Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Efter en koll på dina raderade inlägg så kan jag konstatera att alla är i stort sett OT och eftersom alla vet, eller bör veta, att inlägg som bryter mot reglerna raderas utan förvarning eller meddelande till postaren, så är det inget man behöver ta upp.
Den allra vanligaste anledningen till att inlägg raderas är för att dom är OT. Inte för att dom innehåller saker som moderatorn inte gillar utan för att dom är postade på fel plats. Att påpeka att man inte vill skriva för att ens inlägg raderas, det är inte många trådar som det är OnT i.
Jag tycker mig råka ut för detta ganska ofta, moderatorn bedömer mitt inlägg som OT eller något liknande.
Oftast beror det på att jag skrivit om bibeln, Jesus Kristus, eller NWO, false flags, fejkade "events" osv. i trådar som inte handlar om just dessa specifika ämnen...
Problemet är ju bara att oftast så är dessa ämnen on topic även om inte moderatorn förstår det... Det blir alltså en form av censur, där moderatorns världsbild är vad som bestämmer vad som ingår i topic.
effektivt sätt att kontrollera narrativet och förpassa diskussioner om sanning till konspirationsforumet där dom flesta som läser redan känner till hur världen fungerar...