2020-05-04, 22:28
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeisenDong
Han har väl förmodligen blivit hotad att inte prata med polisen
Och?
I ett sunt samhälle borde det resultera i ännu högre straff för GM och inblandade.

Men ok, om vi ska ta saken i egna händer vill jag också vara med. Jag vill kunna bära skjutvapen för att kunna skydda både mig själv, min familj och min egendom.
Då får vi se vem som i slutändan står på täppan, hederliga människor eller de här avskummen.
2020-05-04, 22:28
Medlem
UngeHerrProms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tripleface
Det gick rykten om att det var Einars fd kompis Hamko som gjorde det, men det dementerades av Hamko. Spridits mycket på Instagram om att det är Dödspatrullen från Rinkeby som ligger bakom det. Att insatsen var i norra Stockholm talar för att det kan ligga sanning i det. De utsatte Jaffar Byn för liknande behandling så de är onekligen kapabla till det.
Dp sitter inne
2020-05-04, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kofotskenta
"*artisten vill inte medverka i polisutredningen."

Okej, men då är det lugnt då?

Ska vi få ett samhälle som negrerna i USAs ghetton har skapat? Ingen pratar med polisen och kriminaliteten är skyhög....
"Det är coolt att inte prata med polisen"

Han vågar kanske inte prata med polisen, den svenska polisen är dålig på att skydda folk som pratar med dem också.
2020-05-04, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-punkten
Rinkeby som ligger bakom detta. 80% källa.
Fel. Detta är Vårby
2020-05-04, 22:31
Medlem
Triplefaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngeHerrProm
Dp sitter inne

Alla i Dp?
2020-05-04, 22:32
Medlem
Bapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-punkten
Rinkeby som ligger bakom detta. 80% källa.

STOPPA PRESSARNA! Unibet har odds på 1,01!!!! Dags att lätta på lädret!
Senast redigerad av Bapelsin 2020-05-04 kl. 22:37.
Bannlyst
Denna konto la ett litet klipp av videon som de sedan tog bort,
https://www.instagram.com/einar_pussboy1/

Verkar som de har videon eller så är den redan ute ?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gluggenn
Lugna ner dig en smula, gå och drick O'boy och be mamma bre en macka till dig. Är väl för fan upp till mig om jag vill informera folk som kanske inte är lika luttrade och förstörda som du (?) så att de inte får masssa otrevliga bilder i hjärnan som de inte kan sudda ut. Är inte så lätt att veta när man kanske är ett Einar-fan på 16 bast att man kan få dåligt samvete och ångra att man tittat på saker. Eller du kanske har Elin Krantz under stenen som skärmsläckare? Då är det ju kanske svårt för dig att förstå hur det kan kännas för andra.
Du jämför alltså en helt oskyldig Elin Krantz med en wigger som tiggt om att få leva det här livet och som sen blir till verklighet?
2020-05-04, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Ser ut som nån kidnappat motståndarlagets bollkalle i div 5 och spöat skiten ur honom. Inte ett dugg synd om det lilla fettot.

Gjort sig förmögen på kriminalitet och att därefter glorifiera det. Väljer man gansgterlivet så får man skörda för och nackdelar. Bra läxa för kidsen därute. Förhoppningsvis tar han sig nu i kragen och går tillbaka till att hämta bollar och gratis kanelsnäckor i kiosken som betalning.

Säger du samma när din syrra lärt sig en läxa också eller? Vem som helst med låg självkänsla, behov av att bli sedd och respekterad samt ett halvkasst till skitkasst umgänge kan råka ut för en våldtäkt. I det här landet ska ingen skam läggas på offret och ingen heder ska gå förlorad för offret. Jag är den enda i min krets av tjejkompisar som inte blivit våldtagen. Du har säkerligen doppat i samma hål som en våldtäktsman, men det kommer du aldrig få reda på till följd av detta jävla skuldbeläggande av offret.
2020-05-04, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Ser ut som nån kidnappat motståndarlagets bollkalle i div 5 och spöat skiten ur honom. Inte ett dugg synd om det lilla fettot.

Gjort sig förmögen på kriminalitet och att därefter glorifiera det. Väljer man gansgterlivet så får man skörda för och nackdelar. Bra läxa för kidsen därute. Förhoppningsvis tar han sig nu i kragen och går tillbaka till att hämta bollar och gratis kanelsnäckor i kiosken som betalning.

han tjänade bara ca 6 miljoner kr 2019 så btw hur mkt tjänade du 2019 ?

https://www.expressen.se/noje/einars...lera-miljoner/
2020-05-04, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajhahne
Du jämför alltså en helt oskyldig Elin Krantz med en wigger som tiggt om att få leva det här livet och som sen blir till verklighet?
Du verkar inte ha läst den tråden. Gör det, återkom sen. Var ett jävla tjat där om att hon fick skylla sig själv.

Sen var det ju faktiskt inte någon som helst jävla jämförelse mellan Einar och Elin utan en allmän undran över varför du inte kan respektera att man vill varna folk som kanske inte fattar att man kan få obehagliga bilder i skallen för lång tid framåt.... sen ställde jag mig frågandes till om du kanske är lite väl luttrad och kanske till och med uppskattar att få sådana bilder i skallen. Där kom Elin in i bilden. get a grip.
Senast redigerad av Gluggenn 2020-05-04 kl. 22:46.
2020-05-04, 22:37
Medlem
Nästan alla insta konton om Einar har försvunnit förutom https://www.instagram.com/einardinhorungeeeeeee/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in