Citat:
Ursprungligen postat av
redlajts
Hittade den här klockrena videon på YouTube så jag delar:
Paolo Roberto hetsar mot feminazis (11min 50 Sek)
Uppladdad 14 Feb 2018, 434,331 views
https://www.youtube.com/watch?v=CNBFSVS16Tw
(1077 Comments)
Urval, populära kommentarer:
"
Eftersom jag är en vit, medeålders heterosexuell man så våldtar jag och tjänar 10x mer än mina kollegor, har inte märkt av något av detta själv, men så måste det vara!"
"Paolo är kung"
”Alla män är svin”
”Män och kvinnor är lika”
"Så generaliserar man om invandrare, då är man rasist. Men gör man det om män, så är det rättvisa?"
"Samhället är påväg så långt åt helvete att Paulo Roberto framstår som en tänkare"
"En sann krigare, vi behöver fler manliga förebilder"
”Surdegsbakande män på Södermalm som inte kan ligga med sina brudar”
"Hahaha...🤣😂👏👍
Klockren kommentar!
Bra Paolo!"
Diskutera!
Är Paolo den nya svenska mannens förebild (räddning) som vi alla behöver?
Vadå svensk man?
Han är sydeuropé och slog igenom som värsting.
Han kanske har svenskt pass, men jag ser honom inte som svensk. Därmed inte sagt att han inte är helt okej precis som han är, men låt oss inte lura oss själva.
Hela hans identitet går ut på att han är italienare och att han gjort det till sin affärsidé med stor framgång.
Det betyder att han är bättre än de flesta svenska män. Måttet bättre i formen, får mer uträttat.
Den svenska mannen är en betacuck som sålt sin själ till feminazi och lät de allra galnaste ta över och styra våra liv.
Inget av de veka och nästintill obefintliga skydden i lag visade sig fungera och vi lyssnar inte ens till Amnesty eller Human Rights Watch. Man sätter helt enkelt inte lagen lika för båda könen, utan använder den som skohorn för mer rättigheter och mindre skyldigheter för det ena könet, för att utjämna orättvisor som bara existerar i folks fantasier.