• 2
  • 3
2020-05-21, 18:50
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av REWall
I fallet Wilma behöver vi invänta domstolens utslag innan vi kan uttala oss mer exakt. Under tiden kan vi konstatera att PK aktivt bedriver just den hjärntvätt som du beskriver. Den börjar i unga år, tex redan med SVT:s Bolibompa. Där figurerar ofta 1) en invandrarpojke 2) en svensk flicka (det ideala paret enligt (PK) och 3) en invandrarflicka (som får vara med på ett hörn) men ingen svensk pojke får vara med i TV-rutan här. https://www.youtube.com/watch?v=MLglECt9bks

Du glömde homo-perspektivet........ finns nästan alltid med.
2020-05-21, 18:51
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berit1935
Har aldrig ställt en fråga på flashback innan och det fanns så många forum att välja mellan.

Med tanke på att mina frågor A B och C handlade om ett brott och framförallt bakgrunden till att brottet skedde från första början så tyckte jag att det här forumet passade bra.

Förlåt om jag ställde frågan i fel forum. Var tycker du att jag borde ställt frågan?
mvh

Antingen i den befintliga tråden, även om det nog räknas som off topic , eller i något av alla politiska/invandrings forum.

Inte jag som bestämmer dock, men tror ingen är intresserad av samma trötta prat om dumma vänsterhens och liknande här.
2020-05-21, 18:55
Medlem
ulliperssons avatar
Herregud vad är detta för dravel?
Män och kvinnor hittar varandra av kärlek. Kan kärlek vara fel?
Missar ni att vi lever i en global värld? Vi reser, vi finner oss tillrätta och bildar familj oavsett gränser.
Skyll inte på andra för att ni inte lyckas finna den rätta.
Våld och mord finns överallt. Det begås av alla etniciteter, tyvärr.
2020-05-21, 18:58
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Om TS hade läst tråden och fup om Wilma, så hade TS själv kunnat se att MGM var kristen och gillade såväl Sd som Trump. Med detta sagt så hade troligen infallsvinkeln varit annorlunda om TS läst på ?
Man kan säga att du satte tavlan på spiken med ditt helt korrekta inlägg!👍☺
Otroligt dåligt påläst av TS som dessutom inte tycks kunna skilja på delforum för ABoK och Politikforum.
Fallet är alldeles för tragiskt för att viftas bort med helt osakliga kommentarer byggda på ren okunskap.
Tråden har redan alla välbehövliga och relevanta RP i det startande inlägget, så jag avstår att tillföra något där..
SD och Donald "Duck" Trump ligger inte särskilt långt till vänster på en skala annat än X-axeln på en graf över "snack eller verkstad"!
2020-05-21, 19:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Om 40 år kan hela mellanöstern vara obeboerligt. Här i norden finns det mycket plats. Det enda problemet är att svenskar är ivägen.

En viktig del i att ta över ett land är att para egna män med inhemska kvinnor. Anledningen är att en kvinna kommer alltid älska sitt eget barn mer än allt annat oavsett vem pappan är. Det är starka biologiska drivkrafter.

Så om du lyckas få en nog stor del av de inhemska kvinnorna att föda upp barn som era barn med er religion och er moral så kan du ta över en region efter en tid.

Självklart är det viktigt att även personerna som bor på platsen du vill ockupera sluta att föröka sig. Altså behöver du skapa en klyfta mellan inhemska män och kvinnor. Om de inhemska männen blir homosexuella och helt slutar prata med de inhemska kvinnorna är det optimalt.
Blir männen homosexuella om du mördar deras döttrar och våldtar deras fruar - eller hur tänkte du? Själv tänker jag att det verkar rätt jävla idiotiskt att mörda oskyldiga flickor om agendan är att ta över landet genom att vinna sympatier - men det kanske bara är jag?
2020-05-21, 19:14
Medlem
ulliperssons avatar
Citat:
Jag läste Aftonbladet här om dagen och såg en artikel om att Wilma Andersson blivit mördad. Aftonbladet var väldigt tydliga med att det var en supporter av amerikanska presidenten Donald Trump. Jag antog därav att det var någon slags nazist som hade styckat sin flickvänn.

