2020-05-26, 22:37
Medlem
En fgel viska att Att en viss person sitter inne
Senast redigerad av Heltrtt1234 2020-05-26 kl. 22:40.
Citera
2020-05-26, 22:38
Medlem
Alla vet om att det r familjen LALA som ligger bakom allt, dom pressar barn och familjer p pengar, stter bilar p folks namn. Ja familjen betalade fr att brodern skulle f leva, och vad hnde? Dom avrttade younes. Att hela Skne vet om vem som ligger bakom alla dd r nnu sjukare, d ingen vgar komma ut med sprket. Tycker ni inte att det rcker fr familjen Haifi nu? Fruktansvrt och ofattbart vad dom gr igenom, helt oskyldiga. Familjen lala r sm luffare som tror dom lever p pengar och makt. nnu vrre r att dom VAR barndomsvnner och hade vuxit upp tillsammans med dessa brdrar. Herregud vilket land vi lever i. Med s mnga bevis och s mnga som vet och ingen stter stopp fr detta!!
Citera
2020-05-26, 22:55
Medlem
"helt oskyldiga" r detta verkligen vanliga hederliga svenssons som drabbats?

Jag har ingen insikt och bara lst lite frn den hr trden men nog verkar det inte vara ngon strre frlust fr samhllet?
Citera
2020-05-26, 23:04
Citat:
Ursprungligen postat av Morris112
Alla vet om att det r familjen LALA som ligger bakom allt, dom pressar barn och familjer p pengar, stter bilar p folks namn. Ja familjen betalade fr att brodern skulle f leva, och vad hnde? Dom avrttade younes. Att hela Skne vet om vem som ligger bakom alla dd r nnu sjukare, d ingen vgar komma ut med sprket. Tycker ni inte att det rcker fr familjen Haifi nu? Fruktansvrt och ofattbart vad dom gr igenom, helt oskyldiga. Familjen lala r sm luffare som tror dom lever p pengar och makt. nnu vrre r att dom VAR barndomsvnner och hade vuxit upp tillsammans med dessa brdrar. Herregud vilket land vi lever i. Med s mnga bevis och s mnga som vet och ingen stter stopp fr detta!!

Utveckla mer r du snll
(r det ingen som stter stopp????) Och nd har en blivit skjuten till dds fr mindre n en vecka sedan.

Vilket gng tillhrde dessa La*la?
Skjutningarna av denna typ , med ddligt uppst beror nog mest p droghandel.
Varfr talar ni inte rakt ut , gola varandra , r ni s fega och ynkliga , avundsjuka nollor.

Mesar rakt ut sagt.
Citera
2020-05-26, 23:13
Medlem
Offret va inte oskyldig han, slde de vet alla i hbg..
Citera
2020-05-27, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Utveckla mer r du snll
(r det ingen som stter stopp????) Och nd har en blivit skjuten till dds fr mindre n en vecka sedan.

Varfr talar ni inte rakt ut , gola varandra , r ni s fega och ynkliga , avundsjuka nollor.

Mesar rakt ut sagt.

som vanligt s tillhr dessa inget gng skulle jag gissa utan slkt och polare.
Men han har alltid verkat vara ett typical rvhl, synd ingen har frskt slcka lyset.
Citera
2020-05-27, 10:41
Citat:
Ursprungligen postat av JanLilja
som vanligt s tillhr dessa inget gng skulle jag gissa utan slkt och polare.
Men han har alltid verkat vara ett typical rvhl, synd ingen har frskt slcka lyset.
Polisen ordnar det , blir frhr med alla i BO nrhet.
https://www.google.com/url?sa=t&sour...gfdmPgW6t-FKPC

https://www.google.com/url?sa=t&sour...=1590572004285
Senast redigerad av Massonite 2020-05-27 kl. 11:34.
Citera
2020-05-27, 14:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lissa46
Lillebrorsan betalde vl fr den phittade skulden? Jag har hrt en massa rykten om att skulden skulle vart phittad och att Lala-brderna har Utpressat vldigt mnga barn i staden p falska grunder s att de kan ha sina dyra bilar bland annat.
Men vad kan vara grunden till minstingens dd?

Jag som stod Sami H mycket nra kan bekrfta att iallafall Sami sa till mig att det var en falsk anklagelse. Sen att han skulle d fr en sn grej r ju bara sjukt. Sami och hans brdrar slde cannabis, utver det var dom helt normala. Skedde ju en grej som han satt fr strax innan han dog men det var ptvingat.

Jag hade blivit verlycklig om jag ftt reda p att Sami schtzofren Lala och hans ckliga bror ftt tid eller dtt.
Citera
2020-05-27, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBG49
Jag som stod Sami H mycket nra kan bekrfta att iallafall Sami sa till mig att det var en falsk anklagelse. Sen att han skulle d fr en sn grej r ju bara sjukt. Sami och hans brdrar slde cannabis, utver det var dom helt normala. Skedde ju en grej som han satt fr strax innan han dog men det var ptvingat.

Jag hade blivit verlycklig om jag ftt reda p att Sami schtzofren Lala och hans ckliga bror ftt tid eller dtt.

Ladd*
Citera
2020-05-27, 17:36
Medlem
Budikates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBG49

Tv frgor.

Vad gllde den pstdda stlden? Knark, vapen, pengar.

r dina frldrar utlnningar?
Citera
2020-05-27, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Utveckla mer r du snll

Mesar rakt ut sagt.

Mesar? Tror du p riktigt att ngon vill riskera sitt egna eller sin familjs liv genom att sga vem som r GM? Idiot
Citera
2020-05-27, 18:04
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Southisland
Mesar? Tror du p riktigt att ngon vill riskera sitt egna eller sin familjs liv genom att sga vem som r GM? Idiot

Det r exakt en sdan instllning som gr att Lala familjen kan fortstta med sina phittade botar och mord.
Men dag kommer de att bta ngon med tillrckligt med cojones fr att de sjlva ska hamna sex fot under markytan, det r bara en tidsfrga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in