2020-05-17, 20:43
Medlem
Thesnaggletooths avatar
Ja, kan ej förstå varför HTML coin pumpade 10% idag efter Bitcoins pump. Det kan ju inte bero på att investerare började köpa HTML coin idag?
Ska det inte vara så att en coin går upp efter köp?

Hörde om någon som sa att alla coins som ligger på etherum kedjan kommer att pumpas upp galet mycket om Ether går upp galet, sanning eller ej?
Citera
2020-05-17, 20:52
Medlem
Sikkans avatar
Är du på riktigt eller? HTML har ”gått” upp 5 % och gainat 10% pga att Btc gått upp 5% också.

En coin med 0.09 Btc i 24h omsättning.. pump är väl att ta i. Titta på xio och bomb. Där kan vi väl prata lite mer om pump.
Citera
2020-05-18, 13:53
Medlem
Thesnaggletooths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
Är du på riktigt eller? HTML har ”gått” upp 5 % och gainat 10% pga att Btc gått upp 5% också.

En coin med 0.09 Btc i 24h omsättning.. pump är väl att ta i. Titta på xio och bomb. Där kan vi väl prata lite mer om pump.
Du jag förstår att HTML coin är känsligt ämne, du shillat denna shitcoin galet din jävla scammer, shillare.

Men vi båda är väl överens om att ingen köpte HTML coin häromdagen...ökningen var endast tack vare btc. fuck u!
Citera
2020-05-18, 15:35
Medlem
SvenskHODLers avatar
Dessa coins med låg volym mäts ofta sitt pris mot Bitcoin och Ether, därför så går de automatiskt upp när BTC eller ETH går upp. Bitcoin handlas mot dollar, men altcoins handlar mot Bitcoin.
Citera
2020-05-18, 16:13
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thesnaggletooth
Du jag förstår att HTML coin är känsligt ämne, du shillat denna shitcoin galet din jävla scammer, shillare.

Men vi båda är väl överens om att ingen köpte HTML coin häromdagen...ökningen var endast tack vare btc. fuck u!

Är det ett känsligt ämne?? 😂😂😂 hahahaha! Det var två år sedan jag tyckte HTML såg bra ut.. och då jag gjorde det så kostade den 1-4 sat. Gick upp till 37 sat. Så nog fan fanns det tid att göra profit..

Jag tvingade ingen att köpa denna coin 👍👍
Citera
2020-05-19, 10:47
Medlem
Thesnaggletooths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskHODLer
Dessa coins med låg volym mäts ofta sitt pris mot Bitcoin och Ether, därför så går de automatiskt upp när BTC eller ETH går upp. Bitcoin handlas mot dollar, men altcoins handlar mot Bitcoin.
Tack för förklaringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in