• 2
  • 3
2020-05-23, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Det r ju tyvrr dom som r utbildad till doktor/sjukskterska som inte har ngon jvla aning alls, lser p fass och tror det stmmer in p alla, ska helvetes mycket till att f andingsdepp p alkohol + benso. Dremot kvvas p sin egen spya gr vissa i fyllan ocks.

Ja, jag ringde ju giftinformationscentralen nr jag hade dragit i mig kanske tre liter vin och sen efter det tnkte trappa ner och ville sova samtidigt s kastade i mig sex st Xanor (alprazolam). Den mngden skulle inte vara ngra problem att sova p. Risken fr andningsuppehll (andningsdepression) var noll typ! Dock hade personen ovan tryckt i sig ytterligare sju tabletter och lite atarax. Sen de pillerna som han kkat debatteras det ju om ifall de verkligen innehller 1mg alprazolam!
Citera
2020-05-24, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Ja, jag ringde ju giftinformationscentralen nr jag hade dragit i mig kanske tre liter vin och sen efter det tnkte trappa ner och ville sova samtidigt s kastade i mig sex st Xanor (alprazolam). Den mngden skulle inte vara ngra problem att sova p. Risken fr andningsuppehll (andningsdepression) var noll typ! Dock hade personen ovan tryckt i sig ytterligare sju tabletter och lite atarax. Sen de pillerna som han kkat debatteras det ju om ifall de verkligen innehller 1mg alprazolam!
Frmodligen s r ju ksasolen inte p 1mg, kanske 0.5-0.7mg, hur som s r det ingen risk fr andingsdepp, ska helvetes mycket till fr det, och atarax samt paracetamol pverkar inte andningen ngot alls, (inte heller nr man blandar med alkohol) r bara levern det pverkar.

S snubben hade verlevt hur som helst, levern kanske tog lite stryk men terhmtar sig snabbt nog om han r friskt i vrigt. Enda som skulle kunna hnt r att han spyr nr han ligger p rygg och kvvs.
Citera
2020-05-25, 22:57
Medlem
Xanor r muskelavslappnande och hjrtat r en muskel, s vad jag frsttt kan det hnda att hjrtat inte orkar med om man inte r stark nog.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in