• 1
  • 2
2020-05-27, 20:28
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
Förutom att du diskuterar väldigt otrevligt, inser du ens vad du skriver? Eller är detta nån slags hatresa för dig, du får slänga ur dig vad skit som helst och det får dig att må bra? Om man kunde göra det du själv skriver, så att slänga med ett par militärer som alla var frivilliga hade inte ändrat nåt.

Ditt sätt att argumentera får inte oss att må bra, den saken är klar. Om du har vettiga argument - prova att förklara dom lite lugnt och sansat, inte med all den saltsyra du öser över läsarna.

Som man ropar får man svar! Idioten som kallar sig skribent här på FB började med att vara otrevlig, arrogant och nosig mot mig.

Då får han tillbaka med samma medicin. Är det svårt att förstå? Varför skriver du inte och frågar honom detsamma, när det var han som började med den tonen?

Är det bara för att du håller med den dåren i sak? Jag tycker inte att den skribenten har vettiga argument och jag hade inte " hällt saltsyra över läsarna " om inte jag själv utsatts för den behandling.

Grattis till den formuleringen förresten. Att strö saltsyra över läsarna, det har nästan någon slags poesi över sig.
Till sist: Gå igenom den idiotens posthistorik och återkom sedan till mig, om du tycker att han har en vänlig och sansad ton.

Slutsatsen är att det är fel i huvudet på den s.k " skribenten ".
2020-05-27, 20:37
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Då får han tillbaka med samma medicin. Är det svårt att förstå?

Inte allting är värt en strid. Speciellt ska man inte gå in i en, om man inte har fördelarna på sin sida. Det finns även många fajter som helt enkelt inte är värda att utföras. Om nån skriver saker du inte håller med om - kom igen, det är inte värt allt detta.

Jag tänker nu inte bli inblandad i er "fajt", utan lämnar dig med en tanke från Sun Tzu.
https://thewisdomwarrior.com/2015/12...-your-battles/
2020-05-27, 20:41
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
Inte allting är värt en strid. Speciellt ska man inte gå in i en, om man inte har fördelarna på sin sida. Det finns även många fajter som helt enkelt inte är värda att utföras. Om nån skriver saker du inte håller med om - kom igen, det är inte värt allt detta.

Jag tänker nu inte bli inblandad i er "fajt", utan lämnar dig med en tanke från Sun Tzu.
https://thewisdomwarrior.com/2015/12...-your-battles/

Tack för det! Det var tänkvärt!🙂👍

Fast en liten rättelse: Det var inte att inte den personen höll med mig, som gjorde att jag skruvade upp tonläget ( man måste inte alltid hålla med varandra) det var/ är att den personen är kroniskt otrevlig.
2020-05-27, 21:10
Moderator
Humbugs avatar
Era förbannade jävla miffon!Tråd låst/mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in