2020-05-07, 01:29
Medlem
Dragonflashs avatar
Ibland tror jag det är Säpo som flyttat in för det skriks och tjafsas, bråkas och spelas musik ibland hör man "Allah Acbar". Dessa har sedan valt att diskriminera mig i deras lyhörda "bunker". Så fort jag spelar musik för att döva deras psykoser och djungelliv.
Va fan ska man göra, börjar tröttna på hotfulla blickar i deras pedofila syrian läger.
Citera
2020-05-07, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonflash
Ibland tror jag det är Säpo som flyttat in för det skriks och tjafsas, bråkas och spelas musik ibland hör man "Allah Acbar". Dessa har sedan valt att diskriminera mig i deras lyhörda "bunker". Så fort jag spelar musik för att döva deras psykoser och djungelliv.
Va fan ska man göra, börjar tröttna på hotfulla blickar i deras pedofila syrian läger.

Du ska knyta näven riktigt hårt i byxfickan och tänka att snart får det vara nog, och sen räcker det så.
Citera
2020-05-07, 02:10
Medlem
Dragonflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persona.Non.Greta
Du ska knyta näven riktigt hårt i byxfickan och tänka att snart får det vara nog, och sen räcker det så.
Hade väldans tur att ens få tag i ett boende själv och jag gissar på att dessa hade tur de också fast jag tycker att det är ruttet av kommunen att sätta detta "läger" i just en småstad. Knyta näven kanske inte räcker.
Citera
2020-05-07, 02:16
Medlem
Feministernas avatar
Citat:

Ring väktarbolaget som din hyresvärd anlitat. Efter typ 3 varningar så brukar man vräka såna där brända majskolvar.

Tjaaa! 🤷‍♀️ Snipp snapp snut så var sagan slut .. med din ohyra.
Citera
2020-05-07, 02:26
Medlem
Dragonflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feministerna
Ring väktarbolaget som din hyresvärd anlitat. Efter typ 3 varningar så brukar man vräka såna där brända majskolvar.

Tjaaa! 🤷‍♀️ Snipp snapp snut så var sagan slut .. med din ohyra.
Ok om det var en eller två, risken för att detta eskalerar ut på gatorna är ju större än själva behovet av en utmålad person. Vilket jag skulle bli. Diskriminerand i olika faser dvs.
Tycker synd om de som har liknande situationer.
Citera
2020-05-07, 02:33
Medlem
Narutoshippchops avatar
Det är jag som är din granne och jag gör så för att jag hatar dig.
Citera
2020-05-07, 02:35
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ok om det var en eller två, risken för att detta eskalerar ut på gatorna är ju större än själva behovet av en utmålad person. Vilket jag skulle bli. Diskriminerand i olika faser dvs.
Tycker synd om de som har liknande situationer.

Det finns några sådana kommunalt utplacerade vilda utlänningar i kvarteret som jag bor i .. och alla, inklusive mig hatar dom.

Lyckligtvis har dom lugnat ner sig nu .. för deras grannar klagade konstant.

Det finns inget annat sätt än att gnälla som en bitter kärring. Visa starkt missnöje, för du är värd ett bra liv.
Citera
2020-05-07, 06:28
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Får man fråga hur du röstat i de senaste valen? De flesta partierna har ju varit öppna med att detta är en utveckling de vill ha.

Men förstår att det är jobbigt, du får gå den byråkratiska vägen och satsa på sådant som kan generera en framtida vräkning för dem. Dokumentera deras störningar, klaga, störningsjouren mm.
Citera
2020-05-07, 07:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Varför skulle syrianer yla Allah Akbar? Syrianer är per definition kristna.
Citera
2020-05-07, 07:58
Medlem
Dragonflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför skulle syrianer yla Allah Akbar? Syrianer är per definition kristna.
Syrianer eller Syrier, dessa verkar i alla fall trivas på sitt sätt.
Citera
2020-05-07, 08:12
Medlem
Dragonflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Får man fråga hur du röstat i de senaste valen? De flesta partierna har ju varit öppna med att detta är en utveckling de vill ha.

Men förstår att det är jobbigt, du får gå den byråkratiska vägen och satsa på sådant som kan generera en framtida vräkning för dem. Dokumentera deras störningar, klaga, störningsjouren mm.
Jag har sett en polisbil på 8 månader trots åtskilliga bil larm överfulla soprum, cyckelkadaver och påtända ungdomsgäng.
Sett kommun bilar i tusental men djungelliv och nomadgrillningar på balkongerna tillhör vardagen. Nej en normalt funtad svensk skulle inte känna igen "hålan" eller för den delen någonsin rösta socialdemokratiskt efter en vecka här.
Citera
2020-05-07, 08:16
Medlem
Citat:

Bjud dem på lammgryta.
Efteråt skrattar du o talar om att det var gris de åt.

Alltid en stämningshöjare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in