2020-05-16, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Essal8030
Helt medveten om att detta inte är min sida ! Här är det proffs som håller till. Men måste ju ändå komma in och få lämna lite kommentarer när handlar om barnbarn. Tragisk att läsa alla era inlägg.

Som jag förstår det så är Hannes ditt barnbarn? Vet vem han är och hoppas han hittas välbehållen ❤️ Det är så hemskt detta!
Citera
2020-05-16, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Absolut förstår jag att de lider, men vad är deras huvudteori då?
Många fega jävlar som sitter och döljer sanningen. Trots belöning som är utlagd/ Tack för mig.
Citera
2020-05-16, 00:28
Medlem
Citat:
Helt medveten om att detta inte är min sida ! Här är det proffs som håller till. Men måste ju ändå komma in och få lämna lite kommentarer när handlar om barnbarn. Tragisk att läsa alla era inlägg.

Här kommer ett jobbigt och hårt svar:
Hannes är en storknarkare, Hannes mamma är än värre, en riktig katastrof faktisk med 5 barn som hon inte kan hantera och har varit förbjuden att ens träffa. Jag har hygglig koll på henne och hur hon levt sitt liv då vi är jämngamla och uppväxta på samma plätt på jorden. Hon drogar hårdare än någonsin, tyvärr finns det inget hopp för henne. Hannes pappa är en tidigare superdrogtorsk. Hans uppträdande talar för att han tagit sig ur det men det är inget jag kan bekräfta.
Det är lätt att känna för Hannes, det finns all förståelse i världen för att han hamnat där han hamnat.
Rötna föräldrar, men hur kunde hans föräldrar hamna där? Beror det på att Hannes far-/mor-föräldrar också varit dåliga? Vem vet. Vad tror du amatör Essal8030?
Citera
2020-05-16, 00:31
Medlem
Det som sägs ryktesväg bland ungdomar och missbrukare att det rör sig om en knarkskuld! Och kan även bekräfta att P*t*r (P*cka) inte sitter inne så vitt jag vet!
Citera
2020-05-16, 00:32
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Många fega jävlar som sitter och döljer sanningen. Trots belöning som är utlagd/ Tack för mig.
Vi som skriver på flashback måste aldrig glömma att det som kommenteras och debatteras rör sig om äkta människor, äkta fölelser, äkta kärlek til sina nära och kära fär dom som berörs av ett försvinnande og eventuellt ett brott.
Alla mina varmaste tankar til dig, Essal8030 ❤️ Hoppas eran grabb hittas och mår bra!
Citera
2020-05-16, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eagle23
Som jag förstår det så är Hannes ditt barnbarn? Vet vem han är och hoppas han hittas välbehållen ❤️ Det är så hemskt detta!
Tack så mycket för dina känslor ❤👍
Citera
2020-05-16, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Life
Hannes är en storknarkare, Hannes mamma är än värre, en riktig katastrof faktisk med 5 barn som hon inte kan hantera och har varit förbjuden att ens träffa. Jag har hygglig koll på henne och hur hon levt sitt liv då vi är jämngamla och uppväxta på samma plätt på jorden. Hon drogar hårdare än någonsin, tyvärr finns det inget hopp för henne. Hannes pappa är en tidigare superdrogtorsk. Hans uppträdande talar för att han tagit sig ur det men det är inget jag kan bekräfta.
Det är lätt att känna för Hannes, det finns all förståelse i världen för att han hamnat där han hamnat.
Rötna föräldrar, men hur kunde hans föräldrar hamna där? Beror det på att Hannes far-/mor-föräldrar också varit dåliga? Vem vet. Vad tror du amatör Essal8030?

Men vänta här nu. Nu blir det ju riktigt jävla pinsamt. Det är helt uppenbart att du inte har en aning om vad du snackar om. Sara har tre barn inte fem. Det är såna som du som drar ner trovärdigheten. Bara lägg av nu för fan.
Citera
2020-05-16, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Life
Svar från amatör. Moder har tre barn! Skriv till Hannes pappa och utryck dig om honom. Tror säkert att det blir lite problem. Och vad det gäller mig så kan tala om att du snackar med en Tjänsteman vid Polisen. De gör sitt jobb i detta ! Så lever dit problem vidare så är tele 11440
Citera
2020-05-16, 00:55
Medlem
Citat:
Tack så mycket för dina känslor ❤👍

Klart jag har känslor när en kille försvinner och som dessutom bara är 19 år, som min egen son är. Jag hoppas M*rcus hittar sin son välbehållen och jag vet att han älskar honom väldigt mycket. Jag beklagar så mycket för er otroligt jobbiga tid och den ovisshet som är för er nu ❤️ Hoppas verkligen att den som vet vad som hänt H*nnes träder fram och berättar för polisen så han kan hittas.
Citera
2020-05-16, 00:59
Medlem
Många små tomtar tyvärr 👍
Citera
2020-05-16, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WinnieSeila
Vi som skriver på flashback måste aldrig glömma att det som kommenteras och debatteras rör sig om äkta människor, äkta fölelser, äkta kärlek til sina nära och kära fär dom som berörs av ett försvinnande og eventuellt ett brott.
Alla mina varmaste tankar til dig, Essal8030 ❤️ Hoppas eran grabb hittas och mår bra!
Tack så mycket för omtanken i detta ❤❤
Citera
2020-05-16, 01:17
Medlem
Citat:
Svar från amatör. Moder har tre barn! Skriv till Hannes pappa och utryck dig om honom. Tror säkert att det blir lite problem. Och vad det gäller mig så kan tala om att du snackar med en Tjänsteman vid Polisen. De gör sitt jobb i detta ! Så lever dit problem vidare så är tele 11440

Vad gäller barn så räkna efter och återkom. Vad gäller att skriva till Hannes pappa. Blir det problem? Ska jag ta det som ett hot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in