• 4
  • 5
2025-05-07, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghpx
Var själv med om just detta väldigt nyligen. Konsistensen, lukten, de något fuktiga porösa stenarna osv – precis som du beskriver det. Väldigt underlig effekt. Första gången jag testade den blev jag visserligen vaken men också extremt ångestfylld och ängslig. Mycket möjligt det i själva verket bara är koffein blandat med något annat som ger tjack smaken/lukten, men det känns som att jag borde fått hjärtklappningar ifall det nu var det. 150mg Ritalin gör mig långt mycket mer tjackad.
Tog en bomb på en 0.5-0.8 för en halvtimme sen från dom grejerna. Känns som hjärtat ska hoppa ur bröstet emellanåt och sen som om jag svävar på moln(väldigt nice) nu när jag ligger i sängen, sen så andas jag pytte små andetag. Är mega vaken från att har varit trött hela dagen. Väldigt skillnad från att snorta. Känns jävligt nice bortsett från att pumpen känns skum. Nu känns huvudet kallt å, och det domnar runt huvudet lite. Ibland kommer känseln tillbaks om vartannat. Helt annan effekt än mot när jag snorta skiten. Haha sicka skumma grejer. Och nu kom jordens migrän... Ofyfan va de bultar, fan det som var så nice nyss, känns som huvudet ska explodera. Försöker vänja mig vid smärtan i huvudet... Går sisådär. Faan vad man ångrar lite halvt att man drog i sig den här bomben. Enda ljuset är att det känns som om man svävar bland moln, kroppen känns lätt som en fjäder. Måste ju vara koffeinet i skiten som gett en huvudvärk har för mig att koffein kan ge migrän och huvudvärk etc. Men det lär ju vara nå mer i för att man ska sväva som man gör typ nått lungnande vafan det nu kan vara. Konstigt att man fick migrän jag provade ju bomba från samma skit igår och blev vaken men jag fick ingen migrän dock så var den bomben typ på 0.3-0.4. Spännande spännande får fan ringa polarn så han får umgås med mig och ha koll, tills det här gått ur. Utifall att man fått i sig nån skit som kan ha dödlig utgång hehe man lever bara en gång hehe.
Citera
2025-05-07, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PentiumAllan
Tog en bomb på en 0.5-0.8 för en halvtimme sen från dom grejerna. Känns som hjärtat ska hoppa ur bröstet emellanåt och sen som om jag svävar på moln(väldigt nice) nu när jag ligger i sängen, sen så andas jag pytte små andetag. Är mega vaken från att har varit trött hela dagen. Väldigt skillnad från att snorta. Känns jävligt nice bortsett från att pumpen känns skum. Nu känns huvudet kallt å, och det domnar runt huvudet lite. Ibland kommer känseln tillbaks om vartannat. Helt annan effekt än mot när jag snorta skiten. Haha sicka skumma grejer. Och nu kom jordens migrän... Ofyfan va de bultar, fan det som var så nice nyss, känns som huvudet ska explodera. Försöker vänja mig vid smärtan i huvudet... Går sisådär. Faan vad man ångrar lite halvt att man drog i sig den här bomben. Enda ljuset är att det känns som om man svävar bland moln, kroppen känns lätt som en fjäder. Måste ju vara koffeinet i skiten som gett en huvudvärk har för mig att koffein kan ge migrän och huvudvärk etc. Men det lär ju vara nå mer i för att man ska sväva som man gör typ nått lungnande vafan det nu kan vara. Konstigt att man fick migrän jag provade ju bomba från samma skit igår och blev vaken men jag fick ingen migrän dock så var den bomben typ på 0.3-0.4. Spännande spännande får fan ringa polarn så han får umgås med mig och ha koll, tills det här gått ur. Utifall att man fått i sig nån skit som kan ha dödlig utgång hehe man lever bara en gång hehe.

Låter jävligt o-nanjs det där. Hur mår du?
Citera
2025-05-07, 16:50
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Jag har haft ynnesten att få tag i en riktigt jävla bra batch nu asså, en jävla fart o värme i grejerna!
Tjacket är vitt med en väldigt svag nyans av gult och kommer i små bollar av varierande storlek, typ som en påse grus eller nått..
Luktar inte jättemycket och löser sig helt perfekt i vattnet, ruset är varmt och konsekvent men det är inget städtjack direkt.
Dock har jag snöat in i målandet nått enormt, har pumpat 24-36timmars cykler med penslarna och verkligen stormtrivts
Det går inte att äta, man glömmer att dricka och att gå och pissa, det som kommer ut är en brun "sörja" haha!
Riktigt potent tjo..
Citera
2025-05-07, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1000RopparOch1Yxa
Låter jävligt o-nanjs det där. Hur mår du?
Huvudvärken har gått över och jag svävar bland molnen, det känns lite granna i huvudet men det som känns är mest avdomningar och kyla ingen värk. Svettas en hel del. När jag tittar på väggen så ser det ut som genomskinliga ormar/maskar som formar mönster. Känns som om det är nån jävel som leker med min kuk vilket är både inte najs och najs haha typ som om någon stryker sitt pekfinger runt den och ja typ leker med den whadafaq. Sen springer det runt genomskinliga personer i rummet som stannar upp och vinkar imellanåt. xD

Polarn kom för en stund sen och sitter barnvakt men det kändes lite onödigt nu att dra hit han hehe. Nu känns det ju bara bra liksom. Började tillomed tänka att ja nu dör man fan när huvudvärken var som värst, och kom till nån slags acceptans med den tanken haha. Vägrar ringa akuten hehe har då varit med om värre saker än det här.

Mår bra och läget känns perfa. Vaken, hallisar och myspysig i kroppen
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in