Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-06-09, 21:12
  #1
Medlem
Emolls avatar
BLM rörelsen är liksom ANTIFA sponsrade av diverse mäktiga personer och organisationer. Nej, detta är ingen konspiration. Det är fakta.

Det som sker nu i.o.m BLM-rörelserna är att vi ser ett än mer växande hat och splittring mellan olika typer av människor (svarta och vita). Hatet mot vita och polis är vad som kännetecknar hela BLM-rörelsen. Även om det inte är det primära syftet så är det precis vad det mynnar ut i. Det ser vi inte minst på alla bilder och klipp som sprids från dem... Det primära syftet vet de nog inte ens själva då de gör det på ren instinkt. Så de blivit upplärda. De följer det media och kändisar, organisationer säger åt dem att göra. Vilket är precis vad globalisterna önskar. Mer splittring och mer uppluckring av nationalstaten.

Nu när den radikala miljörörelsen blivit tvungna att ta en paus i.o.m Corona, är det då man försöker få liv i "rasistkortet" igen?
Citera
2020-06-09, 21:42
  #2
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
BLM rörelsen är liksom ANTIFA sponsrade av diverse mäktiga personer och organisationer. Nej, detta är ingen konspiration. Det är fakta.

Det som sker nu i.o.m BLM-rörelserna är att vi ser ett än mer växande hat och splittring mellan olika typer av människor (svarta och vita). Hatet mot vita och polis är vad som kännetecknar hela BLM-rörelsen. Även om det inte är det primära syftet så är det precis vad det mynnar ut i. Det ser vi inte minst på alla bilder och klipp som sprids från dem... Det primära syftet vet de nog inte ens själva då de gör det på ren instinkt. Så de blivit upplärda. De följer det media och kändisar, organisationer säger åt dem att göra. Vilket är precis vad globalisterna önskar. Mer splittring och mer uppluckring av nationalstaten.

Nu när den radikala miljörörelsen blivit tvungna att ta en paus i.o.m Corona, är det då man försöker få liv i "rasistkortet" igen?

Jag tror inte den är skapad av makten, men däremot utnyttjas den.
Citera
2020-06-09, 21:47
  #3
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Jag tror inte den är skapad av makten, men däremot utnyttjas den.

Det är ju dock media som skapar narrativet åt folk. Om de hade behandlat George död som vilken död som helst hade inte dessa galenskaperna uppstått. gammelmedia = Globalisternas röst utåt.
Citera
2020-06-09, 21:50
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
BLM rörelsen är liksom ANTIFA sponsrade av diverse mäktiga personer och organisationer. Nej, detta är ingen konspiration. Det är fakta.

Det som sker nu i.o.m BLM-rörelserna är att vi ser ett än mer växande hat och splittring mellan olika typer av människor (svarta och vita). Hatet mot vita och polis är vad som kännetecknar hela BLM-rörelsen. Även om det inte är det primära syftet så är det precis vad det mynnar ut i. Det ser vi inte minst på alla bilder och klipp som sprids från dem... Det primära syftet vet de nog inte ens själva då de gör det på ren instinkt. Så de blivit upplärda. De följer det media och kändisar, organisationer säger åt dem att göra. Vilket är precis vad globalisterna önskar. Mer splittring och mer uppluckring av nationalstaten.

Nu när den radikala miljörörelsen blivit tvungna att ta en paus i.o.m Corona, är det då man försöker få liv i "rasistkortet" igen?

Det är väl dokumenterat att såväl Soros som Ryssland finansierar BLM. Soros för att sänka västerlandet och Ryssland för att sänka USA och själva kunna avancera sina positioner. Nu fick Soros m fl ett tillfälle att utnyttja alla pengar de placerat i denna subversiva rörelse som de också propagerar för via alla sina mediakanaler.
Citera
2020-06-09, 22:06
  #5
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saito
Det är väl dokumenterat att såväl Soros som Ryssland finansierar BLM. Soros för att sänka västerlandet och Ryssland för att sänka USA och själva kunna avancera sina positioner. Nu fick Soros m fl ett tillfälle att utnyttja alla pengar de placerat i denna subversiva rörelse som de också propagerar för via alla sina mediakanaler.

