Citat:
Ursprungligen postat av
iptrix
Förutom att du diskuterar väldigt otrevligt, inser du ens vad du skriver? Eller är detta nån slags hatresa för dig, du får slänga ur dig vad skit som helst och det får dig att må bra? Om man kunde göra det du själv skriver, så att slänga med ett par militärer som alla var frivilliga hade inte ändrat nåt.
Ditt sätt att argumentera får inte oss att må bra, den saken är klar. Om du har vettiga argument - prova att förklara dom lite lugnt och sansat, inte med all den saltsyra du öser över läsarna.
Som man ropar får man svar! Idioten som kallar sig skribent här på FB började med att vara otrevlig, arrogant och nosig mot mig.
Då får han tillbaka med samma medicin. Är det svårt att förstå? Varför skriver du inte och frågar honom detsamma, när det var han som började med den tonen?
Är det bara för att du håller med den dåren i sak? Jag tycker inte att den skribenten har vettiga argument och jag hade inte " hällt saltsyra över läsarna " om inte jag själv utsatts för den behandling.
Grattis till den formuleringen förresten. Att strö saltsyra över läsarna, det har nästan någon slags poesi över sig.
Till sist: Gå igenom den idiotens posthistorik och återkom sedan till mig, om du tycker att han har en vänlig och sansad ton.
Slutsatsen är att det är fel i huvudet på den s.k " skribenten ".