Citat:
Ursprungligen postat av
soundsilence
Har fått samma som dig typ, körde E några gånger för tätt och under fel tid, vilket nu snart 2 år senare har vart en evig kamp mot mig själv form av panikångest och ett lyckorus som e totalt borta.. all form av droger undantaget vissa gånger på gräs så mår jag bra, annars är de nyktert som gäller idag.
Jag säger som tripportreat, gör eran läsning noga, var med människor som har erfarenhet oavsett om du trippat förr så är det otroligt välbehövligt när man väl snear.. och sist men inte minst, E kan enligt mig inte hjälpa dig om du inte mår bra inför trippen.
Kort sagt om någon som inte trippat på E förr, låt bli de helt, den gör dig förälskad tills du snear är så jag ser de, på toppen av allt, är de värt de? Jag tycker inte dom 6 gånger jag totalt droppat är värt de idag, efter sista gången lovade jag mig själv att hålla mig borta för mitt eget bästa, men kommer vara förälskad för evigt oavsett men kommer aldrig, göra de igen, det är jag säker på!
Må bäst o va safe !
Håller helt med dig.
Jag mår bra eller blir normal på gräs. Gråfiltret är dock kvar då med, men är iallafall lugn och har tankarna i schack då.
Ibland faller suget in för MDMA, men idag ska jag faktiskt ärligt talat säga att just MDMA skrämmer mig allra mest av alla droger egentligen.
Har kört på centralstimulanta som amfetamin och kokain under mina sliriga unga dagar och trots att jag under en period tampades med ett "halvberoende" av kokain så skrämmer det mig inte hälften så mycket som MDMA gör, inte ens i närheten.
Idag har det gått 2 år typ sen sista gången jag tog MDMA och ju mer tiden går desto mer rädd blir jag för det och mer anti blir jag den drogen.
Det räcker idag för mig att titta på någon som har intagit MDMA för att jag ska må illa.
Dessutom skulle jag vilja påstå att MDMA är bra mycket farligare än många andra droger på grund av situationerna man kan hamna i.
Speciellt skrämmande är det med unga tjejer som tar det som om det vore godis och sen ränner runt i några timmar utan kontroll över sin kropp eller sitt beteende.
På centralstimulanda som Tjack och Kola kan ju även den fegaste personen bli till Hulk Hogan om produkten är bra och fel person jävlas med en.
MDMA, not so much.
Jag som vuxen man har fallit offer för en våldtäkt efter MDMA-intag. Fysiskt hade jag enkelt kunnat avvärja situationen, mentalt visste jag att det var något fel som hände och jag var fullt medveten om att jag absolut inte var bekväm med det och bara ville därifrån, hela min kropp skrek efter hjälp.
Men på grund av väckheten gick det fan inte att göra någonting, var helt inkapabel till att ta mig ur situationen på normalt sätt.
Som du säger, det räckte med 6 gånger för dig för att känna att något i skallen gått sönder.
Finns det någon som bara tagit MDMA en gång och nöjt sig?