Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2020-05-24, 07:40
  #1
Medlem
Detta skedde för drygt 2 1/2 månader sen:

Substansen: Ecstasy + lite grönt i slutet, käkat en "vanlig" middag någon timma innan händelsen.

Dos: tablett 200mg~ uppdelad i två bitar (Drugsdata och Marquis reagent använt för test, samt att detta var en stor batch min polare käkat 3-4 tillfällen senaste året)

Ålder: 20(1/2) Kön: kille Vikt: 81 Längd : 187cm

Tidigare erfarenheter: Endast grönt och brunt vid 2-3 tillfällen, drack alkohol första gången i mitt liv vid 19 år, druckit runt 2 gånger i månaden sen dess. Bara aldrig haft intresset/känt att jag behöver testa.

Plats: Hemma hos en av mina bästa vänners hus(föräldrar borta över helgen), hela händelsen skedde mestadels i en källarplan på 100kvm~(blev ju självklart att man äventyrade runt i huset längre in ), med en extremt mjuk och skön heltäckningsmatta, (Tar upp detta då jag känner att det var en viktig detalj, samt för bättre inlevelse), bild på liknande matta för referens: https://gyazo.com/042ab6549ee18e4e7171c63168890167 (Som då förhoppningsvis ger lite bättre inlevelse? )

Gruppen: Vi var totalt 8 stycken samlade (alla var mellan 20-21) där 7 av oss var killar och 1 var tjej (kanske korvfest men det blev så jävla bra ändå ). Av alla 8 var det endast två stycken som tagit ecstasy tidigare(dock enligt mig väldigt erfarna med 10+ E tripps var). Av alla 8 kände jag dessutom bara 4 stycken av killarna (gått i skola med dessa och varit väldigt nära dem allt mellan 3-9 år), resten var mina kompisars kompisar+kusin. Planen var egentligen bara att 5 av oss killar skulle ta E, detta ändrades sedan. Kan också tillägga att kvällens kran var en väldigt bra vän som jag känt i 8 år, dock inte umgåtts så jättemycket med honom i verkligheten, mest online, tänker kalla honom för kranen.

Nu till själva händelseförloppet! (OBS! Bra att tänka på är att tidsstämplarna är ungefärliga och jag går egentligen bara på vad jag minns, kan säkert vara lite konstiga luckor men då får ni bara försöka anta så gott det går.)

18.00~
meetup/träffens start: Runt klockan 18.00 har hela gruppen anlänt och det är ju egentligen här man hälsar på allt nytt folk och lär känna varandra lite bättre(dock är jag personligen väldigt jobbigt introvert så denna perioden var lite obekväm för mig). Runt 19.00 har vi börjat smådricka(öl,cider, någon enstaka shot), personligen har jag tagit min erfarna kompis råd och smådricker bara för att bli lite salongsfull samt för att ha något o göra . Skulle nog säga att ingen blev redigt påverkad, utan alla var väl ungefär på samma full-nivå. Från 18-22 satt vi uppe på entré våningen och fortsatte med detta.

22.00~
Vi fortsätter egentligen med att dricka och umgås/lär känna varandra i några timmar, när klockan slår 22.00 börjar folk bli väldigt sugna på att svälja sin första del, dock blir vi lite uppskjutna av våran kompis som då bor här, och då i runt 1 timma(antar att han var nervös/nojig över något, rätt förståeligt enligt mig då han aldrig tagit droger). Runt 23.00 är han lika taggad som vi och hela gruppen rör sig ner mot källarplan. Väl nere möts vi av att kranen slängt upp 2 stycken hyfsat stora påsar med tabletter (uppskattningsvis 50 tabletter totalt) samt en mindre påse med 6 gram grönt.

Nu tänker de flesta att vi väntat för länge och dom som ska ta tar sin dos. Tänker att jag inte går in så jättemycket på mina kompisars doser/känslor, då jag helt enkelt inte har lika bra koll på deras upplevelser.

