2020-06-03, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Och en journalist från Aftonbladet, men dom är inte nöjda förens alla vita går ner på knä och ber om ursäkt för 100-tals år av förtryck och rasism ✊🏿😷✊🏿😷✊🏿😷

De har aldrig haft det bättre än nu. De har fått komma hit till det förlovade landet och fått lägenhet, bidrag, fri sjukvård och pension utan att röra ett finger. De är mycket väl medvetna om det, men de kommer inte att ge sig förrän hela svenska folket knäböjer för dem. De kommer aldrig att ta av sig offerkoftan förrän vi kysser deras fötter.
Citera
Medlem
Arsenaln1clubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Vad betyder egentligen white silence is violence?

Betyder "om du inte är med oss är du emot oss"
Citera
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Jag vet inte vem Peter Springare är så jag kan inte uttala mig om vad han gjort eller sagt.

Peter Springare är en svensk före detta polis som gjorde en rad uppmärksammande uttalanden angående brottsligheten. Uttalandena kan i princip summeras till "det är invandrarnas fel alltihop!" För detta blev han kritiserad och många tyckte att han skulle sparkas. Han är en av ett dussintal poliser som uttalat sig negativt om invandringen till Sverige. Om jag förstår dig rätt håller du med om att han och hans kollegor borde ha sparkats?

Citat:
Att de ska avskedas är kanske hårt. Men poliser i tjänst ska inte ta någon politisk ställning offentligt. Det är oprofessionellt och förtroendet minskar.

Det håller jag inte med om alls.
Citera
Avstängd
PK-befriads avatar
Citat:
Det betyder att svarta har rätt att våldföra sig på dig som vit om du inte verbalt krälar i stoftet för dem. Enligt gängse PK-logik.
Citera
Medlem
samtron12s avatar
Hur fan är man funtad som människa om man går ner på knä?
Måste ju verkligen ha noll självrespekt.
Senast redigerad av samtron12 2020-06-03 kl. 23:26.
Citera
2020-06-03, 23:23
Medlem
Citat:

Att även vita ska protestera i sann kommunistisk antifa/BLM-anda men ändå inte ta för mycket plats och låta de svarta protestera för det är deras rörelse..... .. .. .
Citera
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det är det väl visst. Inga fotbollsmatcher eller andra sporter, konserter och evenemang tillåts pga max 50 pers. Inga studenter. Men dessa walla walla-människor gör som de själva vill.

Spontant känns det som att allt detta kom försent i Sverige så skadan är redan skedd. Detta med eget ansvar fungerar inte direkt då 50% totalt skiter i det. ( Ja siffran 50% är en ren gissning).
Citera
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soltorkadetomater
Haha jag tänkte på exakt samma sak!
Kan inte minnas många skjutningar från svensk polis med dödlig utgång!
Han Eric Torell som var handikappad och hade leksakspistol va typ senaste gången men han va ljushyad. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/7lAmm4/eric-20-med-downs-syndrom-skots-till-dods-av-polis

Händer titts som tätt, t.ex. kvinnliga polisen som sköt en kille i huvudet när han tog choke-hold på henne eller när ett läkarbesök hos psykiatripatient i hemmet där läkaren hade polis till sin hjälp slutade med att polisen sköt ihjäl patienten istället. I samma län och inte speciellt längesen.
Citera
2020-06-03, 23:24
Medlem
Fyfan vad cringe när man hör mestadels svenska och ljushyade tjejer skrika samma sak om och om igen.
Vafan vet de om diskriminering ens?

Den första demonstrationen organiserades alltså av vita eller icke-svarta tjejer och då blev de rasistiska negresserna arga och startade en egen?
Haha! Inte konstigt varför denna sorts aktivism är så populärt bland negresser när den tillåter de att bete sig hur illa de vill.
Och det ironiska är att de "mörkhyade" tjejer som klagar oftast är de ljusaste mulatter du kan hitta. Jag kan tänka mig att kolsvarta purnegresser inte har det så lätt, men mulattjejerna däremot är nog de mest positivt särbehandlade gruppen som finns. Varenda företag vill ha de som ansiktet utåt, och de är väldigt eftertraktade av både vita och svarta män. Det är nog den mest privilegierade gruppen som finns. De får både black och white privilege.
Sen så är de nästan alltid dotter till en vit morsa och en frånvarande eller urusel farsa. Det är de vita som gett de nästan allt positivt i livet, men det är de svarta de hyllar.

BLM-aktivisterna och sympatisörerna kan delas upp i 3 grupper:

Grupp 1: Ledarna. Ideologerna. "Drömmarna". Älskar offerrollen mer än allt annat, så mycket att de hittar på misshandelshistorier om de inte kan tvinga fram en våldsam reaktion på något annat sätt. Oftast vita eller mulatter.

Grupp 2: Följarna. Har väldigt lite koll, vilket gör att man faller enkelt för vad Grupp 1 berättar för dem. Naiviteten är enorm inom denna grupp. Många är även rädda för att sticka ut och bli stämplad som rasist av resten av tjejgänget. Zara Larsson-typen.

Grupp 3: Kriminella.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Har du sett hur det ser ut i UAE, Kuwait, Saudiarabien och andra länder som inte är i krig? Rena paradiset. Allt är top notch, från infrastrukturen till maten.

De länder du tänker på är länder som alla har varit eller är i krig där västmakterna varit anfallaren. Irak, Lybien, Syrien osv.

Hade ingen från väst åkt ner för att plundra och mörda hade alla länder där levt i ett paradis precis som de länder jag längst upp beskrev ovan nu gör.

UAE, Kuwait och Saudarabien hade turen att hitta olja.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FASD
Ner på fuckin knä, svennehora.
Det är sharia som gäller här

De avser nog den amerikanska fotbollspelarna som gick ner på knä för att demonstrera black lives matter sympatier. Blir väldigt underligt i Sverige dock... helt förvirrat och förvridit.
Citera
Medlem
Luzurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgundi
Verkligen. Det är också ett strukturellt problem i USA gällande utbildning och militarisering av polisen. Alla är relativt rädda för att ha med polisen att göra med där inte bara mörkhyade.

I Sverige är polisen mycket bra på att ta konflikter och använder sig av deeskalering. Snarare borde vi ha mer poliser och stora massiva demonstrationer mot sprängningar, skjutningar och utpressningar mot restaurangväsendet.

Pappa Soros betalar, förmodligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in