2020-05-26, 14:38
Medlem
Mkt onödigt av en förebild för många unga, som min fru sa: "Varför gick han till en hora när han hade fått göra vad vill mig med mig under en hel natt gratis", hon gillar hans typ av män.
Citera
2020-05-26, 15:19
Avstängd
thaimans avatar
Vart vill ni komma? De va ett luder som sålde knulla och förmodligen alltid har gjort detta.
Mony talks inget att olja över.
Paolo är inte den skarpaste kniven i lådan, han slog krokben på sif själv.
Citera
2020-05-26, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuck-make
Mkt onödigt av en förebild för många unga, som min fru sa: "Varför gick han till en hora när han hade fått göra vad vill mig med mig under en hel natt gratis", hon gillar hans typ av män.

Alla som växt upp med Paolo som förebild blir nu skadade för livet. Går från att köpa bra kapris på ICA till att köpa bra horor på Östermalm.
Citera
2020-05-26, 15:32
Medlem
semiproffss avatar
Varför envisas man med att skriva att hon är från ett av Europas fattigaste länder överallt om hon är från Polen? Om man tittar på BNP ligger väl Polen på ungefär samma nivå som Sverige?
Citera
2020-05-26, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av semiproffs
Varför envisas man med att skriva att hon är från ett av Europas fattigaste länder överallt om hon är från Polen? Om man tittar på BNP ligger väl Polen på ungefär samma nivå som Sverige?

Varför envisas man att tro att hon är från Polen?
Citera
2020-05-26, 15:48
Medlem
semiproffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Varför envisas man att tro att hon är från Polen?

Efter att ha skummat igenom tråden så kändes det som att folk menar att hon är från Polen. Jag är 0% insatt i prostitution så jag har ingen aning. Såg bara tråden via förstasidan
Citera
2020-05-26, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av semiproffs
Efter att ha skummat igenom tråden så kändes det som att folk menar att hon är från Polen. Jag är 0% insatt i prostitution så jag har ingen aning. Såg bara tråden via förstasidan

Det är ett rykt för att skademinimera för Robertos del. Man vill dölja att han köpt en kvinna som var "dittvingad" för att sälja sex som Paolo själv uttryckte det. Man vill låtsas att han köpte ett lyxluder från Polen som sålde av helt fri vilja. Men så är inte fallet.
Citera
2020-05-26, 16:15
Medlem
Citat:
Det är ett rykt för att skademinimera för Robertos del. Man vill dölja att han köpt en kvinna som var "dittvingad" för att sälja sex som Paolo själv uttryckte det. Man vill låtsas att han köpte ett lyxluder från Polen som sålde av helt fri vilja. Men så är inte fallet.

Det är precis tvärtom. Media och feminsterna försöker få det att han köpt sex av en sex slav. Fallet är mer realistiskt än så. Kvinnan är en "lyx" prostituerad från Polen och tjänar väldigt bra på det. Precis som många andra kvinnor som säljer sex drar det in väldigt mycket pengar på det och väljer yrket över något annat tack vare det.
Citera
2020-05-26, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bruno360
Det är precis tvärtom. Media och feminsterna försöker få det att han köpt sex av en sex slav. Fallet är mer realistiskt än så. Kvinnan är en "lyx" prostituerad från Polen och tjänar väldigt bra på det. Precis som många andra kvinnor som säljer sex drar det in väldigt mycket pengar på det och väljer yrket över något annat tack vare det.

Du har helt fel.

Tv-profilen Paolo Robertos utreds sexköp för kopplingar till misstänkt människohandel.

Två män greps på Skavsta på väg till Rumänien i fredags, i går häktades de. Fallet har nu lämnats över till Riksenheten mot internationell och organiserad brottslighet, meddelar Åklagarmyndigheten.
Citera
2020-05-26, 19:19
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Två hallickar är häktade. Roberto utreds för oaktsam våldtäkt.

Är det lugnt eller?

Att koppleri förekommit betyder inte att det handlar om någon form av tvång. Människohandel behöver inte heller innebära regelrätt tvång, så som lagen är skriven. Det betyder bara att andra har förmedlat eller organiserat delar av sexhandeln. Sedan är ingen dömd ännu.

Ja, det är lugnt. Paolos sexsäljare är med största sannolikhet inte utsatt för något som helst tvång. Det där är myter och lögner. Märkligt att folk låter sig luras och dras med i dessa pöbelmässiga drev. Sexköp mellan samtyckande och vuxna är ett icke-brott.

Sverige är en bananrepublik och ett pajasland.
Citera
2020-05-26, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Att koppleri förekommit betyder inte att det handlar om någon form av tvång. Människohandel behöver inte heller innebära regelrätt tvång, så som lagen är skriven. Det betyder bara att andra har förmedlat eller organiserat delar av sexhandeln. Sedan är ingen dömd ännu.

Ja, det är lugnt. Paolos sexsäljare är med största sannolikhet inte utsatt för något som helst tvång. Det där är myter och lögner. Märkligt att folk låter sig luras och dras med i dessa pöbelmässiga drev. Sexköp mellan samtyckande och vuxna är ett icke-brott.

Sverige är en bananrepublik och ett pajasland.

Myter och lögner.

Det finns flera kvinnor i det här som är målsägande. Så vad utredningen pågår och så småningom får vi veta mer. Paolo är dock en känd mytoman så vad han säger kan man lägga på samma ställe som katten skiter kan vi väl säga. Han är en lögnhals av stora mått.
Citera
2020-05-26, 20:13
Medlem
ja Paolo Roberto får väl förklara för åklagaren att det inte var något fnask utan en av hans rekomendasion på en barnflickor som han tänkte anställa.. han hade fått ett tips av pastor Forsmo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in