23.00~
Min erfarna kompis rekommenderar då att jag börjar med 1/4 eller 1/2 av tabletten, vi är alla medvetna om att 1 hel(200mg) egentligen är för mycket för någons första gång, men vi är ju alla lite dumma och taggade så jag börjar med 1/2(100mg). Alla 5 som planerat att ta käkar sin tablett och sköljer ner med vatten, och man känner verkligen spänningen i luften direkt. Kan tillägga att en av mina kompisar(för övrigt min bästa vän) och tjejen gick ut på en promenad precis innan vi tog första dosen, ingen av dessa hade planerat att ta E under kvällen. Fått höra i efterhand av min bästa vän att tjejen var tydlig med att hon var intresserad av honom ,(inte förvånad då min kompis ser väldigt bra ut,). De gick alltså ut på promenad för att lära känna varandra lite mer.(Min kompis är dock i ett långdistansförhållande sen 3 år tillbaka,så han var inte ute efter något mer än att vara kompisar)

Nu sitter alltså hela gruppen nere i källarplan, utspridda i fåtöljer/soffor osv. Personligen är jag väldigt taggad då min kompis försökt förklara känslorna som uppstår, samt att jag läste på rätt mycket innan. Sitter egentligen i soffan bland kompisarna och har den där lite nervösa känslan där man inte riktigt vet vad man ska förvänta sig, även fast man hört hur det ska kännas.

23.30
15 minuter efter första dosen börjar kranen(den mest erfarna) säga att han mår illa och går in och spyr(inte så jättemycket spya som kom upp, mest kväljningar), detta kör ju inte direkt in mig på positiva tankar, men han förklarar att han i princip spytt varje gång, och att det inte är något konstigt/nytt för honom, vilket lugnar mig en del. Det är runt denna perioden som de flesta börjar märka att saker händer, får höra att det sticker på folk och att deras syn börjar bli lite suddig, uppenbara tecken på att det kan kicka in när som helst. Runt 30 minuter in har det mer eller mindre kickat in på alla förutom mig, som inte känt något tecken alls. Det är runt denna tiden som jag börjar bli orolig över att det ska bli en stor flopp för mig,(tankar som tog jag för lite? och reagerar min kropp inte på ecstacy?. Men någonstans i bakhuvudet tänker/fattar jag ändå att det kommer kicka in förr eller senare, var lyckligtvis inte dum nog o tog mer för att garanterat få känslan, lite tålamod hade jag allt. Av alla 6 som var där var det vid denna tidpunkten(23.30~) 4 stycken som egentligen hade börjat rolla(känna av ecstasyt) Jag hade inte börjat känna något och den sista hade inte planerat att ta något E alls, utan ville egentligen bara hänga. Dom som var E'ade(hoppas att ni accepterar termen ) Blev ju då extremt sociala och kärleksfulla, dom hamnade mer eller mindre i eufori direkt.

Jag är ju som sagt rätt introvert och är inte jättebra på att visa och ta emot kärlek, så när 4 stycken E'ade polare mer eller mindre låg i en "böghög"(Inget illa menat, bara den termen jag fick höra när kranen beskrev vad som antagligen skulle hända) och började kramas och beskriva hur mycket dom gillar varandra+mig blev det lite obekvämt igen, inte för att jag inte gillade det, uppskattade detta extremt mycket då jag som sagt varit extremt dålig på o faktiskt ta emot kärlek innan, men det var lite ovant/ ute ur min komfortzon. Sa tillslut jag ville gå in i ett rum själv och sitta och känna av, och gick in i ett gästrum med en stor säng. Runt 23.40 börjar jag känna hur det sticker i benet och hur mina ögon börjar guppa lite, Sen händer det.

Ni som har varit med om ett ecstasy rus vet känslan, det var ingen build-up inför själva känslorna, Det var som att någon tryckte på en stor knapp, klick. På mindre än 1 sekund känner jag mig helt jävla gudomlig, synen blir obeskrivligt skarp, allt blir så extremt vackert (färger, material, musiken hörts in i rummet) och jag ryser i hela kroppen, första tanken som dyker upp är "Aha, det är därför folk pundar", min tidigare syn har i grunden varit att alla människor gör vad dom vill, men jag såg absolut ner på folk som tog droger, gissningsvis för att jag blivit inlärdatt tänka så.

