2006-04-01, 11:57
Medlem
Jag har letat desperat efter Knox snus här i Skara, provade av några vänner från sthlm och blev hooked, nu har jag inte hittat det igen varken i skara eller skövde. På måndag drar jag utomlands och åker via gbg cetral, har en timme där, någon som vet en butik VÄLDIGT centralt i gbg (kommer att dra på en 30 kg väska) som säljer knox så jag kan köpa ett par stockar innan jag drar?

Tack på förhand...
Citera
2006-04-01, 22:24
Medlem
REEEETAAARDs avatar
har feta problemen med att hitta knox i stan, Centrala gbg, men har en butik här i utkanten där du kan köpa en stock för 180 kr
Citera
2006-04-01, 22:27
Medlem
666Hates avatar
Testa HÄR
Citera
2006-04-01, 23:17
Medlem
Ska prova Brobergs, Tack!

Vet du om dom har eller tror? inte för att det är speciellt långt dit men bara undrar!
Citera
2006-04-01, 23:26
Medlem
666Hates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drgluttonius
Ska prova Brobergs, Tack!

Vet du om dom har eller tror? inte för att det är speciellt långt dit men bara undrar!

Jag vet inte, utan gissar... Dom har ett stort och bra sortiment av olika och lite udda tobaksvaror.
Citera
2006-04-03, 13:26
Medlem
Brobergs had det inte, men däremot kunde han skicka mig till en butik som hade, de tyckte inte att skruf generellt sålde så bra... Mycket trevlig personal fö.

Så jag var tvungen att gå ett par minuter upp mot avenyn, men där precis vid biografen låg det en butik (en av dessa godis/tobak/tidningar) som hade Knox i lager för 15 kronor dosan 145 kronor stocken, PERFEKT.

Slet upp stocken direkt och tryckte in en, så härligt, gillar verkligen knox, enligt mig den bäst av alla "budgetsnusar" mycket mer smak som varar längre (nu börjar detta låta som reklam).

Har Annars bland budgetsnusarna kört Granit som jag ger 3+/5, Kronan 2/5 (kostar dock bara 9kr dosan i skara) och LD röd 1/5 (tycker den tappar all smak så snabbt.

Nu kan jag vara utomlands utan att få snuspanik.

Tack för er hjälp!
Citera
2006-04-05, 20:17
Medlem
Svampfests avatar
Hutlösa priser om ni frågar mig, affären utanför min dörr får du en stock för 110 spänn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in