2020-05-23, 23:34
Medlem
AriskaBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
https://youtu.be/oYAzB2g7dEA

Det var bara en prank Hon ska ta pengarna och skänka till välgörenhet! Haha GRL PWR bästa Tova 😂😂😂
VAFAN JAG FÖRLORA JU 200 KR JU FÖFAN
Citera
2020-05-23, 23:45
Medlem
vaginalprolapss avatar
Citat:

Det var bara en prank Hon ska ta pengarna och skänka till välgörenhet! Haha GRL PWR bästa Tova 😂😂😂

Girpower, bästa tova? är du helt slut i huvet? det faktum att ludret erkänner brott på internet då?
Hoppas ALLA som blivit blåsta gör en anmälan.

Citat:
Ursprungligen postat av AriskaBarn
VAFAN JAG FÖRLORA JU 200 KR JU FÖFAN

Vad gör man när man blir blåst?
Citera
2020-05-24, 00:04
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:

Tova är bäst?? Hur är det Girl power att sälja en annan kvinnas kropp och tjäna pengar på det?
Citera
2020-05-24, 00:04
Medlem
Citat:

Hon tar alltså en nakenbild på en annan tjej, redigerar in sitt eget ansikte och sedan säljer hon bilden på en annan tjejs kropp - är det vad du kallar girl power? Vilken kvinnoorganisation tror du vill ha dessa pengar när hon gör såhär mot en annan kvinna? Hoppas att hon blir polisanmäld, det här var bland det osmakligaste pranket jag sett på svenska Youtube.
Citera
2020-05-24, 00:22
Medlem
KavliBaconosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaginalprolaps
Girpower, bästa tova? är du helt slut i huvet? det faktum att ludret erkänner brott på internet då?
Hoppas ALLA som blivit blåsta gör en anmälan.

Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Tova är bäst?? Hur är det Girl power att sälja en annan kvinnas kropp och tjäna pengar på det?

Citat:
Ursprungligen postat av P2L
Hon tar alltså en nakenbild på en annan tjej, redigerar in sitt eget ansikte och sedan säljer hon bilden på en annan tjejs kropp - är det vad du kallar girl power? Vilken kvinnoorganisation tror du vill ha dessa pengar när hon gör såhär mot en annan kvinna? Hoppas att hon blir polisanmäld, det här var bland det osmakligaste pranket jag sett på svenska Youtube.

Ironi är inte er starka sida va?

Ontopic, i slutet av videon säger hon att kontot blivit anmält till OF, och att de inte vet om de kommer få ut pengarna, och att d isf skulle starta en insamling eller något för att komma upp i summan. Kanske skulle gjort det från början istället? Dessutom, när man har psykiska problem som henne, varför utsätta sig för denna situation där man "stjäl" pengar från folk för vad som är tänkt som en god sak iofs men som backfirear ordentligt.

Dessutom får man feministerna på sig också som tycker det är fel att sno nakna bilder på tjejer för sin egen skull då man inte vet hela historien hur den bilden kom upp på internet osv. Vem var det tänkt skulle tycka detta var roligt? Man har verkligen lyckats förarga alla "grupper" utan att typ någon ser det roliga.
Citera
2020-05-24, 00:31
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KavliBaconost
Dessutom får man feministerna på sig också som tycker det är fel att sno nakna bilder på tjejer för sin egen skull då man inte vet hela historien hur den bilden kom upp på internet osv. Vem var det tänkt skulle tycka detta var roligt? Man har verkligen lyckats förarga alla "grupper" utan att typ någon ser det roliga.

Jag håller med. Hur fan tänkte man, vilka var målgruppen?
Citera
2020-05-24, 03:05
Medlem
Arsenaln1clubs avatar
Vem vill köpa nakenbilder den här högst alldagliga tjejen? Sluta belöna mediokert och bojkotta dessa instagram slödder.

Hoppas hon hamnar i kläm för rättvisan, att vifta bort bedrägeri med "det var ju bara ett prank" är totalt efterblivet och hennes unga följarskara kan bli inspirerade att göra annat olagligt med samma motivering.

Är det någon som tror att pengarna går till välgörenhet?
Citera
2020-05-24, 10:27
Medlem
Contragulationss avatar
Såg precis videon och måste erkänna att jag skrattade både en och två gånger.

Hur många bilder på onlyfans är inte photoshoppade egentligen? Finns inga riktlinjer för hur mycket man får photoshoppa och inte. Tova är ett jävla geni för detta.

Det enda sorgliga var när hennes morsa började böla i telefonen.

Äh. Behåll pengarna Tova.
Citera
2020-05-24, 11:17
Medlem
Hon säljer alltså sin kropp över internet men använder någon annans kropp. Var är pk-feminist media nu egentligen?? Har Tova blivit tvingad? Ska köparna straffas igen?
Citera
2020-05-24, 11:25
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymousUser1312
Hypotetiskt sätt, om man prenumererar på hennes onlyfans, kan man då stämma henne för att bilderna ej är äkta sen? Alltså att man inte får "varan" man betalar för, i detta fall äkta bilder.
Om ni har ett avtal där hon uttryckligen förbinder sig att förse dig med äkta nakenbilder av sig själv, samt att avtalet specifikt förbjuder fejkbilder...så går det nog.
Misstänker dock att det inte finns något avtal där denna Tova förbinder sig till något liknande.
Citera
2020-05-24, 11:54
Medlem
Att medvetet ta en annan tjejs bild, som hon inte ens vet hur den hamnat på nätet är så vidrigt det kan bli. Har den ursprungliga bilden lagts ut frivilligt, har det varit hämndporr, tvingad att lägga ut den? Ingen vet och kommer förmodligen aldrig göra.
Att sedan sitta och säga "Jag skulle aldrig i mitt liv göra något sånt här" sänker indirekt oss kvinnor som själva säljer bilder eller till och med oss själva. Det får oss att känna oss mindre värda, och rent av äckliga.

Sen skulle jag inte heller tro att detta varit med syftet att skänka pengarna då hon själv säger att hon har dåligt med pengar. Jag tror att pengarna skulle rakt ner i hennes egen ficka, men hennes plan backfired och nu behöver hon en "fin" ursäkt.

Sen skulle nog ingen kvinnoorganisation vela ta emot dessa pengarna om de vet hur hon fått in dem.
Citera
2020-05-24, 13:14
Medlem
wannabe pontus rasmusson? Vet att Anjo gjort en video på Youtube angående det här som jag precis kollat igenom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in