00.00~
Runt denna tiden ställer jag mig upp och går ut till resten av gruppen, där ligger alla 4 kompisar på den extremt mjuka heltäckningsmattan, med små små avstånd från varandra och ligger lite som när man gör snöänglar i snön. När jag kommer ut förstår självklart kranen(den mest erfarna) att det kickat in på mig, och frågar om jag vill lägga mig bredvid honom, och självklart vill jag det, mer än det mesta faktiskt. Låten som spelas är "Det finns inga ord" av Kent, alla som är E'ade är vid detta tillfället i fullständig eufori, just då tänker jag att det fan är den bästa låten jag hört, och blir gråtfärdig. Här ligger vi i runt 20~ minuter och lyssnar på det mesta(Odz,Opus,). Det har nu gått runt 1 timma sen min bästa kompis och tjejen stack iväg, när dom kom tillbaka minns jag så sjukt mycket, 5 killar som var höga som hus, låg mer eller mindre och hade orgasmer på golvet till låten Esperanza (Som jag för övrigt rekommenderar starkt till ett ecstasy-rus) , och då ser jag hur min bästa kompis står precis över ossi en rund trappa, jag kan inte ens tänka mig vad hans första intryck var, han har aldrig sett någon av oss på droger, och har själv aldrig tagit droger, han började skratta men kom ner och satte sig bredvid oss. Den glädjen jag fick när jag såg att min bästa kompis kom tillbaka var helt obeskrivlig, vet att den termen är väldigt överanvänd, men det finns verkligen inga ord för de känslorna jag fick.

01.00~
Runt 1 timma in i själva ruset börjar folk splittra upp sig lite, blir att alla gör vad som känns bäst då, vissa dansar till musiken, vissa ligger och kramas, någon sitter och drömmer sig in i en tapetserad vägg med väldigt fina blommor. Själv går jag egentligen bara runt och gör lite av allt, pratar med alla och är extremt spontan, ena minuten kan jag ligga och beundra den mjuka mattan och undra om ens hår alltid varit så skönt, andra minuten kan jag prata med min nyktra bästa kompis om hur jävla bra han är på spel(inte ofta han får höra detta i nyktert tillstånd )
__________________
Senast redigerad av oxen6 2020-05-24 kl. 07:49.
Citera
2020-05-24, 07:40
  #2
Medlem
Runt 01.30 ser jag att en av killarna(som jag inte känt innan) sitter själv i trappan och blundar, går fram till honom och frågar om han vill gå på äventyr på dom två övre våningarna, "klart som fan jag vill bästis" får jag som svar tillbaka, så jävla glad blev man, . Sträcker fram min hand och vi svävar upp till första våningen, detta var lätt en av de bästa sakerna jag gjorde den kvällen, den var så sjukt jävla spännande att gå runt i dom olika rummen, även om jag varit där innan så var allt helt oupptäckt och mystiskt, och det kändes som att jag varit kompis med denna snubben i hela mitt liv. Vi går runt i egentligen varenda rum(väldigt stort hus, blev en jäkla massa rum) och sätter oss i en soffa på övervåningen, där sitter vi och pratar om att nordkorea antagligen är ett bra land och att kim-yong-un hade varit skit-trevlig på E, och att de flesta människor vi tyckte var onda skulle vara trevliga på E,mer eller mindre en helt vanlig ecstasy konversation alltså. allt detta med en kille som jag träffade för 5 timmar sen.

02.00
Runt denna tiden sitter vi återigen nere på källarplan och alla är lite utspridda lite överallt, man gör vad man känner för. Det är också här som tjejen och den näst sista nyktra killen(inte min bästa vän) blir för sugna(inte för att jag dömer dom) och väljer att också ta varsin halva, inte så mycket konstigare än att dom tillslut också hamnar i någon sorts eufori och går med i den E'ade samlingen. Nu är det alltså bara 1 person som faktiskt är nykter(dock salongsberusad), min bästa kompis. Vi försöker övertala honom lite grann(självklart aldrig bra, men tanken var ju snäll iallafall) men han har en extremt stark självvilja, bestämmer han sig för något så håller han det. Han såg sig själv lite som en trippsitter, och tog det ansvaret ifrån kranen som kände att han hade ansvaret först.

02.30
Runt denna tiden började jag peaka sa detta till resten som då påminde mig att fylla på, och tog alltså resten av halvan(100mg till), ögonen skakade så extremt mycket, och kan inte förklara känslan mer än att det kändes orgasmiskt, det gjorde iof allt. Dansade, kramades , sjöng med på låtar och myste egentligen igenom peaken, runt 04.00 skulle jag säga att de flesta känslorna började svaga alltså runt 5 timmar in, det var liksom som att man långsamt sjönk ner från himlen, tillbaka till verkligheten. Det kanske låter dystert och man kopplar det till negativa tankar, men jag tänkte helt tvärt om. Var så jävla nöjd och glad över att jag fått uppleva något så obeskrivligt gudomligt, och var så jävla tacksam för min kompis som visade mig detta.

05.00 Runt denna tiden hade de flesta mer eller mindre kommit tillbaka till verkligheten, några låg såklart och fortsatte att mysa, men 4 av oss gick ut och rökte upp några joints(0.5gramx4 joints), detta var riktigt mysigt och blev som ett slags avslut, någon timma senare låg mer eller mindre alla och sov.

