fòr nàn vecka sen kòpte jag en icemat pà webhallen inne i centrala stockholm. nàr jag kom hem och skulle testa sà fuckade den inte med min mus???

sà jag gick tillbaka och talade om fòr dem om vad som hade hànt och fick byta till en steelpad. nàr jag kom hem med denna mòttes jag av samma sak som fòrut ATT INTE MUS HELVETET FUNKAR MED MATTAN!!!!

sà jag gick tillbaka till webhallen i hopp om att fà byta till en matta som det var garanterat att den funkar med optiska mòss. Men nàr jag gick fram till kassan mòttes jag av ett tjurigt: Nee du fàr inte byta den musmattor e en fòrbrukningsvara! jahopp dà sa jag till dem att jag tycker dom kunde varnat om det pà deras hemsida, men dà pàstàr helt plòtsligt killen i kassan att han redan sagt till mig att den kanske inte funkar GAAAH!!!!

efter en halvtimmes tjatande ville dom fortfarande inte byta, jag gav dà upp och gick hem
sà bojkotta webhallen!! sà att inte det hànder samma sak med er som det hànde med mig.
www.mycom.se ligger precis runt hòrnet dem har lika fina priser men mkt bàttre service. min kompis fick byta en hàrddisk han kòpt dàr nàr den inte funka (antagligen pga statiskelektrisitet) och det e vàll vàrkligen vad jag kallar fòrbrukningsvara!
EDIT:jag sitter pà utlàndsk layout pà mitt tangentbord
//Oscar