2020-05-20, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Ja, varför tror du att killar har suspensoir när de spelar fotboll? För att inte ståfräsen ska synas och inte heller skadas vid tacklingar.

En riktig man har inte susp när man spelar fotboll, det är bara hockeybögar som har.
Citera
2020-05-20, 16:49
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFL96
En riktig man har inte susp när man spelar fotboll, det är bara hockeybögar som har.

Det låter som att du vet vad du pratar om

Oavsett så vet jag flera yogabitches som jag i egen hög person tillfredsställt medelst kuken i olika variationer. Utanpå gnida klitoris, djupt hårt (med gnyende som kvitto), låtit mig ridas i både trav och galopp.

Jag vet att yogatjejer är mer utvecklade och därmed har en genetisk kåthet som de gärna visar.
Citera
2020-05-20, 17:07
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Då och då ser jag tjejer som kommer ut från yogapassen och fan om inte varenda en ser kåta ut i blicken. Alla har tränat så de är slanka med fint utmejslade muskler och fin-fina rumpor i tights.

Ni tjejer som kör yoga, är det uppkåtande för er eller är det känslan av er fina kropp som göra er så uttalat kåta? En del är bisexuella såklart och sneglar upphetsat på varandra under passet och i duschen. Det fattar jag också men visst önskar ni en rejäl kuk också att leka med?

Jag skulle lätt ställa upp på ett nakenpass med ett gäng yogaslynor. Vad säger alla ni andra om mina tankar?

Yoga är ytterligare en ursäkt för kvinnor att visa upp kroppen i olika samlagspositioner iklädda tighta kläder på ett legitimt sätt. Det hela är väldigt genomskinligt. Västerländska kvinnor vågar inte vara sexuella på grund av feminismen, och då får man finna andra vägar för att få utlopp för sin sexuella exhibitionism. Vilket patetiskt och sexualfientligt samhälle!
Citera
2023-09-02, 06:40
Medlem
Citat:
Då och då ser jag tjejer som kommer ut från yogapassen och fan om inte varenda en ser kåta ut i blicken. Alla har tränat så de är slanka med fint utmejslade muskler och fin-fina rumpor i tights.

Ni tjejer som kör yoga, är det uppkåtande för er eller är det känslan av er fina kropp som göra er så uttalat kåta? En del är bisexuella såklart och sneglar upphetsat på varandra under passet och i duschen. Det fattar jag också men visst önskar ni en rejäl kuk också att leka med?

Jag skulle lätt ställa upp på ett nakenpass med ett gäng yogaslynor. Vad säger alla ni andra om mina tankar?
Eller att vackra kvinnor går på yoga och är kåta.
Tror faktiskt det stämmer.
Citera
2023-09-02, 06:42
Medlem
Full-Retards avatar
Tror du är inne på något. Jag tror att kvinnor skulle beskriva känslan efter ett yogapass som efter orgasm.
Vilket innebär att de är in the mood så att säga :P
Citera
2023-09-02, 08:30
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Eller att vackra kvinnor går på yoga och är kåta.
Tror faktiskt det stämmer.

Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Tror du är inne på något. Jag tror att kvinnor skulle beskriva känslan efter ett yogapass som efter orgasm.
Vilket innebär att de är in the mood så att säga :P

Yogababesen experimenterar ofta med tantrasex och njuter, det syns tydligt
Citera
2023-09-02, 08:43
Medlem
Citat:
Yogababesen experimenterar ofta med tantrasex och njuter, det syns tydligt
Har man pengar så vill man må bättre men det är det vackra rika folket som går där.
Men fattiga kvinnor kan vara nog så kåta utan övningar som gör dom kåta och vackra.
Inga fattiga kvinnor går på dyr tantra.
Senast redigerad av mikael2 2023-09-02 kl. 08:47.
Citera
2023-09-02, 08:45
Citat:
Ursprungligen postat av Driffdruff
Du har aldrig haft ett förhållande kan jag tänka mig?
Låt han komma till tals!
Citera
2023-09-02, 08:48
Medlem
Citat:

Dom har nog höga krav på män.
Männen som leder såna kurser ser ju friska unga och vältränade ut.
Vi andra förnöja oss med friskis och Svettis.
Citera
2023-09-03, 15:30
Medlem
Det är väldigt hett att behålla yogapants på under akten och man sliter upp ett hål där bak så "bakverket" uppenbarar sig. Gärna att hon preppat med en plugg innan också. 🍑😍
Citera
2023-09-03, 17:49
Medlem
halaltarzans avatar
Men undrar om inte de där tajta byxorna gör att kärringarna blir lite halvkåta? Jag menar vid vissa övningar så måste de ju bara åka in och åka ut ur springan, och sist jag kollade så satt ju faktiskt klittan där. Vet ju själv bara vilket djupt andetag min kärring tar om jag smyger mig på henne bakifrån och lägger handen på vulvan och liksom trycker till.
Citera
2023-09-03, 20:45
Medlem
Man skulle ha köpt aktier i Lululemon! https://finance.yahoo.com/quote/LULU....tsrc=fin-srch
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in