2020-05-13, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outside3
Har han fb? Eller finns de någon bild på honom

https://m.facebook.com/profile.php?id=100007870153733
Citera
2020-05-13, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodheyes
Rykten i stan säger att jona* erik**on var inblandad i hans försvinnande? Någon som vet om detta stämmer?

Nån släkting till Matt*as som det skrevs tidigare om i tråden?
Citera
2020-05-13, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eagle23
Nån släkting till Matt*as som det skrevs tidigare om i tråden?
Oklart men han är vän med M*ttias flickvän på fb
Citera
2020-05-13, 23:09
Medlem
johnthedickholmess avatar
vad höll han och hans polare på med? Affe som resten av Sundsvall. Vad är det med affe och S-vall? Verkar finnas hur mycket som helst? Sveriges affe näste nr uno.
Citera
2020-05-14, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apersn
Nån som vet varför det inte söks i kovland ? Är ju där han va innan all kontakt bröts
Kan det vara så att man söker aktivt på en plats för att utesluta helt att han finns där medan man håller koll på den andra platsen genom span för att Framförallt se ifall det rör sig människor i området etc.
Citera
2020-05-14, 08:40
Medlem
CattasBubblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
Kan det vara så att man söker aktivt på en plats för att utesluta helt att han finns där medan man håller koll på den andra platsen genom span för att Framförallt se ifall det rör sig människor i området etc.
Kan vara så, eller så har de kontrollerat att de verkligen varit vid sidsjön eller åtminstone lämnat Kovland.
Citera
2020-05-14, 12:35
Medlem
Samma folk/familj inblandade igen?

(FB) Människorov Hälsingland

(FB) (Sundsvall, 2012-07-22) Hotade annan familj att betala pengar, 5 anhållna.
Citera
2020-05-14, 12:47
Medlem
Flairys avatar
Citat:
Samma folk/familj inblandade igen?

(FB) Människorov Hälsingland

(FB) (Sundsvall, 2012-07-22) Hotade annan familj att betala pengar, 5 anhållna.

Nej vad får dig att tro de?
Citera
2020-05-14, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flairy
Nej vad får dig att tro de?
Var bara en tanke som slog mig, jag sa inte ATT det var så vi har inte mycket att gå på så man kan spekulera tillsvidare för att få igång tråden.

Tänkte mest att den försvunne och dessa har lite gemensamma nämnare, geografiskt, missbruk, gemensamma bekanta osv. Sen att sånt här/kidnappning/människorov osv. händer är väl inget som sker varje dag och har det då skett två liknande händelser med samma familj inblandade så varför inte en tredje.

Om man kollar H*nnes på mr.koll så delar han bostad med en kvinna på Alnö, vem är hon/relation ?
Citera
2020-05-14, 13:31
Medlem
Citat:
Var bara en tanke som slog mig, jag sa inte ATT det var så vi har inte mycket att gå på så man kan spekulera tillsvidare för att få igång tråden.

Tänkte mest att den försvunne och dessa har lite gemensamma nämnare, geografiskt, missbruk, gemensamma bekanta osv. Sen att sånt här/kidnappning/människorov osv. händer är väl inget som sker varje dag och har det då skett två liknande händelser med samma familj inblandade så varför inte en tredje.

Om man kollar H*nnes på mr.koll så delar han bostad med en kvinna på Alnö, vem är hon/relation ?

Det är en annan H*nnes N*slund
Citera
2020-05-14, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eagle23
Det är en annan H*nnes N*slund
Tack för klargörandet
Citera
2020-05-14, 13:49
Medlem
Flairys avatar
Citat:

Så du menar att vi ska peka ut folk som antagligen inte har nått o göra med händelsen tills vi har hittat rätt för att få igång tråden?

Hittils har dom namn som nämnts i tråden inte haft nått med detta att göra, enda intressanta vi kan följa upp är s*r* då hon var den sista som såg han?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in