10.00~
Vaknar upp med att jag ligger i strumpor+vanliga mjukisbyxor+tshirt+tjocktröja samt ett jävligt tjockt täcke över mig, inser direkt att det kanske inte är sådär jättebra då ens kroppstemperatur ökar så in i helvete, men när jag ställer mig upp känner jag mer eller mindre att allt känns normalt, förutom att jag hade så galet ont i käkarna(vi käkade upp 3 stycken 60x tuggummipaket)

Blir egentligen bara att alla vaknar upp och åker hem, blir inte så mycket socialt mer den morgonen. När jag kommer hem är jag på ett jävligt gott humör, vilket jag tycker är konstigt då jag hört att det ska vara helt tvärt om, dipp,depression osv osv. Fortsätter hela dagen med gott humör, kollar serier och spelar lite som vanligt med polarna. Dagen efter vaknar jag och känner det direkt, helvete vad otaggad jag är på att gå upp, blir allmänt otaggad på att börja med nya saker, och är generellt rätt sur under hela dagen. Detta fortsätter egentligen i någon dag, men jag försöker att vara så vanlig det bara går på jobbet osv. Runt 7 vecka senare skulle jag säga att jag är tillbaka helt rent mentalt, är så jävla glad och nöjd att jag gjorde detta.

Har planerat att ta E var 3-4 månad, är medveten om att magin kommer försvinna mer och mer, men det är helt enkelt så jag planerat. Denna rollen var på 200mg mdma,(utifrån vad tester längst upp ska det vara en hög dos av det, såklart aldrig garanterat men det är så mycket vi vet iallafall). Planerat att köra en till tripp runt juli, då har jag även tänkt att höja min första dos till 1 hel tablett(200mg), för att sen ta min andra dos på 1/2(100mg), tankar kring detta? Behöver inte höra att jag borde vänta längre än 3-4 månader, helt enkelt bestämt mig.

Vill bara ursäkta om det är något som är oklart, kan tänka mig att det är svårt att hålla koll på resten av människorna och namn osv, men om jag ska vara ärlig så orkar jag verkligen inte hitta på namn för varenda person osv, ni får jättegärna komma med kritik eller bara kommentera något, min första text någonsin, tänkte att det kunde vara kul att se min första E-tripp, hoppas inte heller att det är några konstiga luckor eller oklarheter i texten, isåfall får ni gärna kommentera det! Hoppas heller inte att den var för onödigt lång, skrev egentligen bara ner allt jag kom på typ.. Såg att den blev jääävligt lång Kan tänka mig att det blir svårt att förstå den röda tråden i texten, ni får helt enkelt försöka så gott det går..! gick det att relatera iallafall lite? Tack för läsning!

Utvärdering: Svårt att säga då jag bara gjort det en gång och har alltså inget att jämföra med, men en enkel 10/10 nu iallafall!
__________________
Senast redigerad av oxen6 2020-05-24 kl. 08:19.
Citera
2020-05-24, 08:27
  #3
Medlem
UnknownJunkies avatar
Najs rapport.
Jag är klappkass på att skriva och formulera mig i text form.
Jag tycker du har bra upplägg och skaplig detaljbeskrivning
Bra att du har lite backstory och att du skriver om dagarna efter ruset.

Avsaknaden av fullskaligt bögsex var lite tråkigt.

Om något kan du försöka jobba på att skriva det som ett flytande händelseförlopp
men det är svårt, vissa här på FB är mycket skickliga på det. Tripp rapporten får 8/10 silar.

Jag skulle rekommendera att inte "planera" en E tripp var 3-4 månad.
Men ta det inte oftare än så iallafall.

Serotoninet i hjärnhålet kan ta upp emot 2 månader innan det är återställt till normala nivåer
låt skallen få vila lite extra ibland. Du är bara 20bast. Mössan har ju inte växt klart förrän du är ca 25.

