2020-05-13, 20:47
Medlem
bithaxs avatar
Skaffa en thai.
Citera
2020-05-13, 20:53
Medlem
Topplocks avatar
En importkvinna är nog lösningen
Citera
2020-05-13, 20:58
Medlem
brianmolkos avatar
Skaffa en svensk tjej när de öppnar upp i vår

Citera
2020-05-13, 21:04
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Jag tror inte TS är intresserad av landvalar eller prostituerade.

Fast alla på BC är inte landvalar eller prostituerade...

Och några kvinnor där söker något mera seriöst också, då dom "seriösa" dejtingapparna tycks vara mest knullappar nu för tiden.
Citera
2020-05-13, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeropatra
Är det en omöjlighet att träffa en kvinnlig partner om man är över 30 och aldrig haft någon relation med en tjej, förutom vänskaplig då? Nu för tiden har jag knappt några vänner längre heller och man går ju aldrig ut som man gjorde tidigare. På jobbet finns inga kvinnor i princip och samtidigt är jag introvert.

På nätet så får man inga svar. Vad gör man?
Nej det är inte kört. Var själv över 30 när jag hitta min första tjej på nätet. Funkat bra vidare i livet
Citera
2020-05-13, 21:25
Medlem
Retcon26s avatar
Definitivt inte omöjligt, men du letar på fel ställen. Hitta en tjej via något gemensamt intresse, inte på dejtingsidor. Gör det enklare för dig själv.
Citera
2020-05-13, 21:40
Medlem
Nu är det svårt, jag önskar dig lycka till !
Citera
2020-05-14, 22:03
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochfinnutack
Nej det är inte kört. Var själv över 30 när jag hitta min första tjej på nätet. Funkat bra vidare i livet
Vart hittade du den tjejen?
Citera
2020-05-14, 22:10
Medlem
Retcon26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QWTY
Om man gör såna här trådar, ja, då är det ett tecken på att det har gått jävligt långt åt fel håll.

Tack för att du välsignade oss med detta konstruktiva inlägg.
Citera
2020-05-15, 00:23
Medlem
IbizaPizzas avatar
Fundera över vad du är intresserad av. Går det att delta i någon sorts sammankomst eller möte där man träffas och diskuterar eller utövar intresset irl? Finns det nån grupp på facebook som man kan gå med i om man har det där intresset? Eller nåt internetforum där man kan bli medlem och prata med personer som har liknande intresse?
Citera
2020-05-15, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeropatra
Är det en omöjlighet att träffa en kvinnlig partner om man är över 30 och aldrig haft någon relation med en tjej, förutom vänskaplig då? Nu för tiden har jag knappt några vänner längre heller och man går ju aldrig ut som man gjorde tidigare. På jobbet finns inga kvinnor i princip och samtidigt är jag introvert.

På nätet så får man inga svar. Vad gör man?

Tror det blir svårt. Nätdejta som kille är omöjlighet om du inte är en 10a.
Har inte dejtat på över 10 år heller och är lite i samma sits som du.

Utländsk dejting sajt eller gör en total remake över din stil och utseende. Tiden går för snabbt och du kan inte vara introvert för detta sabba för dig. Jag är också introvert med samma problem som dig och det hjälper inte ett skit bara du kan ändra på det.
Dessutom är jag för kräsen.
Citera
2020-05-15, 08:12
Bannlyst
Singelgrupper på Facebook då? Kan det vara något? Jag själv är helt fel person för Tinder. Fel utseende, fel allting. För hög ålder också (det går fort). Vill inte skylta med mitt ansikte på Tinder år ut och år in. Pinsamt förstås.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in