Fan vet var Soros är ute efter egentligen. Uppenbarligen vill han ju nånting med sin "filantropi", men människan är nästan 90 år. Att han skulle göra det för att det gynnar honom själv är knappast troligt eftersom han kommer dö snart- varför skulle han bry sig? Det är väl troligare att han helt enkelt tycker BLM är en bra grej, eller att han kan uppnå något annat rent ideologiskt mål (typ intersektionalistisk revolution eller nåt) genom att sponsra rörelsen. Som jag förstått det är han inte speciellt förtjust i kommunism, så att han skulle hata väst som helhet vet jag inte riktigt om jag tror på.
__________________
Senast redigerad av fluff995 2020-06-09 kl. 22:09.
Citera
2020-06-09, 22:09
  #6
Medlem
Det är snarare många bäckar små som gäller, aktivister i små och stora grupper hatar och jagar det vita rasistiska samhället, nu tom på de vitas hemmaplan - det var därför mångkulturagendan infördes (fattade ni inte det).
Citera
2020-06-09, 22:19
  #7
Medlem
Finlandsstarkemans avatar
Nej det är en liten grupp män och de flesta kvinnors försök att härska över den vite mannen.
Om det vore en indian eller japan som blivit tryckt på halsen så hade inget hänt. Inte heller om polisen vore svart eller minoritet. Svarta män svider hårdast i vita mäns ögon. Det är orsaken.

BLM borde enbart vara för män, för det är nästan uteslutande män oavsett hudfärg och land som drabbas av polisvåld. Det trots att kvinnor generellt sett är lika kriminella på andra sätt.
Citera
2020-06-09, 22:32
  #8
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
BLM rörelsen är liksom ANTIFA sponsrade av diverse mäktiga personer och organisationer. Nej, detta är ingen konspiration. Det är fakta.

Det som sker nu i.o.m BLM-rörelserna är att vi ser ett än mer växande hat och splittring mellan olika typer av människor (svarta och vita). Hatet mot vita och polis är vad som kännetecknar hela BLM-rörelsen. Även om det inte är det primära syftet så är det precis vad det mynnar ut i. Det ser vi inte minst på alla bilder och klipp som sprids från dem... Det primära syftet vet de nog inte ens själva då de gör det på ren instinkt. Så de blivit upplärda. De följer det media och kändisar, organisationer säger åt dem att göra. Vilket är precis vad globalisterna önskar. Mer splittring och mer uppluckring av nationalstaten.

Nu när den radikala miljörörelsen blivit tvungna att ta en paus i.o.m Corona, är det då man försöker få liv i "rasistkortet" igen?

Än så länge tror och hoppas jag på DT. Jag tror de försöker göra allt för att han inte ska bli omvald. Det här är bara en av sakerna. Precis som du skriver så är det mäktiga personer som ligger bakom. Soros är deras bulvan.

Att det kan vara lov att hålla på som BLM gör övergår mitt förstånd. Ponera att NMR gick ut hårt och sa avskaffa polisen. Hur skulle MSM och politiker hantera det? Definitivt inte samma som nu, det saken är klar.





Citat:
Ursprungligen postat av Saito
Det är väl dokumenterat att såväl Soros som Ryssland finansierar BLM. Soros för att sänka västerlandet och Ryssland för att sänka USA och själva kunna avancera sina positioner. Nu fick Soros m fl ett tillfälle att utnyttja alla pengar de placerat i denna subversiva rörelse som de också propagerar för via alla sina mediakanaler.

Har du någon källa på att Ryssland (Putin?) finansierar BLM, eftersom du skriver att det är dokumenterat? Som jag uppfattat det fungerar DT och VP tillsammans, vilket jag inte uppfattade att BO och VP gjorde. Jag tror både DT och VP vill bli av med globalisterna. VP slängde ut och fängslade alla oligarkerna som plundrade ryska folket på deras naturtillgångar. Alla utom en var visst j.
Citera
2020-06-09, 22:37
  #9
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Fan vet var Soros är ute efter egentligen. Uppenbarligen vill han ju nånting med sin "filantropi", men människan är nästan 90 år. Att han skulle göra det för att det gynnar honom själv är knappast troligt eftersom han kommer dö snart- varför skulle han bry sig? Det är väl troligare att han helt enkelt tycker BLM är en bra grej, eller att han kan uppnå något annat rent ideologiskt mål (typ intersektionalistisk revolution eller nåt) genom att sponsra rörelsen. Som jag förstått det är han inte speciellt förtjust i kommunism, så att han skulle hata väst som helhet vet jag inte riktigt om jag tror på.

