2020-05-14, 18:36
Bannlyst
Att vi i Europa och Sverige bjudit in ett stort antal människor fientligt inställda till oss kommer inte som en överraskning för de flesta här.

En effekt av detta är att dessa som en del av sin krigsföring mot oss förnedringsrånar svenska ungdomar.

Det konventionella rättsystemet förmår sig inte på att råda bot på detta, vilket egentligen inte är en överraskning, det är inte mycket vårt feministiska rättsystem klarar av att hantera idag.

Om vi placerar oss själva i en alternativ verklighet, en verklighet där tokvänstern tappat allt grepp om makten och Björn Söder nu är Sveriges justititeminister.

Vad skulle ni då säga om husdemolering som en temporär lösning på förnedringsrånen? Tills den dagen vi lyckas kasta ut fanskapet, kan det gå att hålla dem i schack genom denna simpla taktik.

Det skulle gå till som så att samtliga förnedringsrånare som identifieras får ett besök till sitt familjehem, av militär. Man evakuerar samtliga boende och förklarar för dem att pågrund av er sons beteende har ert hem markerats för demolering.

Man slår sedan sönder allt, hela inredningen. Samtliga prylar.

Jag tror att man hade fått bukt på detta.

Vad tror flashback?
Senast redigerad av ArrigoSacchi 2020-05-14 kl. 18:46.
Citera
2020-05-14, 18:47
Medlem
holmiums avatar
Samma taktik som på västbanken.
Björn Söder hade nog gillat det.

Är det inte enklare för alla att problemen reser hem ?

Glöm aldrig vilka som som propagerat för mångkultur och massinvandring, vilka som genom sin press och sina politiska kanaler genomförde en grundlagsändring så att Sverige i lag blev en "mångkulturell stat". Glöm inte vilka som blockerat omröstningar och vilka som hindrade den enda folkomröstning om mångkulturen som skett i vårt land......
Glöm inte vilka som pixlar och döljer namn på svarta gärningmän, men som gärna hänger ut de få svenskar som begår brott.
Citera
2020-05-14, 20:05
Medlem
Sonny00s avatar
Nja, jag tror mer på medicinsk amputering. Ett lillfinger till att börja med, sen ett finger för varje brott. Jag tror att de flesta skulle upphöra med sin brottslighet när de förlorat 3-4 fingrar. Det är inget kul längre när man ser sin framtid som helt utan fingrar.
Citera
2020-05-14, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Nja, jag tror mer på medicinsk amputering. Ett lillfinger till att börja med, sen ett finger för varje brott. Jag tror att de flesta skulle upphöra med sin brottslighet när de förlorat 3-4 fingrar. Det är inget kul längre när man ser sin framtid som helt utan fingrar.

Det är väl lite väl grymt?
Citera
2020-05-14, 20:47
Moderator
Tystnads avatar
Nä det skapar bara ännu mera hat, kolla på Västbanken och Israel dom har ju för sjutton hållt på sedan 1948!

Utvisning av den kriminella personen direkt är enda raka lösningen.

Brott-> grips av polisen -> bekräftas via datorn i polisbil att yrkeskriminell-> Kör ut direkt till Arlanda -> Stripas på allt, person nr, medborgareskap, pass etc -> i bojor ombord på Planet till MENA land-> Lyfter... goodbye Sweden...

Reinfeldt får gärna sitta vid spakarna...
Citera
2020-05-14, 20:47
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArrigoSacchi
Det är väl lite väl grymt?

Nja, att få ett lillfinger avlägsnat genom en operation under narkos eller bedövning är inte särskilt grymt. Det gör inte ont och man blir inte särskilt handikappad. Om man inte fattar vinken utan fortsätter att begå brott får man skylla sig själv.
Citera
2020-05-14, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Nä det skapar bara ännu mera hat, kolla på Västbanken och Israel dom har ju för sjutton hållt på sedan 1948!

Utvisning av den kriminella personen direkt är enda raka lösningen.

Brott-> grips av polisen -> bekräftas via datorn i polisbil att yrkeskriminell-> Kör ut direkt till Arlanda -> Stripas på allt, person nr, medborgareskap, pass etc -> i bojor ombord på Planet till MENA land-> Lyfter... goodbye Sweden...

Reinfeldt får gärna sitta vid spakarna...

Naturligvis är utvisning det optimala, menar på att vi inte kommer kunna utvisa alla i rask takt och att det därmed kan vara bra att avskräcka invällarna.
Citera
2020-05-15, 06:55
Medlem
SmyghukareNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00

Och naturligtvis efter varje våldtäkt se till att avskilja brottsverktyget från brottslingen, garanterar att han aldrig återfaller, androm till varnagel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in