2020-05-05, 21:12
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
de flesta chilenare som kom då är förvisso säkert vänster men helt normala välintegrerade människor som inte utgör ett problem för vårt samhälle. Rasismen gentemot chilenare i sverige torde vara ungefär lika med noll. att folk i allmänhet inte gillar kriminella är en annan sak men det kan han väl inte förstå antar jag.
Citera
2020-05-05, 21:14
Medlem
GreyForests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaulW
Sverige och svenskarna som grupp är de som har skapat detta och jag tror att mycket av den historiska skammen är en anledning till att vi är så lättpåverkade när det gäller att kompensera vår historiska skam. Hade vi stått upp mot nazisterna eller valt en tydlig sida och stått rakryggade genom hela WW2 har jag svårt att se att vi hade suttit i samma situation som vi gör nu jämfört med våra grannländer. Well, allt som allt tycker jag för det mesta han har rätt.
Våra grannländer sargas av samma mångkulturella problematik som vi gör. Visst har Sverige utmärkt sig för att vara extremt, men hela västvärlden har demografiska problem och etniska motsättningar numera.

Se på England och Frankrike idag som stod i fronten mot ”nazisterna” under andra världskriget. Vad blev tacken? Ett judiskt dolkhugg rakt i ryggen. Angående vilka som gjorde Sverige mångkulturellt så kan du läsa om det här.

Med facit i hand så hade tyskarna rätt. Historien är inte som de allierades efterkrigspropaganda beskriver den. Du förstår, anledningen till att tyskarna var misstänksamma mot judarna under andra världskriget berodde på att judarna stöttade kommunismen i öst. Liksom de var tongivande för den, Karl Marx t.ex var själv jude. Tyskarna kände till vad judarna gjorde mot det ukrainska och ryska folket under kommunismen. De kände till att kommunisterna gjorde Ukraina och Ryssland mer ”jämlikt” genom att stjäla från folket och mörda de bästa ukrainarna och de bästa ryssarna. Tyskarna kände till massavrättningarna som begicks av kommunisterna i Sovjet. De kände till dödslägren och slavlägren. De kände till vilka som drev dessa läger, vilka kommissarierna var - och de ville inte att judarna skulle göra samma sak mot dem.
Senast redigerad av GreyForest 2020-05-05 kl. 21:28.
Citera
2020-05-05, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreyForest
Våra grannländer sargas av samma mångkulturella problematik som vi gör. Visst har Sverige utmärkt sig för att vara extremt, men hela västvärlden har demografiska problem och etniska motsättningar numera.

Se på England och Frankrike idag som stod i fronten mot ”nazisterna” under andra världskriget. Vad blev tacken? Ett judiskt dolkhugg rakt i ryggen. Angående vilka som gjorde Sverige mångkulturellt så kan du läsa om det här: https://www.nordfront.se/hur-och-var...kulturellt.smr
Absolut, du har helt rätt. Min poäng var endast en teori på varför Sverige är extremt mycket värre än resterande norden. Självklart ligger det något större som styr varför europa har haft den utvecklingen som vi haft. Uppskattar att du försöker informera, men jag är inte intresserad av att försöka identifiera problemet om jag ska vara ärlig oavsett om det är judar, araber eller KKK som ligger bakom det.

Huvudanledningen är att det kommer finnas för mycket information/anledningar till detta och de finns för många intressen för att man som en privatperson som är en vanlig svensson ska förstå. Flygplanet Sverige och europa/världen styrs av en pilot som tydligt styrs av en pilot som vill oss illa, lägger min förhoppning på att den piloten är smartare än jag och jag ser inte hur den långsiktiga effekten kan faktiskt bli bättre än från starten alternativt att mäktiga personer ser igenom detta som har bättre insyn och därmed får dessa personer att ändra inriktning.
Citera
2020-05-05, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laxkaviar
Kinesen (bakom kartellen) är en rätt känd person i kriminella miljöer och rap-industrin i Sverige.

Nyligen skrev den politiskt intresserade följande på sin Instagram:

Vad tycker ni, har Kinesen rätt i sin kritik?

Info om honom länk

FUCK RACISM

"Jag är jävligt trött på anti invandring jargongen som flödar i sociala medier. Det pratas om ”naiva” Svenskar, skillnader på ”kultur” osv. Det verkar som att hela Sverige har blivit hjärntvättat av Brunskjortorna. Svenskarna tror de kan säga precis vad som helst om invandrare. Därför ör det nog dags att skola deras ignorans och friska upp deras förträngda minne :

Sverige har varit de sämsta landet någonsin på att integrera invandrare, dvs: sämsta landet på att ge invandrare en chans. Varför? Frågan går tillbaka till andra världskriget. Hela Europa bombades medan ”neutrala”Sverige sålde vapen och sålde sina grannar till Nassarna. Efter kriget, när hela Europa låg i aska fick Sverige och sina ”genier” inom industrin bygga upp Europa, allt finansierat av USA genom Marshall planen, därav ett stort ekonomiskt försprång.Hela världen vet om Sveriges dubbelspel, speciellt i mina hemtrakter där man kallar folk ”svensk” när man hycklar.

