2023-08-17, 09:25
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbrorkalles
Tror inte det tillslaget på Alnö var utan anledning.
Att hans grejor var placerade i skogen med tyder ju på att nåt har hänt någonstans, ingen som vet om han ens var i Sidsjön

Vart hittade de hans grejer menar du?
Hans mamma (knarkardrägg i och för sig) säger att han försvann vid sidsjön ..
Citera
2023-08-18, 21:59
Medlem
reffis avatar
Oavsett vad som hänt så lär han inte leva. Det har gått mer än 3 år.

Hade han levt betvivlar jag att han skulle kunna hålla sig helt borta från allt och alla. Krävs en del att försvinna, inte bara pengar.
Citera
2023-10-18, 20:29
Medlem
Är de Hannes dom hittat i Söderhamn?
Citera
2023-10-18, 20:31
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
Är de Hannes dom hittat i Söderhamn?

Nej, det är Simon dom har hittat.

(FB) Simon Strid försvunnen (Sundsvall, Umeå) 2016-01-16 och återigen försvunnen 2019-09-28
Citera
2024-03-21, 20:05
Medlem
bellesbluess avatar
Fick upp ögonen för detta då mamman deltog i dialogiskt. Hon verkar tro att sonen deltar i någon slags avhopparverksamhet och håller sig borta. Det känns lite orimligt då hon förmodligen hade vetat om ifall det var så. Jag får intrycket av att han blivit ditlurad och mördad. Förmodligen hade mamman råkat ut för samma öde ifall hon inte hade vänt om och gått tillbaka till bilen. Vad tror ni andra?
Citera
2024-03-21, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Fick upp ögonen för detta då mamman deltog i dialogiskt. Hon verkar tro att sonen deltar i någon slags avhopparverksamhet och håller sig borta. Det känns lite orimligt då hon förmodligen hade vetat om ifall det var så. Jag får intrycket av att han blivit ditlurad och mördad. Förmodligen hade mamman råkat ut för samma öde ifall hon inte hade vänt om och gått tillbaka till bilen. Vad tror ni andra?

Precis det här jag också funderade kring efter att ha sett intervjun. Känns det dock inte märkligt att det inte kommit fram ett enda ord kring detta sedan dess om det handlar om människor i narkotikakretsar? Djungeltrumman går ju allt som oftast gällande allt utom just detta.
Citera
2024-03-21, 23:22
Medlem
Så, meddelanden som har skickats till Hannes Snapchat har öppnats så sent som för ca en månad sedan. Detta uppger Sara i intervjun hos Dialogiskt som släpptes idag. Varför verkar inte Polisen bry sig om det? Måste ju gå att spåra på nolltid för dom.
Citera
2024-03-21, 23:29
Medlem
Mamman säger alltså att hon har suttit i bilen 2-3 timmar innan hon gick och letade vart han tagit vägen, låter väll helt sjukt?
Citera
2024-03-22, 00:05
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misstanksam
Så, meddelanden som har skickats till Hannes Snapchat har öppnats så sent som för ca en månad sedan. Detta uppger Sara i intervjun hos Dialogiskt som släpptes idag. Varför verkar inte Polisen bry sig om det? Måste ju gå att spåra på nolltid för dom.

Snaps öppnas automatiskt efter 1 månad så det är inte konstigt & betyder inte att han varit aktiv där.
Citera
2024-03-22, 17:47
Medlem
Tror inte ett dugg på den där mamman, tror hon vet mer än vad hon säger.
Citera
2024-03-22, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eagle23
Tror inte ett dugg på den där mamman, tror hon vet mer än vad hon säger.
Håller med offrade hon sonen för en knarkskuld hon hade kanske? Sitta 2h i en bil och vänta på sonen istället för att gå och kolla efter han redan efter 10 min är för mig väldigt underligt han skulle knyta skorna inte sätta sig o skita i nått halvtaskigt dike
Citera
2024-03-23, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues

Fick mest känslan av att Victor (programledaren) ställde den rätt oblyga frågan var hon trodde Hannes var och hon som mamma inte kan förmå sig att säga något annat än att hon tror han håller sig undan av fri vilja och avhopparverksamheten blev ett spår som Victor körde mest. Han är ingen jättedålig intervjuare men vissa situationer och frågor blir fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in