2020-06-10, 22:29
Medlem
Ingen big fan av krypto, men jag köper bra setups. Bryr mig inte vad det är. Även om det är kor.

Krypto befinner sig under samtliga timeframes under consolidation/squeeze.

En explosion i kryptovalutor väntar när som helst, då samtliga timeframes är under squeeze och volymen byggs upp, det bara bubblar, styrkan byggs upp, bara en tidpunkt då hela krypto samhället exploderar uppåt. Det finns mer bakomliggande analys än detta men det behåller jag för mig själv.

Så där har du ett proffstips!!

EDIT:
PS. Knuffa upp detta om jag misslyckas.
Senast redigerad av sandraguz 2020-06-10 kl. 22:32.
Citera
2020-06-10, 22:35
Bannlyst
Jag återkommer om 3-4 år så får vi se då? Har du förslag på insats och coin? Jag lägger ordern och postar skärmdump och adresser här.
Citera
2020-06-10, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt.Eklund
Jag återkommer om 3-4 år så får vi se då? Har du förslag på insats och coin? Jag lägger ordern och postar skärmdump och adresser här.

Ripple, lightcoin, etherum. (du behöver inte vänta så länge, vi säger 6 månader, men det borde hända inom en månad.)

Notera från idag. Jag ser explosion med 100-300-800%

Detta kommer från investeringsproffs.

Jag skojar inte, denna kunskap jag skänker till alla som är villiga att lyssna.

Jag bryr mig inte om vilken tillgång det handlar om, utan de bästa setups. Allt handlar om psykologi, det finns ingen bra eller dålig aktie. Allt är psykologi.
Senast redigerad av sandraguz 2020-06-10 kl. 22:58.
Citera
2020-06-11, 00:57
Medlem
.Horus.s avatar
Hur länge har du investerat eller hållit på med trading? och går du stabilt +?

Äger också certifikat på eth och xrp sedan några månader tbx!
Citera
2020-06-11, 05:48
Bannlyst
Nej nej nej, om ECB annonserar att de helt slopar kontanter (i ett försök att förhindra nån tramsig virusspridning) så blir euron en digital valuta. Då kraschar kryptovalutor direkt. Jag har koll så försök inte att argumentera emot.
Citera
2020-06-11, 06:06
Medlem
Fel forum. Det finns en kategori för crypto.

Citat:
Ursprungligen postat av sandraguz
En explosion i kryptovalutor väntar när som helst

Zzzzz...

Jag tajmade bitcoin-bubblan perfekt och sålde av på toppen. Några av oss blev rika, ni kids blir det inte, tåget har gått. Du bör kanske också vara medveten om att priserna är manipulerade av ett fåtal aktörer (s.k. valar) som styr priserna.

"Vad fan vet du om crypto", jag är mångmiljonär. Du är det inte. Skit i crypto, tåget har gått. Lär dig om börsen och invsestera på riktigt istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in