Citat:
Jag visste inte ens att hon var aggressiv som person. Jag har sett henne flera gånger, senast i somras, trots att jag inte bor i Jönköping. Hon har ju ett väldigt uppseendeväckande och tragiskt utseende. men har ändå alltid uppfattat henne som harmlös. Hoppas att kommunen uppmärksammar henne och ger henne den hjälp hon behöver innan hon verkligen skadar någon.
Får man fråga varför du vill veta hennes namn?
Får man fråga varför du vill veta hennes namn?
Jag tror inte att hon alltid är aggressiv men jag har upplevt henne vara det ganska många gånger och man har ju även hört hur andra har upplevt henne. Jag ska försöka göra min röst hörd för både hennes och invånarnas skull så det inte eskalerar—om jag nu inte har fel uppfattning.
Citat:
Haha där fick du mig... Jag har faktiskt hört folk kalla Trånghalla för gräddhyllan vilket till och med tycker är att ta i litegrann... Jag är ju dessvärre inte uppväxt i Jönköping, så tillsammans med de andra invånarna som inte är uppväxta här sprider vi felaktig information om vad som är vad. Torpa inkluderar ju uppenbarligen Söder, delar av Gräshagen och Bäckalyckan m.m. Vissa anser t.o.m att Munksjöstaden är Torpa...