Citat:
Ursprungligen postat av
pundarTrasan
Trams. Så fort en grupp inte gör någonting eller tysta så heter det: "de arbetar tyst, de åker inte fast, de dödar folk utan att någon vet om det" och all annan skit och undanflykter. Man tröttnar på det efter ett tag
På tal om Ali Khan. Känner du till att en grabb i deras familj blev knivhuggen och nästan dog för några år sedan ute i Angered(har jag för mig), han var nära att dö på sjukhus, han överlevde dock. När de väl skulle hämnas på killen som hade gjort det, en nobody lodis, så sköt de fel person. Och vem satte de på det, knappast någon inhyrd torped som du vill få det till utan en familjemedlem, en av de kriminella grabbarna och inte någon jävla dyr proffstorped.
Som sagt, du kan säga vad du vill om A falangen. Men alla som har ögon och öron ser verkligheten. De har matat otaliga attacker och dåd. Oräkneliga och förmodligen flest av alla grupper i hela landet de senaste 5 åren. Trots att folk åker fast så har de hela tiden nya som kliver fram. Ali Khan hade inte klarat sig mycket bättre än B falangen, speciellt inte för 5 år sedan när de flesta var på utsidan. Däremot är det en hypotetisk kraftmätning som aldrig kommer bli av, eftersom de inte är verksamma på samma ytor och platser. Och AK är inte ensamma i Angered utan är allierade med albanerna och andra aktörer.
Stämmer inte. Och dem som faktiskt vet (de flesta i Angered, som faktiskt ogillar Ak), vet om AKs dåd. Sen så är jag helt övertygad om att AK, albanerna och Bandidos är mycket kraftfullare än A-falangen som till större del består av löst sammansatta oerfarna småttingar som lätt hade bytt sida med lite valuta o bättre manipulation, alternativt snappats upp innan av vem som med samma metod. Orkar inte skriva om det jag skrev men i vilket fall är bland annat åtminstone de 3 jag nämnde definitivt starkare och hade inte haft några svårigheter i konflikt med A-falangen.
Varför väljer du att snacka en massa gojja istället för att besvara min fråga?
Jag upprepar den så du inte behöver gå tillbaka: Kan du vara så snäll och ta fram den statistiken från de 5 senaste åren som du pratar om så mycket o hänvisar alla till så att vi faktiskt kan få se den?