Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle527w7djd
SJ har jag lite social fobi o ångest. Som sagt jag äter endast voxra i nuläget men biter verkligen inte på ångesten.. Testat ssri utan resultat förutom extrem trötthet. Men hursom är det värt att försöka få benso, framförallt ikto mot min ångest... Den läkaren jag har kmr nt ens skriva ut 5mg ocascand haha så jag får byta läkare då...
Men hursom jätte bra av dig att du lagt ner ikton. Stort jobbat faktiskt! Benso e livsfarligt om man brukar det länge som du säger ja, o lyrica o alkohol är nog fan lika farligt med AT som me benso
V h
Jodå jag är medveten om hur det ligger till.
Gör många dumma blandningar där det ofta förekommer opiater, benso och alkohol samma dag.
Nästan inga läkare skriver ut benso längre pga deras extrema missbruk och beroendepotential.
Oxascand är ju sobril, den svagaste benson men skulle tro att det tar emot för en läkare att ens skriva ut det innan man testat ALLT annat...och det är inte lite saker som inte hjälper något. Kan ta åratal att hitta nåt som funkar.
Har gått på benso alldeles för länge, vet inte hur många hundra xanor jag stoppat i mig senaste året men det är fruktansvärt svårt att sluta med, därför man alltid faller tillbaka