2020-05-12, 23:00
Medlem
Man förstå ju att mamman sitter på mer information än vad hon säger, pappan till h*nnes bror pratar med h*annes när han är i Kovland, (måndagen) sedan stängs telefonen av,
Och man får inte tag på han mer.

Mamman kommer med någon historia att h*nnes och hon va i sidsjön på söndagen, och att hon tappat bort han!

Sedan börja folk ifrågesätta mamman att han inte kunde ha försvunnit i sidsjön då pappan pratat med h*nnes på måndagen då h*nnes va med sin mamma.

Så börja mamman skriva på fb - sluta skriv jag blandar ihop dagarna.

Min slutsats i detta är att mamman har ju hittat på sidsjön historian ,
Tro h*nnes har försvunnit i Kovland.

Och att s*ara vet mycket mer och hon försöker verkligen dölja något!

Missing people borde söka i Kovland .

Fick också höra att m*ttias e*ik*son har något med detta att göra , han håller sig undan , ingen har fått tag i han efter h*nnes försvinnaden
Citera
2020-05-12, 23:04
Medlem
CattasBubblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satsumas81
Man förstå ju att mamman sitter på mer information än vad hon säger, pappan till h*nnes bror pratar med h*annes när han är i Kovland, (måndagen) sedan stängs telefonen av,

Mamman kommer med någon historia att h*nnes och hon va i sidsjön på söndagen, och att hon tappat bort han!

Sedan börja folk ifrågesätta mamman att han inte kunde ha försvunnit i sidsjön då pappan pratat med h*nnes på måndagen då h*nnes va med sin mamma.

Fick också höra att m*ttias e*ik*son har något med detta att göra , han håller sig undan , ingen har fått tag i han efter h*nnes försvinnaden
Kallas han för något?
Citera
2020-05-12, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CattasBubbla
Kallas han för något?
Skulle tro att han kallas för Hammarn.
Citera
2020-05-12, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.tinkertrain
Skulle tro att han kallas för Hammarn.

Från Alnö?
Citera
2020-05-12, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av satsumas81

Vem är nu denna M*ttias?! Vart kom han ifrån och varför verkar flera veta vem detta är? Vad är han "känd för?

I övrigt så känns det tyvärr till 99.9% att denna historia inte kommer ha någon lycklig utgång. Förutsättningarna talar inte direkt för H*nnes. Tragisk.
Citera
2020-05-12, 23:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Linisgirl
Jag får en obehaglig känsla av att mamman är inblandad på något vis 😥

Frågan är varför.
Något säger mig att detta fallet får ett olyckligt slut.
Tror tyvärr pojken ligger i sjön där han försvann, är nästan alltid någon närstående inblandad i såna draman.
Citera
2020-05-12, 23:35
Medlem
Även jag börjar få en konstig känsla, när jag var yngre brukade jag vara runt omkring hon men då verkade hon väldigt vettig, men drogerna ändrade väl på detta, Jag har även träffat h*nnes pappa flertalet gånger och om det är någon av dessa 2 som skulle ljugit om något så är de garanterat morsan.

Han ligger tråkigt nog i någon närliggande vattendrag om han inte bara har blivit kidnappad, väldigt tråkigt
Citera
2020-05-12, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outside3
Även jag börjar få en konstig känsla, när jag var yngre brukade jag vara runt omkring hon men då verkade hon väldigt vettig, men drogerna ändrade väl på detta, Jag har även träffat h*nnes pappa flertalet gånger och om det är någon av dessa 2 som skulle ljugit om något så är de garanterat morsan.

Han ligger tråkigt nog i någon närliggande vattendrag om han inte bara har blivit kidnappad, väldigt tråkigt
Men det kan ju vara så att hon bara har varit inne i något stadie, som man brukar kunna hamna i om någon man håller nöra försvinner, denna L*nda L verkar ju också ganska mysko eller?
Citera
2020-05-12, 23:43
Medlem
CattasBubblas avatar
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/19-aring-anmald-forsvunnen-soks-av-missing-people
"– Vi har inget konkret som tyder på att det rör sig om ett människorov, men utifrån vad som skrivit på sociala medier och rykten misstänker vi det."

Någon som sett vad som skrivits på sociala medier som han kan syfta på?
Citera
2020-05-12, 23:45
Medlem
Denna killen har scammat folk på pengar i facebook grupper några månader sen. Kan de vara relevant ifall han blivit kidnappad?

Edit:
Såg precis att det redan skrivits om det.
Senast redigerad av Amerey 2020-05-12 kl. 23:51. Anledning: Edit
Citera
2020-05-12, 23:51
Medlem
CattasBubblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amerey
Denna killen har scammat folk på pengar i facebook grupper några månader sen. Kan de vara relevant ifall han blivit kidnappad?
Allt är väl möjligt, beror på om man retat upp fel person, behöver inte nödvändigtvis ens vara mycket pengar det handlar om. Vad var det för FB-grupper?
Citera
2020-05-12, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CattasBubbla
Allt är väl möjligt, beror på om man retat upp fel person, behöver inte nödvändigtvis ens vara mycket pengar det handlar om. Vad var det för FB-grupper?

Sök bara på CSGO Trade Sverige etc så kommer det upp grupper
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in