"Den massiva frisättningen av serotonin är det som orsakar det entaktogena ruset, detta
kan tyvärr också leda fram till serotonergt syndrom som beskrivs under behandling
nedan.
Bakgrunden till neurotoxiciteten är sannolikt att dopamin som också frisätts vid ruset
syntetiseras mycket snabbare än serotonin och kommer att tas upp i serotonerga
neuron.
Dopamin tjuvåker med dessa transportproteiner när serotoninnivåerna sjunkit i slutet
av ruset. Vid nedbrytning intracellulärt av dopamin av enzymsystem som egentligen är
tänkta för serotonin bildas väteperoxid som får cellen att gå under. "

---- Sida 17
https://www.akademiska.se/contentass...arkotika-2.pdf

Bra av din polare att vara Trippsitter.
Citera
2020-05-24, 08:39
  #4
Medlem
Haha, det sista jag tänkte på just då skulle jag påstå är sex, läst mycket att man ska bli så jävla kåt på det, men just då slog inte ens tanken mig, var bara ren eufori att existera! Sen måste jag säga i efterhand att det gick så jäkla bra rent generellt, perfekt plats, perfekt grupp, ingen mådde onormalt dåligt efteråt, ingen sneade eller mådde dåligt under ruset, har fan ingenting o klaga på förutom käksmärtan och kanske den där tomheten av empatin som försvann ett tag
Citera
2020-05-24, 09:30
  #5
Medlem
UnknownJunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oxen6
Haha, det sista jag tänkte på just då skulle jag påstå är sex, läst mycket att man ska bli så jävla kåt på det, men just då slog inte ens tanken mig, var bara ren eufori att existera! Sen måste jag säga i efterhand att det gick så jäkla bra rent generellt, perfekt plats, perfekt grupp, ingen mådde onormalt dåligt efteråt, ingen sneade eller mådde dåligt under ruset, har fan ingenting o klaga på förutom käksmärtan och kanske den där tomheten av empatin som försvann ett tag


Blir man "Nördig" av E? alltså som med amfetamin. Att man kan sitta och studerarar hur man
bygger en partikelaccelerator i 48 timmar i sträck?
Många som brukar tjack kan ju få runk psykoser om man leder in tankarna på sånt.

Jag är sugen på att testa E men vill helst göra det med min sambo.
Hon är tyvär helt emot droger... jag tänker inte pusha henne.
Det skulle bara riskera en snedtripp om hon blir rädd för ruset.

Käka multivitamin med mineraler och antioxidanter.
Sen under kvällen så tar du 2-3ggr rek daglig dos magnesium.
Magnesium gör underverk med nervsystemet och får alla ticksliknande beteenden att
bli ett minne blott. (t.ex tandgnissel, läpp smackande, tuggande, eller Kola händer)

Läste igenom rapporten igen. Den är bra som sagt
Om du skriver någon mer så lägg gärna till mera humor
Citera
2020-05-24, 10:24
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnknownJunkie
Blir man "Nördig" av E? alltså som med amfetamin. Att man kan sitta och studerarar hur man
bygger en partikelaccelerator i 48 timmar i sträck?
Många som brukar tjack kan ju få runk psykoser om man leder in tankarna på sånt.

Jag är sugen på att testa E men vill helst göra det med min sambo.
Hon är tyvär helt emot droger... jag tänker inte pusha henne.
Det skulle bara riskera en snedtripp om hon blir rädd för ruset.

Käka multivitamin med mineraler och antioxidanter.
Sen under kvällen så tar du 2-3ggr rek daglig dos magnesium.
Magnesium gör underverk med nervsystemet och får alla ticksliknande beteenden att
bli ett minne blott. (t.ex tandgnissel, läpp smackande, tuggande, eller Kola händer)

Läste igenom rapporten igen. Den är bra som sagt
Om du skriver någon mer så lägg gärna till mera humor

Alltså nu är det ju som sagt första gången jag testat E, så erfarenheten sitter ju inte där precis.. Men personligen skulle jag säga att får man "rätt" reaktion på det så är allting så extremt jävla underbart, man är okej med vad som helst, man ser det goda i precis allting, det är så obeskrivligt skönt o bara finnas. Sen känner man sig verkligen som sig själv, alltså man minns ju i princip allting, och man är "typ" sig själv i den mån att du förstår vad som händer hela tiden, dock resonerar man ju på ett helt annat sätt.. Du kan göra något helt sjukt och tänka att det är vanligare än att andas, och sen i efterhand fundera på vad fan du höll på med, kan ju tillägga nu i efterhand att jag och två polare gick in i ett rum och kollade på varandras tjackballe.. det hade jag ju inte gjort om jag var nykter om vi säger så... inget sexuellt alls men det var så jävla icke-konstigt då!

