Citat:
Ursprungligen postat av
BINARY-CIS-PERSON
Hej.
Jag undrar om ngon har erfarenhet av att, i ldern 6-8 r-ish, ha "lekt doktor" med sina d jmlikar?
Att "leka doktor" innebar att man otvunget, med en nra vn, underskte varandras lekamen och kanske t.o.m. hade rudimentrt oralsex. Mjligen ven aningen anal-sex som komplement till ovanstende.
Vill understryka att umgnget var otvunget och att det handlade vare sig om pedofili eller homofili, ty de involverade individerna har sedermera kommit ut som heterosexuella personer.
Vad har ni fr erfarenheter?
Mina pron umgicks nr jag var liten med ett annat par och de hade en dotter som var 1 r yngre n mig.
En gng frslog hon(dottern) att vi skulle gra en hemlig lek i kldkammaren. Dr skulle vi dra ner byxorna och pussa p varandras kn. Jag var blyg och tyckte det kndes lite lskigt, men ocks lite spnnande.
Det hela var helt oskyldigt. Det intressanta var att hon som var yngre freslog detta, sjlv kunde jag inte ens tnka i dessa banor. Gissningsvis var vi 6 och 7 r gamla.
En annan gng hade jag en lek med grannens ena dotter(en familj vi ofta umgicks med). Hon var istllet ett r ldre n mig. Hon lg i sngen och jag p en madrass nedanfr. Vi fick fr oss att vi skulle visa knen fr varandra. Minns att det var roligare att titta n att visa. Hon var 9 och jag 8 r.
Oskyldigt det ocks.
Ganska normala grejer som hnder de flesta va?