Citat:
Ursprungligen postat av
Tacticalchaos
Albaner hör till de bättre invandrarna i Sverige i mitt tycke. Alltid kommit bra överens med juggar överlag. Med det sagt så finns ett enormt hybris helt klart. Ett djävulskt självförtroende har precis alla från Balkan har jag märkt - både mannen och kvinnorna.
Albaner är
inte juggar. De härstammar från de gamla illyrerna, och har noll och inget gemensamt med sydslaverna (juggarna) som bosatte sig på Balkan efter det västromerska rikets fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
brigade
Hahah ännu en gråttråd från någon svensk vars ex flickvän dragit till en alban?
Albaner är ett homogent vitt folk som har unika traditioner och historia. Ett av Europas äldsta folk. Dessutom är språket egen gren och än av dom äldsta inom indoeuropeiska trädet.
Albaner är riktiga män och för svenskar som generellt är världens fegaste folk kan detta görs en grund till konflikt. Albaner ställer upp för varann och backar inte för någon annan folkstam. Trots en befolkning på 10 miljoner vet alla folkslag i världen att man inte ska jävlas med albanen.
Många i min stad har stora företag som omsätter pengar i 100 miljonklassen och har många anställda.
Att albaner skulle vara macho kan stämma. Men det är bara för svensken är så pass liten och snäll.
Italien erövrade Albanien på
fem dagar 1939!