• 4
  • 5
2020-05-10, 07:02
Medlem
bobo909s avatar
Vilken fight! Vilken prestation av Gathje!!! Tony hittade aldrig något svar. Helt otroligt att han kunde ta all stryk han fick, stor eloge för det. Nu har vi Gathje mot Khabib att se fram emot samt förhoppningsvis Conor mot Tony, fina tider väntar. Riktigt bra gala, skönt att det är igång igen. Dags att ladda batterierna för onsdag.

Natti!
2020-05-10, 07:03
Medlem
kansascityshuffles avatar
Boogeyman
Jag hatar Justin.
2020-05-10, 07:08
Medlem
12 raka blev det över 7 år. Nu kom förlusten.
Adjö Tony vs Khabib.
Undrar hur en sådan fight hade blivit om de mötts nu på 249, hade Tony varit mycket bättre än detta eller hade Khabib strypt honom?
2020-05-10, 07:21
Medlem
sneakydudes avatar
Och där kom den slutgiltiga spiken i kistan för en match mellan khabib och tony.. Otroligt bra prestation av Gaethje. Jag tror att han spöar Khabib om han är såhär bra. Visserligen, styles makes fights som det heter. Tony gjorde inte ett enda nedtagningsförsök förutom den där halvhjärtade imanari-rollen och blev mer och mer stationär ju längre fighten pågick. Med en som konstant pressar med nedtagningsförsök blir det svårt att få ett flow i boxningen, men jag tror ändå Gaethje vinner. Möjligen då skulle vi få se Khabib vs. Tony men då är det inte om bältet och det är ju liksom inte samma sak.
2020-05-10, 07:22
Medlem
Roland Janssons avatar
Som sagt, Justin vann på ett imponerande sätt. Kul, om nu hans brottning är så bra, kan han förhoppningsvis ta Khabib. Connor mot Tony ja.
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in