Jag skulle för övrigt inte testa E ensam, speciellt inte första gången! Du hade säkert haft det skitgött, men det är på en helt annan nivå att få dela med dig av hur bra du mår till någon annan! Läst och kan tänka mig att det dessutom blir en helt annorlunda effekt om man bara tar E med 1 annan person, måste vara så sjukt jävla personligt och bond-byggande så det finns inte.. Sen får någon gärna rätta mig om jag har fel, men jag har svårt o se hur man kan få en snedtripp på E, iallafall om man tar runt 100mg~ första gången och det faktiskt är mdma/hög dos av mdma och inte något annat skit, antar att man kan fastna i negativa tankar att det man gör är farligt eller liknande, själv kan jag inte ens tänka tanken att må dåligt när jag var på E, spelar liksom ingen roll om du tänker på något dåligt, då man är okej med allt, personligen då. Sen är det klart att det säkert är skillnad om du tar 500mg direkt in i blodet..
__________________
Senast redigerad av oxen6 2020-05-24 kl. 10:28.
Citera
2020-05-24, 12:11
  #7
Medlem
UnknownJunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oxen6
Alltså nu är det ju som sagt första gången jag testat E, så erfarenheten sitter ju inte där precis.. Men personligen skulle jag säga att får man "rätt" reaktion på det så är allting så extremt jävla underbart, man är okej med vad som helst, man ser det goda i precis allting, det är så obeskrivligt skönt o bara finnas. Sen känner man sig verkligen som sig själv, alltså man minns ju i princip allting, och man är "typ" sig själv i den mån att du förstår vad som händer hela tiden, dock resonerar man ju på ett helt annat sätt.. Du kan göra något helt sjukt och tänka att det är vanligare än att andas, och sen i efterhand fundera på vad fan du höll på med, kan ju tillägga nu i efterhand att jag och två polare gick in i ett rum och kollade på varandras tjackballe.. det hade jag ju inte gjort om jag var nykter om vi säger så... inget sexuellt alls men det var så jävla icke-konstigt då!

Jag skulle för övrigt inte testa E ensam, speciellt inte första gången! Du hade säkert haft det skitgött, men det är på en helt annan nivå att få dela med dig av hur bra du mår till någon annan! Läst och kan tänka mig att det dessutom blir en helt annorlunda effekt om man bara tar E med 1 annan person, måste vara så sjukt jävla personligt och bond-byggande så det finns inte.. Sen får någon gärna rätta mig om jag har fel, men jag har svårt o se hur man kan få en snedtripp på E, iallafall om man tar runt 100mg~ första gången och det faktiskt är mdma/hög dos av mdma och inte något annat skit, antar att man kan fastna i negativa tankar att det man gör är farligt eller liknande, själv kan jag inte ens tänka tanken att må dåligt när jag var på E, spelar liksom ingen roll om du tänker på något dåligt, då man är okej med allt, personligen då. Sen är det klart att det säkert är skillnad om du tar 500mg direkt in i blodet..


NI var med varandra där på festen? Coolt

Har ni läst denna tripprapport (FB) Min första gång på E. Helt underbart! det var den som fick mig att vilja testa med sambo, samt så har jag läst att ett par kan få ännu starkare band efter en E/MDMA trip
för att man möts på ett helt annat plan.

Troligen om jag ska testa så blir det inte E i början dock, Utan MDMA eller MDA även om
mdma/e kan vara samma saker så kan ju halluciogener vara mixade i E.
Det vill jag definitivt inte utsätta min flickvän för då hon är skeptisk nog som det är.

Ja som du säger angående snetrippar. Jag har aldrig varit nära en snetripp
inklusive alkohol. Jag är mycket stabil i psyket, det är kanske mitt enda bra karaktärsdrag dock... haha

Men jag misstänker att de som snetrippar anatgligen inte är nöjda med sig själva eller så är de rädda och försöker bekämpa ruset.
De flesta droger tar ju bort det sociala filtret och släpper fram mera av det riktiga du. Tillsammans med andra effekter (som att känna närhet och kärlek till personer i sin omgivning i fallet E/MDMA)
Det beror ju dock på Serotoninet.

Men om man inte är en god människa egentligen så brukar det snart märkas under berusning...

Att ni stirrade på varandras tjackballe kan jag förstå... man blir liksom helt likgiltig till sin kropp
den ser ut såhär och har alltid gjort det.
Mina första resor med Affe så hade jag dock väldigt dålig självkontroll.
Det var amfetaminet som bestämde allt jag gjorde, (mest runkning och porr)

Men jag tränade bort det ganska snart misstänker att det inte är lika lätt för alla... speciellt om man läser här på flashback.

Men fan. grymmt
Skriv en till Tripprapport nästa gång
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback