2020-05-18, 16:50
Medlem
Hej vänner!
Vill bara kolla om det är någon som testat just Gabapentin vid opiatabstinens? Jag vet själv att Lyrica fungerar bra ( för mig )!
Så skulle gärna få ett mer ingående svar på min fråga! Och jag ber om ursäkt Admin om jag lagt tråden på fel ställe

Trevlig måndag!
Citera
2020-05-18, 17:07
Medlem
För mig har det definitivt lindrat ATn, måste dock ta mycket mer kontra lyrica så klart.
Citera
2020-05-19, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sm0keyMcP0t
För mig har det definitivt lindrat ATn, måste dock ta mycket mer kontra lyrica så klart.

Tack för snabbt svar! Blir att testa verkar det som
Citera
2020-05-19, 08:51
Medlem
Charliework86s avatar
Funkar svin bra att tända av och ta gaba. Tycker den är ganska lik opiater i själva känslan..
Citera
2020-05-19, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charliework86
Funkar svin bra att tända av och ta gaba. Tycker den är ganska lik opiater i själva känslan..

Vad har du kört för doser? När jag kört Lyrica vid opiat AT, då har jag kanske kört 300x3 ungefär!
Citera
2020-05-19, 12:15
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibor85
Vad har du kört för doser? När jag kört Lyrica vid opiat AT, då har jag kanske kört 300x3 ungefär!

När jag tar gaba så tar jag en hel karta 300mg.. bukras men effektivt
Citera
2020-05-19, 17:18
Medlem
har aldrig testat den mot opiat at
men jag tar den dagligen
blir upp emot en karta, ibland 2,
får ut tusentals på recept

effekten känns inte alltid psykiskt, men ibland så kommer den
då kan man bli lite halvt speedad
Citera
2020-05-19, 19:40
Medlem
Citat:
När jag tar gaba så tar jag en hel karta 300mg.. bukras men effektivt

Får testa! Har 300mgare! Hur blir magen knas? Lös eller?
Citera
2020-05-20, 12:03
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibor85
Får testa! Har 300mgare! Hur blir magen knas? Lös eller?

Magen pajar helt på mej när jag käkar 1 hel karta. Akta så du inte är ute och får springa till en buske
Citera
2020-05-20, 16:58
Medlem
Citat:
Magen pajar helt på mej när jag käkar 1 hel karta. Akta så du inte är ute och får springa till en buske

Haha fy fan! Jag får passa mig så man inte är ute och går med ungen eller nått 😂
Citera
2020-05-21, 17:23
Medlem
weedman99s avatar
Lyrica funkar ju ok när man tar monsterdoser.. har svårt att tro att gaban hjälper ens i närheten lika mycket, tyvärr.
Citera
2020-05-22, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedman99
Lyrica funkar ju ok när man tar monsterdoser.. har svårt att tro att gaban hjälper ens i närheten lika mycket, tyvärr.
Lyrica vet jag att det hjälper riktigt bra!! Dock så tycker jag personligen att det konstiga ruset man får av dom suger! Typ som en fylla! Snubblar runt och blir klumpig som fan! Har faktiskt kört lite citodon! Och det hjälper iaf mig mycket om det så bara är psykiskt! Testade Gaban men DAMN va kass i magen man blir av dom där! Tyckte jag kände det i magen vid 600mg! Och jag har tryckt i mig höga oxy doser ( 180-260mg om dagen ) i perioder dom senaste 6 månaderna! Men med typ 1-2 veckors mellanrum! Och kanske tagit någon joint i veckan! Men ändå klarat av det ”vanliga” livet! Önskar att man bara kunde låsa in sig hemma och chilla i 7-10 dagar som man kunde när man va yngre! Meeeen tyvärr så fungerar inte den tekniken idag 😂 Ha en bra helg alla! Och tack ni som svarat!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in