• 1
  • 2
2020-05-05, 22:00
Medlem
cacas avatar
Vem vill se ut som en liten pojke mellan bena? Nej en äkta hippiefrissa kuk ska man ha, då blir jäntorna till sig i trosorna.
Citera
2020-05-06, 00:59
Medlem
Jag rakar alltid i duschen och bara med rakhyvel och varmvatten, har aldrig upptäckt någon irritation...

-------------------------------------------------------------------------------------------

Citat:
Ursprungligen postat av caca
Vem vill se ut som en liten pojke mellan bena? Nej en äkta hippiefrissa kuk ska man ha, då blir jäntorna till sig i trosorna.

Vem fan vill ha en jävla skog där nere, precis som med mig själv så fördrar jag att man har lite behåring men ansat, en liten skogsplätt kvar ovanför penis och en landingstrip på tjejer
Citera
2020-05-06, 01:56
Medlem
rikastistorstans avatar
Finns ingen som helst anledning för MÄN att raka sig där nere. Klippa eller trimma är okej.
Citera
2020-05-06, 07:26
Medlem
2late2saves avatar
Tror det beror helt på person och teknik av rakningen. Själv kör jag med en sån Venus rakhyvel för kvinnor när jag rakar pungen, sån med lite glidmedel/tvål runt hyveln och jag har aldrig problemen du beskriver.
Citera
2020-05-06, 08:38
Medlem
BigIvars avatar
Ge fan i parfymerade konstigheter som raklödder och annat lull-lull, det är inte bra för pungskinnet. Använd en vanlig milt tvål typ Barnängens istället.
Satsa på en rakhyvel av god kvalité (om du inte redan har en sådan). De billigaste engångshyvlarna är inte snälla.
Citera
2020-05-06, 10:44
Medlem
Jag tackar för alla svar. Blir att införskaffa mig en trimmer då!
Citera
2020-05-06, 10:56
Medlem
Opportunitiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalen01
Jag tackar för alla svar. Blir att införskaffa mig en trimmer då!

Ja det är bara att punga ut. Den som vill va fin ska inte behöva lida pin. Håll dej i skinnet bara.
Citera
2020-05-06, 11:51
Medlem
Split-eds avatar
Jag har haft renrakat i 15 år. Aldrig någonsin kliat, trots att jag inte smörjer efteråt.

Håll efter rakningen, jag rakar varannan gång jag duschar dvs ca var 3e-4e dag
Citera
2020-05-06, 11:54
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Känns jävligt bögigt.
Men om man måste så finns ju alltid manscaped.com med ett brett utbud av sånt här.
Citera
2020-05-06, 12:08
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Känns jävligt bögigt.
Men om man måste så finns ju alltid manscaped.com med ett brett utbud av sånt här.

Är väl ingen ursäkt. Frågan är hur du står ut med kliet?
Citera
2020-05-06, 12:20
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Är väl ingen ursäkt. Frågan är hur du står ut med kliet?
Jag rakar mig självklart inte, mer än i ansiktet (och knappt det) , så det kliar inte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in