2020-10-07, 17:26
Medlem
Merwinnas avatar
[quote=hakro807|73169517]
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Jag förstår mig in på de som hävdar detta. De som var snygga vid 20 har iaf en chans att vara snygga vid 40, och de flesta är det definitivt ännu vid 30. Medan de som var medelmåttiga/fula just förblir det.

I min erfarenhet stämmer det som du svarade på. De tjejer som anses vara snygga i första tonåren, börjar ofta med dåliga vanor tidigt, just för att de får många vänner och pojkvänner tidigt, ofta många år äldre killar. De kommer i dåligt sällskap och börjar supa, röka och inte sällan knarka, samt äta olämpligt. Vid 30 är de gråbleka och härjade och har redan börjat få rynkor. De jobbar också ofta med saker som sliter på kroppen (om de jobbar alls), som butiksbiträden, dagisfröknar och undersköterskor, eller enkla industri- och lagerjobb.

De tjejer som anses vara mindre vackra i tonåren, lever ofta sundare - och fortsätter att leva så. Vid 40 är de fortfarande rosiga, fräscha och släta i hyn, och ofta kan de ha utvecklat ett "behagligt utseende". Våra miner sätter ju också spår i ansiktet - man SER på människor som ofta ser sura och bittra ut, att de har den karaktären (även om de inte ser ut så just då), och på samma sätt har nöjda 40-åringar, som ofta har ett bättre jobb, bättre ekonomi, bättre bostad och liv överhuvudtaget, p.g.a. att de pluggade i ungdomen i stället för att festa, trevligare anletsdrag även i vila.

Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Nu är ju trådrubriken "Snygga kändisar som blivit fula med åldern". Prinsessan Birgitta har väl aldrig betraktats som snygg?

Nej, ingen av Hagasessorna var väl egentligen snygg, någonsin..? Skumt egentligen hur de kunde bli så "common", när båda föräldrarna var så stiliga, och fadern dessutom riktigt snygg (tycker jag i alla fall). Sibylla var väl aldrig bildskön, hon heller, men hon hade stil och klass och skulle ha passat som drottning, om hon hade fått bli det. Ingen av kungens systrar hade passat som drottning, utseendemässigt. De måste ha känt sig rätt utklassade, när Silvia kom in i bilden - trots sitt kungliga blod!
Citera
2020-10-07, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Gäller väl alla. Åldern förstör för de flesta av oss.

I Celine Dions fall verkar hon vara dödssjuk. Hon är ju tunn som ett skelett och jag fattar inte att hon fortfarande lever. Vad lider hon av, anorexia?

Hon gick ju upp i vikt efter makens bortgång.

Bild

Nu ser hon ut som en levande död igen. Panikbantade väl bort de kg hon la på sig.
Citera
2020-10-07, 18:07
Medlem
godhetsapostelns avatar
Såg film med helen hunt. Såg sjuk ut pga div. skönhetsoperation. Trodde hon var 70 men var bara runt 60. Det gick inte att fokusera. Satt bara och tänkte på hur trovärdigt det var med 70-årig käring som mamma till en 18-åring. tps://static.wikia.nocookie.net/thepolitician/images/2/2d/Helen_Hunt.jpg/revision/latest?cb=20190930224241
Citera
2020-10-07, 18:13
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardtokill
Bland det hemskaste man kan se
donatella versace
lol...skräckfilms material
Citera
2020-10-07, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Okapihjord
Bono. Han var enormt läcker som 27-åring. Nu är han den fulaste, dummaste, bittraste, mest egocentrerade gamla nedsupna och sönderrökta gubbe som står att finna

Bono liknade Mats Wilander, tycker jag. Wilander har åldrats helt okej faktiskt.
Citera
2020-10-07, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Såg film med helen hunt. Såg sjuk ut pga div. skönhetsoperation. Trodde hon var 70 men var bara runt 60. Det gick inte att fokusera. Satt bara och tänkte på hur trovärdigt det var med 70-årig käring som mamma till en 18-åring. tps://static.wikia.nocookie.net/thepolitician/images/2/2d/Helen_Hunt.jpg/revision/latest?cb=20190930224241

Helen Hunt var väl aldrig snygg, men hon hade ett eget utseende som hon borde vårdat och inte opererat sönder.
Precis som Joan Allen.
Citera
2020-10-07, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Mickey rourke är ett bra exempel, han ser ju sjuk ut.
Systrarna Ohlsen ser ut att ha anorexiproblem - tärda.
Drottning Silvia ser ju inte klok ut. Och då menar jag inte åldersförändringar.
Lite åt "The Joker" i Batman, eller hur. Klädnypa i nacken kanske?
Citera
2020-10-07, 22:17
Medlem
Någon som nämnt Jenna Jameson? herre Jesus...

Nu

https://celebmafia.com/wp-content/up...-21-2016-1.jpg

Förut

https://images.app.goo.gl/pk947S5XUNYfbg4x5
Senast redigerad av gameboyguy 2020-10-07 kl. 22:21.
Citera
2020-10-07, 23:46
Medlem
groban215s avatar
Carola Häggkvist blir ju bara snyggare med åren, måste vara kopplat till alla böner till gud 👌😃

https://d.cdn-expressen.se/images/18...nan/628@40.jpg

https://cached-images.bonnier.news/b...1/0/750@60.jpg
Citera
2020-10-08, 00:34
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Pernilla Wahlgren, så vacker som ung och nu ofräsch tant med flottigt hår. Pruttar högt och har smutsiga naglar. Går i mjukisbyxor och är grå.
Vad hände?
Åldras gör vi alla men det känns som hon gett upp?

Jag tycker hon ser rätt bra ut och betydligt bättre än Hur hennes mamma såg ut i samma ålder i varuhuset.
Citera
2020-10-08, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groban215
Carola Häggkvist blir ju bara snyggare med åren, måste vara kopplat till alla böner till gud 👌😃

https://d.cdn-expressen.se/images/18...nan/628@40.jpg

https://cached-images.bonnier.news/b...1/0/750@60.jpg

Verkligen. Carola hade man inte tackat nej till 2020
Citera
2020-10-08, 03:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Jag tycker hon ser rätt bra ut och betydligt bättre än Hur hennes mamma såg ut i samma ålder i varuhuset.

Christina Schollin var en sexig tant i Varuhuset. Fattar att Conny låg med henne. Det gjorde ju den där skäggiga nere i sportaffären också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in