• 1
  • 2
2020-05-28, 21:17
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opaque
Har för mig att Granit är superstarkt

naj naj.
Citera
2020-05-28, 23:15
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Om vi snackar portionssnus så tycker jag själv att Siberia lätt ger den största kicken
Verkligen! Tar bara sekunder innan man blir dåsig och svider utav bara fan gör den också. Brukar bjuda inte ont anande personer på den och det har aldrig blivit uppskattat kan jag säga.
Citera
2020-05-31, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p1lzk3rn
Skulle nog säga thunder eller siberia portion!

Håller med.
Första gången jag testa siberia fick jag en fin fin nikokick!
Citera
2020-06-23, 15:46
Medlem
VillageOblivias avatar
Någon annan som blir riktigt kass i magen av Sibera? Jag höll på med det ett tag men slutade av den anledningen, plus att det kändes rätt ohälsosamt att vänja sig vid en så ohyggligt hög nikotindos.
Citera
2020-06-23, 16:01
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VillageOblivia
Någon annan som blir riktigt kass i magen av Sibera? Jag höll på med det ett tag men slutade av den anledningen, plus att det kändes rätt ohälsosamt att vänja sig vid en så ohyggligt hög nikotindos.

Jag experimenterade också lite med Siberia. Jag kände mig också olustig av det, inte just magen då, utan mer allmänt.

White dry var tråkig att snusa då de portionerna är så väldigt små. Man vill ju känna att man har något under läppen. Sedan sved det lite precis när man lagt in dom.

På snusbolaget fick jag ge 39 kr för white dry, medan den vanliga portionen från Siberia kostade 49!! kr. Lite dyrt för portionssnus kan jag tycka.
Citera
2020-06-23, 19:09
Medlem
Kolla in ryskt snus, hittar inte den sidan jag tänkte länka till men denna kom upp

https://fedrs.eu/fedrs-shop/

Sett att dom lanserat en massa produkter på en annan sida, bland annat en nikotinpåse med 256mg/g nikotin, mao säker död

Här finns det starka doningar

https://xn--m1ahb5c.xn--90ais/60-100mg/
Senast redigerad av peckapecan 2020-06-23 kl. 19:12.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in