Men efter 10 minuter började jag fundera. När aftonbladet säger något så har de alltid en baktankte. Och nazister brukar inte stycka svenska tjejer. Jag börjar dubbelkolla informationen och det visade sig att det inte handlade om en svensk nazist som begått brottet.

Det här fick mig att fundera på 3 frågor.

A) Finns det en agenda för att skapa en klyfta mellan svenska män och kvinnor?
Till exempel. När jag ser SVT. Finns det 4 karaktärer. 1.Den svenska kvinnan som bestämmer, 2.Den överviktiga svenska kvinnan, 3. Den svenska killen som är en patetisk förloare, 4. Den utländska killen.

B) Vem har ett intresse av att sverige demoraliseras och försvagas?
Det enda jag kommer på är att..
En björn i skogen tjänar på att en annan björn blir demoraliserad och försvagad.
Ett företag tjänar på att ett annat företag blir demoraliserat och försvagat.
Ett land tjänar på att ett annat land blir demoraliserat och försvagat.
Och ett folk tjänar på att ett annat folk blir demoraliserat och försvagat(ett försvagat germanskt folk kan många i världen tjäna på)

C) Dog Wilma Andersson på grund av flera år av propagana?
Till exempel. Jag har jobbat som lärarvikarie i svensk skola och stämmningen där är intressant.

Jag har framförallt varit vikarie i lågstadiet där det visas mycket film. De fyra karaktärerna jag pratade om vi fråga A) är otroligt tydliga här.

De filmer som visas på lågstadiet kan inte jämföras med SVT:s melodifestivalen till emempel. Det är på en hel annan nivå och de fyra karaktärerna är väldigt tydliga.

Vi alla vet att en person får kunskapen djupare inrotad om man börjar lära sig den vid en tidig ålder.

Wilma dog när hon var 17. Det betyder skola i 14-12 år beroende på när man börjar dagis.

Fråga C är om flera år av manipulation kan ha fått Wilma Andersson att från första början ta beslutet att gå in i ett farligt förhållande?
INGEN annan än gärningsmannen ska beskyllas för detta, INGEN!
Det är så smaklöst att ens antyda det du antyder.
2020-05-21, 20:05
Medlem
Citat:
Exakt och där kommer vi till min fråga A) där jag pratade om de 4 stereotyperna.

När jag ser mig omkring så ser jag att Svenska killar i många fall lever upp till SVT:s stereotyp och är svaga patetiska förlorare.

Våra förfäder hade vänt sig i graven om de såg killar begå könsbyten och bli uppmuntrade till att gråta mer.

Vi behöver killar som är starka och snälla.

Framförallt behöver svenska män och kvinnor hitta tillbaka till varandra för vi är två pusselbitar som kompleterar varandra. Meningen med en människas liv är att hitta bli kär och bilda ett par.

För varje olycklig patetisk man finns det en olycklig patetisk kvinna och det är just de personerna som måste hitta varandra igen!!
mvh

Det finns ju en jävla massa snälla, starka svenska killar? Män som vill operera sig till kvinnor är ju en pytteliten del av samhället..

Det där med att män uppmuntras att visa känslor är ju inte direkt negativt, eller du kanske tror att för 500 år sedan så var alla män fullkomliga psykopater och inga män grät på slagfältet? Klart som fan män grät förr också, det är bland det mänskligare som finns, sorg och glädje.. Får en man inte uttrycka sin sorg så skapas det disharmoni inombords.. Rediga svenska karlar finns överallt, från längst ut till vänster till längst ut till höger på politiska spektrumet.. Själv är jag riktigt långt ut till vänster, har svensk flickvän och blonda barn..är både stark och snäll dessutom.. Vänsterpolitik ligger inte bakom det här mordet och dina resonemang är ganska klena..
2020-05-21, 20:11
Moderator
Hamilkars avatar
Tråden låses så länge medan vi bestämmer vad som ska göras med den, for i ABoK passar den fanimej inte.

/Mod.
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in