2022-04-15, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Baba är död nu och det var hennes lägenhet i Backadalen han bodde i.

Yes, har förstått det med nu! Han fick erbjudande att bo i Bondens källare nu sist också, hehe.
Citera
2022-06-09, 00:34
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Gammal tråd men men tråd finns redan, så.

Ja tror hans största problem e att han bjuder till o raggar på massa tjejer och blir brutalt dissad.
Sånt kan va riktigt lurigt å göra i TV, om tjejer blir vana vid å disrespekta människan live
så kan de tillomed bli farligt. De va en video där de va en brud som ljög på tiktok om att han hade klamydia
och om han sjunker allt för lågt i en tjejs ögon kan de leda till infidelity - dom kan isf tom. få han dödad.

Men iaf så klär de sig inte å gå runt och bli rådissad hela tiden, de ser jävligt
amatörmässigt ut och billig underhållning kanskE men i senaste videon så verkar han ha lackat ur rejält
och har riktigt creepy homocida vibbar och pratar om att tjejer har sårat honom ända sen han va liten.
kolla själv https://www.youtube.com/watch?v=ONQvXBkB0fY
Citera
2022-07-04, 04:42
Medlem
JointFimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Gammal tråd men men tråd finns redan, så.

Ja tror hans största problem e att han bjuder till o raggar på massa tjejer och blir brutalt dissad.
Sånt kan va riktigt lurigt å göra i TV, om tjejer blir vana vid å disrespekta människan live
så kan de tillomed bli farligt. De va en video där de va en brud som ljög på tiktok om att han hade klamydia
och om han sjunker allt för lågt i en tjejs ögon kan de leda till infidelity - dom kan isf tom. få han dödad.

Men iaf så klär de sig inte å gå runt och bli rådissad hela tiden, de ser jävligt
amatörmässigt ut och billig underhållning kanskE men i senaste videon så verkar han ha lackat ur rejält
och har riktigt creepy homocida vibbar och pratar om att tjejer har sårat honom ända sen han va liten.
kolla själv https://www.youtube.com/watch?v=ONQvXBkB0fY
vår broder Roberto mår inte bra. Han kan ju dahra vilken brud som helst som han själv säger. Men jag tror att han vill ha äkta förhållande men lyckas bara banga slynor och orrar.
Citera
2022-07-09, 22:07
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JointFimp
vår broder Roberto mår inte bra. Han kan ju dahra vilken brud som helst som han själv säger. Men jag tror att han vill ha äkta förhållande men lyckas bara banga slynor och orrar.
Han knullar väl inte så jättemkt? och att bara gå på nummeravslut som han kallar de direkt funkar ju typ bara om due riktigt snygg. och han får ju så mke diss asså så vettefaan om han kan knulla vem som helst asså. tror mest att han vill ha player som en del av sitt varumärke, men att äta diss efter diss för att till slut ragga upp nåt fnask kan ju inte va bra för killens psyke asså.

plus att en stor del av hans följare bara e där för dom vill se orten streetfight.
Citera
2022-07-09, 23:42
Medlem
JointFimps avatar
Citat:
Han knullar väl inte så jättemkt? och att bara gå på nummeravslut som han kallar de direkt funkar ju typ bara om due riktigt snygg. och han får ju så mke diss asså så vettefaan om han kan knulla vem som helst asså. tror mest att han vill ha player som en del av sitt varumärke, men att äta diss efter diss för att till slut ragga upp nåt fnask kan ju inte va bra för killens psyke asså.

plus att en stor del av hans följare bara e där för dom vill se orten streetfight.
Jag är en true Roberto fan. Jag kollar på de flesta videos han släpper. Han har lätt att skaffa orrar men bra brudar med vett i skalen har han väldigt svårt med. För att han letar dem i fel krestsar.
Citera
2022-07-10, 14:33
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JointFimp
Jag är en true Roberto fan. Jag kollar på de flesta videos han släpper. Han har lätt att skaffa orrar men bra brudar med vett i skalen har han väldigt svårt med. För att han letar dem i fel krestsar.
De känns väldigt mycket som han stöter på brudar som e lite utanför hans liga. Asså som e lite för snygga för honom. Han har en bra personlighet och så men han e liksom inte den snyggaste kotten som föll från trädet....

Gillar förövrigt hans videos, men han ser inte ut att må bra och ibland tänker ja typ 'skönt att dedär inte e jag'.
Citera
2022-07-11, 02:19
Medlem
se8035s avatar
Citat:
De känns väldigt mycket som han stöter på brudar som e lite utanför hans liga. Asså som e lite för snygga för honom. Han har en bra personlighet och så men han e liksom inte den snyggaste kotten som föll från trädet....

Gillar förövrigt hans videos, men han ser inte ut att må bra och ibland tänker ja typ 'skönt att dedär inte e jag'.
Dock så är svenne brudarna hur torra som helst där de flesta söker status och följare. Han fick ju mer succes när han va i Spanien och ragga
Citera
2022-07-11, 02:31
Medlem
Hur kan ni skriva att han inte får brudar när han släppte av pippi precis?
Jag tycker han verkar få brudar lätt, inte svårt iaf, alltid nån brud hela tiden.......
Citera
2022-07-15, 14:19
Medlem
KN1CKED1CKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nightstalkertimell
Hur kan ni skriva att han inte får brudar när han släppte av pippi precis?
Jag tycker han verkar få brudar lätt, inte svårt iaf, alltid nån brud hela tiden.......

Han får inga brudar!
Citera
2022-07-15, 17:20
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Dock så är svenne brudarna hur torra som helst där de flesta söker status och följare. Han fick ju mer succes när han va i Spanien och ragga
Även där fick han ju diss. Skulle säga att de går riktigt segt för hnm på kvinnofronten.

Kan de va typ 1 av 10 som han faktiskt får nåt av?

En annan grej e väl att han inte har tålamodet att typ bjuda på ett par rundor drinkar till ett par tre tjejer och sätta sig ner och prata med dom. Typ nu e vi här i stunden och ja bara sitter här och pratar för ni verkar trevliga. Ett klassiskt misstag som ofta begås av misslyckade gamblers e att satsa på snabbare vinst direkt efter en förlust för förminska känslan av förlustaversion. Men han ska alltid gå på nummeravslut direkt!

Citat:
Ursprungligen postat av KN1CKED1CK
Han får inga brudar!

Sanningen svider!
Citera
2022-07-16, 07:48
Medlem
KN1CKED1CKs avatar
Citat:

Sanningen svider!

Jobbigt när man utger sig för att vara en storknullare och aldrig får till det.
Citera
2022-07-17, 12:31
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KN1CKED1CK
Jobbigt när man utger sig för att vara en storknullare och aldrig får till det.
De e nästan hjärtekrossande att han så gärna vill va player men får diss. I nån video va de ngra tjejer somm tillomed va riktigt taskiga mot hnm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in