2020-05-25, 20:51
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Träffad med flera skott enligt Statshoran. Då är avsikten att döda, inga varningsskott. Konstigt att lilla Värnamo har sådant klientel, det hör ju till dom större städerna.

Tveksamt om han överlever men vi har skickliga kirurger i landet så vi får se.

Någon refererade till "det resande folket" ovan dig, så dom kanske inte kommer ifrån Värnamo?
Citera
2020-05-25, 20:55
Medlem
Om jag inte missminner mig så finns det en konflikt mellan Bandidos och en grupp albaner. Mycket intressant utveckling, som är att följa.

https://xn--vrnamo-bua.nu/tag/skjutning/

Olika tidnings artiklar angående skjutningar i Värnamo trakten.
Citera
2020-05-25, 20:57
Moderator
Schlesiens avatar
Två trådar sammanfogade

Utgången rubrik:
Allvarligt våldsbrott i Värnamo – stort polispådrag på platsen, 12 inlägg

5 st oneliners/gissningsleksinlägg raderade redan.

Posta inte om ni inte har något att tillföra i det specifika fallet.

/ Moderator
Citera
2020-05-25, 20:59
Medlem
Hustlelifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Någon refererade till "det resande folket" ovan dig, så dom kanske inte kommer ifrån Värnamo?

Tror 100% dom är från Värnamo eller runtomkring.
Citera
2020-05-25, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av online_always

Men dom "resande" brukar ju inte ha skjutvapen, det är ju för det mesta knivar, yxor, klubbor. Det sägs att killen som skjöts endast var 20 år.
Citera
2020-05-25, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Men dom "resande" brukar ju inte ha skjutvapen, det är ju för det mesta knivar, yxor, klubbor. Det sägs att killen som skjöts endast var 20 år.
Resande är för fint ord / tattare mer passande , oftast äckliga manipulerande falska o fega
Citera
2020-05-25, 21:29
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillebillen
Resande är för fint ord / tattare mer passande , oftast äckliga manipulerande falska o fega

kanske bara är du som är lättmanipulerad?
Citera
2020-05-25, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joy92
Om jag inte missminner mig så finns det en konflikt mellan Bandidos och en grupp albaner. Mycket intressant utveckling, som är att följa.

https://xn--vrnamo-bua.nu/tag/skjutning/

Olika tidnings artiklar angående skjutningar i Värnamo trakten.
Den konflikten fanns åtminstone, till den grad att Lamotte tittade förbi. Om jag inte missminner mig så blev de "sams" efter att albanerna pepprat en bil från en annan, dock utan att bli dömda.

Vapenvilor bland sådant här klientel brukar vara lika mycket värda som deltagarna själva så det är ju inte omöjligt att alla eller några gamla godingar är inblandade också den här gången.

Det small ju i närbelägna rydaholm häromdagen, något skvaller därifrån?
Citera
2020-05-25, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Den konflikten fanns åtminstone, till den grad att Lamotte tittade förbi. Om jag inte missminner mig så blev de "sams" efter att albanerna pepprat en bil från en annan, dock utan att bli dömda.

Vapenvilor bland sådant här klientel brukar vara lika mycket värda som deltagarna själva så det är ju inte omöjligt att alla eller några gamla godingar är inblandade också den här gången.

har absolut ingen insyn alls förutom det som flashback och tidningar ger. Vilket är i stort sett lika med noll.
Citera
2020-05-25, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare

I Rydaholm var de ute efter en kille i 20-års åldern som enligt rykten har narkotikaskulder.. kan de vara ett sammanträffande?

Dock sköts de in i fel lägenhet, lägenheten som besköts var hos en oskyldig barnfamilj..
Citera
2020-05-25, 21:53
Medlem
Var ju Albaner inblandade i en skjutning för några veckor sedan i den lilla orten Reftele utanför Värnamo. Hämnd aktion kanske??
Citera
2020-05-25, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalemonde
I Rydaholm var de ute efter en kille i 20-års åldern som enligt rykten har narkotikaskulder.. kan de vara ett sammanträffande?

Dock sköts de in i fel lägenhet, lägenheten som besköts var hos en oskyldig barnfamilj..
Tidigare skjutningar har såvitt jag förstått handlat om narkotikamarknaden så det är inte orimligt att det finns samband. Det har genomgående varit de mest korkade av idioter inblandade så om man skjuter på fel folk förvånar mig inte...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in