Citat:
Ursprungligen postat av
Zibelius
Jag köpte sex någon enstaka gång innan förbudet. Och jag måste säga att det definitivt inte kändes vare sig sjunkit eller brottsligt. Sista gången var en sjuksköterska som hade som extraknäck att sälja lite sexuella upplevelser. En rolig helt vanlig kvinna i medelåldern, ensamstående med två nästan vuxna barn. Hon berättade att hon med sin hobby dels fick lite sex för egen del och dessutom kunde lägga undan pengar till utlandsresor för sig och barnen, vilket hon inte hade råd till med sin sjuksköterskelön.
Levnadsglad, rolig och smart tjej och definitivt inget offer.
En riktig win-win situation för båda vill jag påstå. Hon beklagade sig att hon inte hade tid att stanna mer än de avtalade 2 Tim för hon skulle på föräldramöte. Två timmar som bjöd på ohämmad och rolig sex. Hon njöt lika mycket som jag, vilket hon omöjligt kunde fejka.
Berättade att hon var ute och horade två - tre gå ger i månade. Och fick ut 4-5000.rent/mån,vilket räckte till en rejäl årlig utlandsresa.
Offer?
Om hennes lön varit bättre på henne ordinarie arbete kanske hon istället hade sökt sexuella upplevelser utan att ta betalt för dem. Att behöva sälja sexuella tjänster för att ha råd med saker för sig och sina barn... Nja, det låter faktiskt som om man då är ett offer.
Om hon däremot hade haft sex med dig utan betalning, för att hon tjänar tillräckligt på sitt ordinarie arbete, ja men då är det ju ömsesidigt utbyte av sex. Fint.
Jag skulle aldrig kunna köpa sex. Precis som jag aldrig skulle kunna köpa vänskap. Även om den man har sex med/är vän med också ha utbyte av sexet/vänskapen, så skulle det kännas som att pengarna ändå är den största orsaken till att denna har sex med mig/är vän med mig, jag skulle inte känna mig bekväm med detta och känna att allt var ett spel från den andra, för att få pengar. Sedan vet man ju aldrig: det kan ju vara någon som säljer sex av tvång eller som ett självskadebeteende...
Så för mig är det sex i utbyte mot sex och vänskap i utbyte mot vänskap som gäller. Pengar har inget med sex och vänskap att göra anser jag.
Jag menar nu inte att fördöma vare sig dig eller de som du har köpt sex av. Utan uttrycker endast mina åsikter om saken.