2020-05-07, 16:35
Medlem
Vid flera gånger (mycket vanligt) har jag sett att det ligger aluminiumfolie, kinderäggbehållare och använda laxermedelförpackningar på offentliga toaletter.

Lite underlig kombination. Är det någon som kan rätta mig om jag är fel ute.

aluminiumfolie används för att förpacka knark i, och an använde det för att värma upp vissa knarksorter, kinderägg (gul plastbehållare) används för att transportera knarket, att man lägger knarket där i och laxermedlet används för att få loss knark som man har tryckt upp i avgasröret.
Citera
2020-05-07, 23:59
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
oftast har jag fått mitt knark i zip-påse, glapack, grillfolie eller snusdosa.
skulle säga att folien kan vara från någon som haft knark däri, men de andra föremålen är bara sånt man kan förvänta sig att se på en offentlig toalett då man ofta hittar skumma saker på offentliga toaletter.
Citera
2020-05-08, 00:09
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weltoffen
Vid flera gånger (mycket vanligt) har jag sett att det ligger aluminiumfolie, kinderäggbehållare och använda laxermedelförpackningar på offentliga toaletter.

Lite underlig kombination. Är det någon som kan rätta mig om jag är fel ute.

aluminiumfolie används för att förpacka knark i, och an använde det för att värma upp vissa knarksorter, kinderägg (gul plastbehållare) används för att transportera knarket, att man lägger knarket där i och laxermedlet används för att få loss knark som man har tryckt upp i avgasröret.

Tveksamt att gatulangare, vilka är dom man får förvänta sig skulle behöva "tömma stashet" på en offentlig toalett skulle förvara det så pass långt upp i anus att han behöver skita ut det med laxermedel. Känns som det blir jävligt jobbigt om man har flera kunder per dag

Tror nog bara du har överanalyserat några skumma grejer du sätt på en offentliga toa faktiskt.
Citera
2020-05-09, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.aids
Tveksamt att gatulangare, vilka är dom man får förvänta sig skulle behöva "tömma stashet" på en offentlig toalett skulle förvara det så pass långt upp i anus att han behöver skita ut det med laxermedel. Känns som det blir jävligt jobbigt om man har flera kunder per dag

Tror nog bara du har överanalyserat några skumma grejer du sätt på en offentliga toa faktiskt.

om man kommer från christiania och detta är den första offentliga dygnet runt öppna toaletten på vägen från danmark...
Citera
2020-05-10, 02:12
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weltoffen
om man kommer från christiania och detta är den första offentliga dygnet runt öppna toaletten på vägen från danmark...

Förstod verkligen inte vad du menade med det inlägget. Offentliga dygn runt öppna toaletter på vägen från Danmark? Nä, du får nog formulera dig lite bättre om du vill diskutera något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in