2020-05-14, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Det tror jag på. Därför har ni all rätt att ha er hata på amk-tråd

Det är AMK’s officiella tråd. Det här är AMK’s tråd för sköra medlemmar som gråter hos mamsen när någon är taskig mot deras låtsaskompis Martin Soneby.
2020-05-14, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grammofontratt
Tycker det låter som en bra idé. Hoppas tråden kan vara ett mellanting mellan andra tråden (där det nästintill bara hatas) och patreonsidan på Facebook (som har blivit väldigt räddhågsen och ryggdunkande).

Jag tror att den största nöten att knäcka är hur man får igång variationen av gäster igen samt hur Martin klarar av dels få tillbaka några av de lite mera lyssnarkära (Albin, Fritte, David, Nisse, Sparring, Elinor, Nyblom, Berggren, K) OCH får in lite nytt blod.

Tror att de måste börja få betalt för att någon ska orka avsätta så mycket tid som AMK kräver. Men jag vet inte. Skulle inte ha något emot att AMK kör mer reklam och mer sponsor om det betyder bättre innehåll och att han kan betala gäster. Men vet inte om det är problemet att folk hoppar av.

Berggren och Albin är saknade!
2020-05-22, 12:21
Medlem
Lonlines avatar
Någon mer än jag som lämnat det sjunkande skeppet AMK, och gått över till Gott Snack?

Avsnittet med Navid och Birro är ju guld.
2020-05-22, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonline
Någon mer än jag som lämnat det sjunkande skeppet AMK, och gått över till Gott Snack?

Ja det är bara du.
2020-05-22, 13:02
Medlem
Citat:

Ja, det är bara du.

Gott snack är så jävla tradigt och långsamt.
Skulle aldrig byta ut komiker mot kändiskåta töntar som försöker vara egdgelords.
2020-05-22, 16:33
Medlem
Lonlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimmbo2
Ja, det är bara du.

Gott snack är så jävla tradigt och långsamt.
Skulle aldrig byta ut komiker mot kändiskåta töntar som försöker vara egdgelords.

Järpenhag och Gudmunsdotter är dina älsklingar.
2020-05-23, 16:13
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Järpenhag och Gudmunsdotter är dina älsklingar.
Två icke-komiker. De hade passat bättre i ditt program.
2020-05-27, 23:13
Medlem
Sebastian Järpehag, My Gudmundsdotter och Erik Broström.
Dem förekommer för ofta och borde bytas ut. Martin har varit lite trött på sistone. Kan det vara anledningen till att de får komma ofta? Att Martin inte anstränger sig på samma sätt som tidigare.
Detta är bara spekulationer.
Kim w, Albin, Fritte, Nisse, Nyblom och Carl Stanley.
Tryck in dem lite mer.
Älskar programmet i övrigt!
2020-05-28, 06:01
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahnk
Sebastian Järpehag, My Gudmundsdotter och Erik Broström.
Dem förekommer för ofta och borde bytas ut. Martin har varit lite trött på sistone. Kan det vara anledningen till att de får komma ofta? Att Martin inte anstränger sig på samma sätt som tidigare.
Detta är bara spekulationer.
Kim w, Albin, Fritte, Nisse, Nyblom och Carl Stanley.
Tryck in dem lite mer.
Älskar programmet i övrigt!
Kathryn Leroux suger mest balle av alla tycker jag. Clara Kristiansen tycker jag också har blivit ganska tröttsam, och jag undrar varför hon ens ska vara med i Komikerhjälpen när hon inte ens är en komiker. Fanny Agazzi är snurrig så ofta, men lyckligtvis verkar hon ha trappat ner sitt deltagande till en mer rimlig nivå.

Pelle Snusk och Johannes Brenning är också bra.

Synd bara att det i varje avsnitt alltid ska blandas både kungar och amatörer. Vore bättre att ha dåliga "komiker" i ett eget avsnitt så att man lättare kan filtrera bort dem.
2020-05-28, 06:05
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Tycker det låter som en bra idé. Hoppas tråden kan vara ett mellanting mellan andra tråden (där det nästintill bara hatas) och patreonsidan på Facebook (som har blivit väldigt räddhågsen och ryggdunkande).

Jag tror att den största nöten att knäcka är hur man får igång variationen av gäster igen samt hur Martin klarar av dels få tillbaka några av de lite mera lyssnarkära (Albin, Fritte, David, Nisse, Sparring, Elinor, Nyblom, Berggren, K) OCH får in lite nytt blod.
Tur att man kan höra K i Della-poddarna. Han är mäktig. AMK har verkligen gått ner sig när de mist talanger som honom. Men visst, man förstår ju att det inte är så attraktivt när man är proffsig att delta i Martins lekstuga med komiker-wannabes.
2020-05-28, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Tur att man kan höra K i Della-poddarna. Han är mäktig. AMK har verkligen gått ner sig när de mist talanger som honom. Men visst, man förstår ju att det inte är så attraktivt när man är proffsig att delta i Martins lekstuga med komiker-wannabes.

Om man har lyssnat från början vet man att K stod för ett helt annat snille än genomsnittet. Drev jag AMK Studios hade han lätt fått fakturera per avsnitt.
Tyvärr tror jag inte att Martin har orken att vända trenden. Tyvärr. Mycket sorgligt. Sneglar man på andra uppstickare i branschen som också har skönt tugg som affärsidé så har de ju en så jävla mäktig och varierad gästlista.
2020-05-28, 08:39
Medlem
Citat:
Om man har lyssnat från början vet man att K stod för ett helt annat snille än genomsnittet. Drev jag AMK Studios hade han lätt fått fakturera per avsnitt.
Tyvärr tror jag inte att Martin har orken att vända trenden. Tyvärr. Mycket sorgligt. Sneglar man på andra uppstickare i branschen som också har skönt tugg som affärsidé så har de ju en så jävla mäktig och varierad gästlista.

Hurru, inge jävla gnäll i den här tråden!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in