Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-26, 16:02
  #13
Medlem
Ankdammsmans avatar
Citat:
Frilansjournalisten och doktoranden Victor Pressfeldt är en av dem som blev slagen. Han var där för att dokumentera vad som hände.

Han är ju själv vänsteraktivist så det är inte helt konstigt att de inte betraktar honom som neutral. Tror knappast en fotograf med högerextrem inriktning hade behandlats mildare på en AFA-demonstration.

Ovanstående ursäktar såklart ingenting, men det är slående att han kallas frilansfotograf medan man alltid är noga med att sätta alternativmediernas journalister inom citationstecken trots att de är mer äkta än honom.
Citera
2020-05-26, 16:04
  #14
Medlem
aYaLLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Ja i den mån personerna är vita och brottet passar massmedias mörka agenda .. Om 3 gambianer gruppknullar lilla Sara 13 år så kan jag lova med 110 procent att det pixlas en svart ruta och de nämns som "svenskar".. Inget nytt asså.
Varför bryr ni er om etniciteten så djävla mycket? Invandrare våldtar inte utan MÄN våldtar. Varje gång en kvinna blir våldtagen så är det p.g.a. för dålig utbildning hos männen och det ansvaret gäller för ALLA OSS MÄN. Ja! Jag är en man! Och påstår detta! Vi andra har förstått det, förstå det NI MED !!!
Citera
2020-05-26, 16:12
  #15
Medlem
Tarrous avatar
Eftersom NMR är en nazistisk organisation med ’målsättning att etablera ett totalitärt styre genom revolution’ känns det relevant att granska dess medlemmar.
Citera
2020-05-26, 16:15
  #16
Avstängd
Kalamitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
Varför bryr ni er om etniciteten så djävla mycket? Invandrare våldtar inte utan MÄN våldtar. Varje gång en kvinna blir våldtagen så är det p.g.a. för dålig utbildning hos männen och det ansvaret gäller för ALLA OSS MÄN. Ja! Jag är en man! Och påstår detta! Vi andra har förstått det, förstå det NI MED !!!
Extrapolerar man på det viset så varför inte fortsätta utåt? MÄNNISKOR våldtar. Så, du är människa. Varför våldtar du?

Förstår du nu hur korkat det du sysslar med är, ditt förbannade klappträ?
Citera
2020-05-26, 16:17
  #17
Medlem
aYaLLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Extrapolerar man på det viset så varför inte fortsätta utåt? MÄNNISKOR våldtar. Så, du är människa. Varför våldtar du?

Förstår du nu hur korkat det du sysslar med är, ditt förbannade klappträ?
Fast 99% av dom som våldtar är män, och enbart 50% av människan är av det manliga könet. Ska du vara tyst nu eller var det något mer, lilla gubben? Lilla gubbinutti?

50% av människor är kvinnor. Typ 0% av kvinnor våldtar. Wow ingen människa våldtar???

IDIOT!!!!!
Citera
2020-05-26, 16:20
  #18
Avstängd
Kalamitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
Fast 99% av dom som våldtar är män, och enbart 50% av människan är av det manliga könet. Ska du vara tyst nu eller var det något mer, lilla gubben? Lilla gubbinutti?

50% av människor är kvinnor. Typ 0% av kvinnor våldtar. Wow ingen människa våldtar???

IDIOT!!!!!
Är inte siffror och statistik något som brukar betraktas som patriarkatets sätt att förtrycka kroppar? Därför, låt oss betrakta alla enbart som människor. Så, varför våldtar du?
__________________
Senast redigerad av Kalamity 2020-05-26 kl. 16:24.
Citera
2020-05-26, 16:34
  #19
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
Varför bryr ni er om etniciteten så djävla mycket? Invandrare våldtar inte utan MÄN våldtar. Varje gång en kvinna blir våldtagen så är det p.g.a. för dålig utbildning hos männen och det ansvaret gäller för ALLA OSS MÄN. Ja! Jag är en man! Och påstår detta! Vi andra har förstått det, förstå det NI MED !!!

Bra för dig.

Nu SKA DU förstå att jag skiter fullständigt i vad du tycker. Nu pratar vi om publicering av VITA svenskar,om det är en svartskalle så ska signalement döljas med alla sätt möjliga.

Fortsätt med ditt #metoo men citera inte mig.. Block
Citera
2020-05-26, 16:40
  #20
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Är inte siffror och statistik något som brukar betraktas som patriarkatets sätt att förtrycka kroppar? Därför, låt oss betrakta alla enbart som människor. Så, varför våldtar du?


Ignorera den där puckade jäveln,troll och me-too idiot . Försöker spela viktig med en massa floskler men inser inte att han gör sig till åtlöje. Vanligt fenomen hos dessa avarter.
Citera
2020-05-26, 16:43
  #21
Medlem
Fettsugnings avatar
All reklam är bra reklam!
Citera
2020-05-26, 16:46
  #22
Medlem
Ganska väntat. Inom kulturmarxismen är åsikter viktigare än handling.
Dvs att vilja förändra den inslagna mångkulturella vägen är det värsta man kan tycka.

Att det finns barn som misshandlas och våldtas, det skiter media i, dels för att gm har rätt värdegrund (och de inte är vita) och dels för att det inte utgör något hot mot statsmakten, således ointressant att hänga ut.
Citera
2020-05-26, 17:41
  #23
Medlem
Kafka_Gods avatar
Jag håller med nazister ska inte hängas ut i media. Nazister ska hängas.
Citera
2020-05-26, 18:04
  #24
Medlem
Brenton.Tarrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafka_God
Jag håller med nazister ska inte hängas ut i media. Nazister ska hängas.

Du var då en hatisk man. Varför ska folk som är nazister hängas? Tycker vi hänger borgare som dig istället då ni faktiskt är ett hot på riktigt mot vanliga människor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback