Citat:
Ursprungligen postat av
azurl
Hej!
Jag håller på och får min hall i lägenheten renoverad, ovh yttersta lagret av tapet är nog nära 20 år gammalt, och vi kan se 2 lager till under den yttersta.
råder det nån risk att nåt av dessa lagren innehåller asbest?
byggnaden i sig kan mycket väl vara över 100 år gammalt landshövdingehus.
varför skulle det vara asbest i tapet? du måste mena i själva väggarna (också ovanligt, det är golv man ska oroa sig för)?
vet du inte när ditt hus är byggt?