2020-05-23, 23:29
Medlem
Känns som sedan jag fyllde 30 år för några år sen så förändrades allt och blev värre med åren. Jag har inte motivation till saker jag brukade göra och som jag gärna vill göra idag.

Jag har inte motivation till och tänka öht vad jag vill i det här livet. Ibland känns som att jag väntar på att någon mirakel idé ska dyka upp.

Egentligen vill jag ut och träffa nya människor som jag gjorde förr, men jag har inte den energin kvar, jag har inte den energin kvar gå ut och bara upptäcka nya saker eller utmaningar utan kommer bara massa tankar upp om att det inte är tillräcklig intressant eller taggande. Jag har helt enkelt ingen vilja kvar, det känns sjukt skrämmande och jag känner inte igen mig.

Sjukaste är att jag inte är sugen på träffa eller ha sex med tjejer längre, värst blev det nu i år.

Är det någon som känner igen sig och vad är det som händer i det här sjuka åldern? Känns som livet tog slut då man kom in i 30 års åldern för några år sen.
Citera
2020-05-23, 23:39
Medlem
Dopis avatar
Din sexlust kan bero på testosteron. Efter 30 så sjunker testosteronet. Men du kan också ligga under vad som är normalt för din ålder och då finns det hjälp att få.
https://www.safeandhealthylife.com/w...rone-Level.jpg

Edit: Om du är man
Citera
2020-05-23, 23:42
Medlem
Franssonss avatar
Man blir ju äldre och man mognar. En naturlig process att inte längre tycka saker och ting vara lika roliga och spännande som när man var yngre. Jag ser inget direkt fel i det.
Citera
2020-05-24, 00:53
Medlem
Testosteron brist..
Citera
2020-05-24, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hel-vete
Testosteron brist..
Är det enkelt att kolla sånt och få sprutan utskriven?
Citera
2020-05-24, 01:15
Medlem
Dualitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopi
Din sexlust kan bero på testosteron. Efter 30 så sjunker testosteronet. Men du kan också ligga under vad som är normalt för din ålder och då finns det hjälp att få.
https://www.safeandhealthylife.com/w...rone-Level.jpg

Edit: Om du är man

Att testosteronet skulle gå ned med åldern är en seg myt:

https://www.sciencedaily.com/release...0607121129.htm

Citat:
A decline in testosterone levels as men grow older is likely the result -- not the cause -- of deteriorating general health, say Australian scientists, whose new study finds that age, in itself, has no effect on testosterone level in healthy older men.

Tonåringar och unga vuxna har högst hormonnivåer, ja, men efter det så kan man behålla den på en lite lägre och stabil nivå med rätt leverne (och inte allt för dåliga genetiska förutsättningar).

Till TS: Se till att fixa till fundamentan innan du kanske söker läkarhjälp. Rekommenderar god sömn, mycket vatten, högkvalitativt protein, vitaminer och mineraler (särskilt D-vitamin, zink, och järn), samt att kolla om du inte kan gå ned i arbetstid. Det är nog inte direkt åldern som ställt till det för dig, utan att ditt liv hamnat i en tråkig och ostimulerande rutin. Det, och dåliga vanor.
Citera
2020-05-24, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franssons
Man blir ju äldre och man mognar. En naturlig process att inte längre tycka saker och ting vara lika roliga och spännande som när man var yngre. Jag ser inget direkt fel i det.
Fransson jag måste fråga, är det du på din avatar haha?

F.ö är du helt ute och cyklar.. En sak skall du lära dig herr Fransson och det är att folk tröttnar ALDRIG på att knulla. Man skulle kunna dra det så långt att människan kräver att få knulla lika mycket som de kräver syre. Och då menar jag inte i reproduktionssyfte utan knulla för att de är maniskt besatta av det.

Citat:
Ursprungligen postat av roosh
Ring din VC?

Citat:
Ursprungligen postat av Hel-vete
Testosteron brist..

Behöver dock inte vara. Själv ligger jag på 40+ nmol/l Testo och har i princip noll sexlusf.
Senast redigerad av Sandcat 2020-05-24 kl. 05:56.
Citera
2020-05-24, 10:51
Medlem
Franssonss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandcat
Fransson jag måste fråga, är det du på din avatar haha?

F.ö är du helt ute och cyklar.. En sak skall du lära dig herr Fransson och det är att folk tröttnar ALDRIG på att knulla. Man skulle kunna dra det så långt att människan kräver att få knulla lika mycket som de kräver syre. Och då menar jag inte i reproduktionssyfte utan knulla för att de är maniskt besatta av det.

Ring din VC?

Behöver dock inte vara. Själv ligger jag på 40+ nmol/l Testo och har i princip noll sexlusf.
Såklart.
Men mäns maniska beteende när det gäller att jucka ser jag ner på. Petting är på alla sätt bättre. Kvinnor har händer och man själv har likadana. Jag skulle aldrig få för mig att knulla någon om det inte vore i reproduktionssyfte. Inte ens då är knulla särskilt effektivt. Vad är poängen med samlag? Jag kanske är onormal men jag begriper isåfall inte bättre. Hur fan kan man vilja knulla?
Sperma i en mugg och ett sugrör går lika bra. Aldrig att jag kör in min kuk någonsin igen i en fitta. Fittor är jättefina att titta på men ingenting inuti.
Män som har samlag har inte förstått sig på det sexuella med att ha sex. De flesta knullar bara för att de inte vet något annat. De följer pk-normen. Jag accepterar att de flesta män inte tycker som jag. Samlag är det värsta. Det kan idioter inte förstå.
Senast redigerad av Franssons 2020-05-24 kl. 10:56.
Citera
2020-05-24, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franssons
Såklart.
Men mäns maniska beteende när det gäller att jucka ser jag ner på. Petting är på alla sätt bättre. Kvinnor har händer och man själv har likadana. Jag skulle aldrig få för mig att knulla någon om det inte vore i reproduktionssyfte. Inte ens då är knulla särskilt effektivt. Vad är poängen med samlag? Jag kanske är onormal men jag begriper isåfall inte bättre. Hur fan kan man vilja knulla?
Sperma i en mugg och ett sugrör går lika bra. Aldrig att jag kör in min kuk någonsin igen i en fitta. Fittor är jättefina att titta på men ingenting inuti.
Män som har samlag har inte förstått sig på det sexuella med att ha sex. De flesta knullar bara för att de inte vet något annat. De följer pk-normen. Jag accepterar att de flesta män inte tycker som jag. Samlag är det värsta. Det kan idioter inte förstå.

Du är konstig helt enkelt.

Knulla är riktigt skönt. Dessutom är det dopaminkick #2. #1 är heroin. Har aldrig testat hors däremot.
Citera
2020-05-24, 11:06
Medlem
nonameds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roosh
Svenska läkare är väldigt strikta med att skriva ut testosteron. Så det blir nog svårt.
Citera
2020-05-24, 12:26
Medlem
Franssonss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandcat
Du är konstig helt enkelt.

Knulla är riktigt skönt. Dessutom är det dopaminkick #2. #1 är heroin. Har aldrig testat hors däremot.
Jag har kommit längre än de flesta andra. Jag får helt enkelt komma ihåg det i snart varje sak jag gör eller åsikt jag har.
Håller med för övrigt. Varför äta kodein mot huvudvärk när det finns heroin. Jag ser inte vitsen. Det är ju som att alltid bara äta halva kakan i livet och tro att man maximerat sitt leverne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in