• 5
  • 6
2021-05-19, 17:45
Medlem
MahjongKikos avatar
Hej. Jag vet hur själv hur det känns att leva som oskuld och ha social fobi, ångest med mera.

Ärligt talat, så hade jag inte sex för första gången förrän jag fyllt 27 år. Anledningen var delvis att jag hade träffat någon där intresset var ömsesidigt. Vi lever fortfarande tillsammans.

Citat:
Ursprungligen postat av svingit001
Jag är en tjej som är 20 år och oskuld. Jag mår väldigt dåligt över det ofta, då det känns som att alla andra i min ålder har haft sex.

Jag har aldrig varit i närheten av det, inte haft ett förhållande eller ens kysst någon.

Jag är normalsnygg, men problemet är nog att jag har dåligt självförtroende och har social fobi.

Jag umgås bara med några tjejkompisar och inga killar, går inte på fester och så heller.

Jag har möjligheten hela tiden att träffa killar om jag vill, och innerst inne så vill jag, men jag vågar inte träffa någon irl.

Är detta något konstigt/onormalt enligt er? Och borde jag försöka ha det snart eller ta det när det väl sker?
Citera
2021-05-19, 17:51
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Jag är en tjej som är 20 år och oskuld. Jag mår väldigt dåligt över det ofta, då det känns som att alla andra i min ålder har haft sex.

Jag har aldrig varit i närheten av det, inte haft ett förhållande eller ens kysst någon.

Jag är normalsnygg, men problemet är nog att jag har dåligt självförtroende och har social fobi.

Jag umgås bara med några tjejkompisar och inga killar, går inte på fester och så heller.

Jag har möjligheten hela tiden att träffa killar om jag vill, och innerst inne så vill jag, men jag vågar inte träffa någon irl.

Är detta något konstigt/onormalt enligt er? Och borde jag försöka ha det snart eller ta det när det väl sker?

Leta rätt på en äldre förstående man som inte gör så stor grej av att du är oskuld. Min ffru var 19 då vi träffades och oskuld hon har många väninnor som var oskulder upp i 20-25 års åldern..så bara för att ungar knullar runt i Sverige så är 20 ingen ålder alls om man ser till genomsnittet på planeten.

I Filippinerna är de flesta tjejer runt 18 oskulder är man det inte är man trash och inte gångbar på äktenskapsmarknaden och passar i ett horhus bättre än i ett seriöst förhållande. Bry dig inte om den Svenska pressen på tidig sex..
Citera
2021-05-19, 19:35
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:

Vänta in sommaren, lägg på en snygg make, ta några stärkande drinkar, gå på ett respektabelt hak, ha kådisar redo och tala om för snubben på morgonen om han var en "töm-o-glöm" figur att det var den sämste älskare du haft! Problem solved, inget som bör uppta din energi på daglig basis. Lycka till o keep safe!
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in