Sverige blev mer eller mindre tvunget att bli ”det neutrala humanitära landet” efter andra världskriget. Något Sossarna indoktrinerade det Svenska folket med. Samtidigt som det pratades om ”den Svenska skammen”(något man kan fråga era närmaste grannar om). Hursomhelst, Sverige fick miljardkontrakter och byggde upp sin ekonomi. Arbetskraftsinvandring blev ett faktum samtidigt som humanitär invandring blev påtvingat mellan raderna.Sverige har genom alla år tjänat på invandring. Att prata om ”kulturer” inte passar ihop är bara befängt och en berättelse SD har inpräntat i ignoranta hjärnor. Invandrare och i synnerhet muslimer har genom alla år fyllt en viktig service funktion i Sverige och betalat miljarder i skatt. Utan alla invandrare skulle Sverige stanna! Se på stan, vem är det som sköter servicejobben?

Ni i Sverige har aldrig varit ”naiva”. Det är istället era ledare som har varit beräknande och sålt en lögn till er. Det är era ledare som har systematiskt segregerat alla invandrare, vet ni varför? För att det inte har funnits en egentlig vilja att ta hand om invandrarna eftersom humanitära invandrare var ett oönskat paket de inte har velat ha. De var nåt som blev priset för välståndet i Sverige."

- Kinesen

originalinlägg instagram

Jag hoppas verkligen att det går att få honom mördad på något sätt. Gärna genom gaskammare. Han och 100k blattar måste bli till tvål.
Citera
2020-05-05, 21:57
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajhahne
du behöver inte ha instagram.

Får han några mothugg i kommentarerna då? För man verkar måsta ha Instagram för att se dessa.
Citera
2020-05-05, 22:24
Medlem
laxkaviars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Får han några mothugg i kommentarerna då? För man verkar måsta ha Instagram för att se dessa.

Han skriver i sina repliker: "SD-k*k", "Din mamma", "Rasist", "troll" "Din nolla". Inget konstruktivt alls.

Sen tycker han det är konstigt att vissa är anonyma.

Han snart 50 och har familj.
Citera
2020-05-05, 22:25
Medlem
Vem är denna kines har aldrig hört talas om han
Citera
2020-05-05, 22:29
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laxkaviar
Han skriver i sina repliker: "SD-k*k", "Din mamma", "Rasist", "troll" "Din nolla". Inget konstruktivt alls.

Sen tycker han det är konstigt att vissa är anonyma.

Han snart 50 och har familj.

OK, jag tolkar det som att andra användare kommer med mer eller mindre nyanserad kritik mot hans originalinlägg och han svarar på det enligt ditt referat, eller?

Får han nåt medhåll från meningsfränder också?
Citera
2020-05-05, 22:45
Medlem
laxkaviars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
OK, jag tolkar det som att andra användare kommer med mer eller mindre nyanserad kritik mot hans originalinlägg och han svarar på det enligt ditt referat, eller?

Får han nåt medhåll från meningsfränder också?

nej, tvärtom
ja från brushorna
Citera
2020-05-05, 22:48
Medlem
Blot-Svens avatar
Han har inte helt fel i att det här 1) har med andra världskriget att göra, 2) att allt prat om integration varit just prat och 3) att den s.k. mångkulturen sålts in uppifrån utan att folket bett om den.

Det är dock inte sant att arbetskraftsinvandring ligger bakom Sveriges framgångar under rekordåren eller att "Sverige stannar" utan invandring (har vi inte hört den förr?). Okej, jag kan väl ge honom att det är många invandrare som jobbar med service på väldigt konstiga tider, men det är inte som att det vore kris om vi skulle vara utan nattöppna 7-Eleven-butiker i städerna.
Senast redigerad av Blot-Sven 2020-05-05 kl. 22:53.
Citera
2020-05-05, 23:03
Medlem
Nationbots avatar
Puffat på för många harschpipor.. skriver som han rappar ochså utan kontext
Citera
2020-05-05, 23:05
Medlem
svartriddares avatar
Mycket synd att Pinochet´s mannar inte fick tag i honom och likviderade eländet för det är precis vad den här sortens avskräde till människoliv förtjänar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in