte räddningen!
Tror folk han försöker nå är inte på en normal människas nivå så ha lite förståelse
Ibland är det bättre att förklara för mycket än för lite.
Citera
2020-06-14, 03:44
Medlem
Ett paahitt av KATOLSKA KYRKAN ?
Ynglingen Muhammeds foersta fru var en mycket aeldre, rik Katolsk Nunna.
Utbildad och utsaend av Vatikanen foer att hitta paa en religion, som skulle
hata och doeda alla riktiga kristna i Mellanoestern, saerskilt daa i aerkefienden
Konstantinopel. - Googla; Islam created by Catholic church.
Citera
2020-06-14, 03:44
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGibbons
Tror folk han försöker nå är inte på en normal människas nivå så ha lite förståelse
Ibland är det bättre att förklara för mycket än för lite.

Ja jo, så är det kanske?
Citera
2020-06-14, 03:49
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb

Om du inte blir nyfiken av föreläsningen (som du inte ens nådde fram till då den börjar 8 min. in) baserat på de fakta jag nämner i tråden, så förstår du inte skillnaderna mellan t.ex. kristendomen och islam, samt vilka dödsslag detta är mot den senare.

Jag bryr mig inte om dig, och skiter därmed i vad du tycker om föreläsaren efter att ha tittat lite på hans intro. Jag bryr mig inte ens själv om föreläsaren, det är faktan som intresserar mig, och vad konsekvenserna av detta kommer att bli framgent.
Citera
2020-06-14, 03:52
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Om du inte blir nyfiken av föreläsningen (som du inte ens nådde fram till då den börjar 8 min. in) baserat på de fakta jag nämner i tråden, så förstår du inte skillnaderna mellan t.ex. kristendomen och islam, samt vilka dödsslag detta är mot den senare.

Jag bryr mig inte om dig, och skiter därmed i vad du tycker om föreläsaren efter att ha tittat lite på hans intro. Jag bryr mig inte ens själv om föreläsaren, det är faktan som intresserar mig, och vad konsekvenserna av detta kommer att bli framgent.

Jag kan tyvärr inte lägga mig på en femårings nivå, beklagar det! Konsekvenserna kommer att bli grymma.
Citera
2020-06-14, 03:59
Bannlyst
Citat:
Islam ÄR hat. Att bekämpa skiten, är att sprida kärlek.

LUGNA NER DIG, sluta hata på Islam!
Citera
2020-06-14, 04:01
Bannlyst
den som inte hatar islam har möjligen ett tämligen korrupt samvete och mest sannolikt djupt bedragen.

Jesus Kristus varnade mycket tydligt emot den falska profeten muuu hahahahaha mad i den heliga bibeln. och även genom samtida profeter. JESUS KRISTUS ÄR DEN LEVANDE GUDEN!
Citera
2020-06-14, 04:01
Medlem
Nihiliserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkaGoraKaos
LUGNA NER DIG, sluta hata på Islam!

Skulle ironiskt svara: ”Sluta hata på nazismen! ” Sen kom jag på att som muslim älskar du säkert Hitler. Ja, eller är du ett vänstertroll?
Citera
2020-06-14, 04:15
Bannlyst
Citat:
Skulle ironiskt svara: ”Sluta hata på nazismen! ” Sen kom jag på att som muslim älskar du säkert Hitler. Ja, eller är du ett vänstertroll?

Lägg av bara, trollanklagelser är regelbrott!

Är du så fylld med hat?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in