Han är ute efter det han alltid varit ute efter. Dvs förstöra kulturer och nationer. Han har kraschat diverse länders ekonomier genom sina valutaspekulationer. Det är en ond människa, som HATAR allt som det vita samhället har åstadkommit. Hans projekt drivs heller inte av honom själv, utan genom hans organisationer... "Open Society " och "Soros Fund Management" bl.a... Just Open Society är vad som ligger bakom det mesta av sponsringen till diverse aktivism.
Citera
2020-06-09, 22:43
  #10
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling

Har du någon källa på att Ryssland (Putin?) finansierar BLM, eftersom du skriver att det är dokumenterat? Som jag uppfattat det fungerar DT och VP tillsammans, vilket jag inte uppfattade att BO och VP gjorde. Jag tror både DT och VP vill bli av med globalisterna. VP slängde ut och fängslade alla oligarkerna som plundrade ryska folket på deras naturtillgångar. Alla utom en var visst j.

Dock så gynnas ju Putin av ett söndrat Väst. Tror han bara sitter o skrattar åt dårskapen som försiggår här. Ryssland själva är ju immuna mot globalisternas agendor, så Putin behöver ju inte oroa sig för att Ryssland spårar ut på samma sätt. Dock så ser man att globalisterna smått börjar infiltrera folk även i öst... Såg bl.a. en BLM marsch i Polen tidigare i veckan.. Västerländska ideal sprids och hjärntvättar tyvärr även deras yngre befolkning. Men som sagt, Ryssland gynnas nog av dem, än så länge.
Citera
2020-06-09, 23:05
  #11
Medlem
BLM för att skapa interna konflikter i väst länder. Samtidigt att dölja 5 G som byggs ut och kommer att förstöra människors hälsa.

Convid 19 för att, ta död på människor sprida oro. Samtidigt att dölja 5 G som byggs ut och kommer att förstöra människors hälsa.

Klimat förändringarna för att skylla på det om dem väljer senare i framtiden att t ex lägga en bomb under vattnet. Sedan spränga det så att det blir katastrof och dem kan minska befolkningen och förstöra länder.

Metoo för att förstöra förhållandena mellan män och kvinnor. Precis som feminismen!

Isis, för att skapa hat emot muslimer.

Hela vägen tillbaka till religionerna som skapades som islam och kristendomen för att manipulera människor och skapa hat och konflikter mellan olika religioner. Samtidigt som det ger ett falsk hopp om ett liv efter döden.
Citera
2020-06-09, 23:22
  #12
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ping123
BLM för att skapa interna konflikter i väst länder. Samtidigt att dölja 5 G som byggs ut och kommer att förstöra människors hälsa.

Convid 19 för att, ta död på människor sprida oro. Samtidigt att dölja 5 G som byggs ut och kommer att förstöra människors hälsa.

Klimat förändringarna för att skylla på det om dem väljer senare i framtiden att t ex lägga en bomb under vattnet. Sedan spränga det så att det blir katastrof och dem kan minska befolkningen och förstöra länder.

Metoo för att förstöra förhållandena mellan män och kvinnor. Precis som feminismen!

Isis, för att skapa hat emot muslimer.

Hela vägen tillbaka till religionerna som skapades som islam och kristendomen för att manipulera människor och skapa hat och konflikter mellan olika religioner. Samtidigt som det ger ett falsk hopp om ett liv efter döden.

Jag är inte heller förtjust i mainstream media och de narrativ de pushar, men du går lite väl långt i dins spekulationer tycker jag.

Man kan se det som en pendel, MSM vill ha pendeln längst till vänster, och ni foliehattar och extremister vill ha den längst till höger. I själva verket ska pendeln vara i mitten, där finns sanning och harmoni.

Sitter foliehatten bra?
__________________
Senast redigerad av TupolevTu-144 2020-06-09 kl. 23:26.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback