Citat:
Ursprungligen postat av
Veckans klubba
Jo, jag har sett inlägget. Det var bara typ The Bay jag inte hade sett, men jag skulle vilja se en riktig ny monsterrulle, om det finns någon hyfsad. Och gärna utan för mycket CGI-effekter.
Hej @Veckans klubba
👻👻👻 Dagens skräcknyheter:
"Pamela Voorhees" blev nyligen under natten inbiten i sin halspulsåder av en vampis när hon låg och sov i sin säng på Hotell "Werewolf" i Transylvánien, troligen en av "Count Dracula's" många söner ?
"Pamela Voorhees" ligger nu på ett hospital i Transylvánien och får för närvarande blodtransfusion, sonen "Jason" meddelades om detta via telefon så han har lämnat "Camp Crystal Lake" för att åka till sin mother "Pamela" och hälsa på. "Jason's" kompis "Michael Myers" 🎃 🎃 🎃 kör ner honom till Transylvánien, "Michael Myers" fick tillstånd av sin Doktor "Loomis" (Donald Pleasence) att få köra ner "Jason" till Transylvánien efter som "Voorhees" och "Myers" är gamla slasher-polare sedan många år till baka
Här följer två nya skräckfilms-tips till @Skräckens klubba vilka jag hoppas skall passa riktig bra under sommar-nattens skräcktimmar ?
1 ) Detta är en Amerikansk-Kanadensisk skräckfilm med titeln 🌕"Bad Moon" 🌕 vilken är från året 1996 och är en så kallad "Werewolf Horror-movie"
2 ) Detta är också en Amerikansk-Kanadensisk skräckfilm och har titeln: "Ginger Snaps" vilken är från året 2000, även denna filmen är en så kallad "Werewolf Horror-movie"
Skräckfilmen "Ginger Snaps" från 2000 har en riktigt grym varulv.
Varulven⬆påminner lite grann om kropps-konstruktionen hos den demonen som finns i skräckfilmen "Pumpkinhead" från 1988, skillnaden är att "Pumpkinhead" går framåt på två ben medans varulven i skräckfilmen "Ginger Snaps" från 2000 tar sig fram på alla fyra.
Om du inte tidigare har sett skräckfilmen "Ginger Snaps" så har du en riktigt grym monster- och varulvs-film att se fram emot i sommar-natten.
Lika dant när det gäller skräckfilmen "Bad Moon" från 1996 så är även den mysigt äcklig.
Mvh/ @JokerMannen