Det finns en hel del olika varianter på trosor som kvinnor kan välja mellan. Det kan skilja på material, utseende, färg osv. BH och trosa i samma set. Lyxigare trosor och vardagligare - det finns en trosa för alla smaker.
Bra tycker jag och är nyfiken på dina kriterier och hur du väljer?
Väljer du en speciell sort om du är rakad och en annan om du odlat buske?
Brukar du använda lite extra fint när du ska till doktorn eller träningen/ badhuset?
Någon favorit bland alla tillverkare? Stilla min nyfikenhet. Tack på förhand!
Senast redigerad av BATT 2020-05-11 kl. 13:42.
En hemlighet till alla kvinnor: Vi skiter egentligen i vilka underkläder ni har. Målet är bara att få av dem.
Absolut inte! Det är jävligt upphetsande med fina trosor och bara att se kvinnan är en stor del i erotiken. Långsamt och fint drar jag ner trosan under hett kyssande och smek.
Jag använder näst intill bara Calvin Klein, de med sportigare look som har en tjockare kant eller hur man ska förklara. Jag har string och trosor i spets också men känner mig sexigare i de sportigare. De med spets får mig snarare att känna mig gullig
Jag använder näst intill bara Calvin Klein, de med sportigare look som har en tjockare kant eller hur man ska förklara. Jag har string och trosor i spets också men känner mig sexigare i de sportigare. De med spets får mig snarare att känna mig gullig
Jag hajar. Det är lite mjukare med spets fast inte gulligt direkt. En enkel men exklusiv svart string utan krusiduller är råsexigt.
Absolut inte! Det är jävligt upphetsande med fina trosor och bara att se kvinnan är en stor del i erotiken. Långsamt och fint drar jag ner trosan under hett kyssande och smek.
Men hade din kåthet minskat om hennes trosor var av en ful variant?